Bakalářská práce se zabývá tématem mezinárodního obchodu se Švýcarskem a poskytuje informace o dané zemi, vztahu této země s okolním světem. Práce dále poskytuje teoretické informace jak provádět mezinárodní obchod a praktické informace, které mohou být užitečné při jednáních v dané zemi. Důraz je kladen především na dovoz specifického zboží ze Švýcarska do České Republiky; a jsou zde také uvedeny důvody k výběru daného produktu a důvody k jeho dovozu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the international business within the Switzerland and provides information about the country, its relation to the world; theoretical information about how to do an international business and practical information that can be useful while negotiating with this specific country. The work concentrates on importing particular product to the Czech Republic and shows the reasons why it has been chosen and why it should be imported.
Klíčová slova
Švýcarsko, mezinárodní obchod, Evropská unie, import
Klíčová slova v angličtině
Switzerland, international business, European Union, import
Rozsah průvodní práce
30 s. (56 074 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Bakalářská práce se zabývá tématem mezinárodního obchodu se Švýcarskem a poskytuje informace o dané zemi, vztahu této země s okolním světem. Práce dále poskytuje teoretické informace jak provádět mezinárodní obchod a praktické informace, které mohou být užitečné při jednáních v dané zemi. Důraz je kladen především na dovoz specifického zboží ze Švýcarska do České Republiky; a jsou zde také uvedeny důvody k výběru daného produktu a důvody k jeho dovozu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the international business within the Switzerland and provides information about the country, its relation to the world; theoretical information about how to do an international business and practical information that can be useful while negotiating with this specific country. The work concentrates on importing particular product to the Czech Republic and shows the reasons why it has been chosen and why it should be imported.
Klíčová slova
Švýcarsko, mezinárodní obchod, Evropská unie, import
Klíčová slova v angličtině
Switzerland, international business, European Union, import
Zásady pro vypracování
- pravidelné konzultace se školitelem
- provedení základního výzkumu
- adekvátní odkazy na použitou literaturu
- shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle
- pravidelné studium rešeršní literatury a relevantních pramenů
Zásady pro vypracování
- pravidelné konzultace se školitelem
- provedení základního výzkumu
- adekvátní odkazy na použitou literaturu
- shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle
- pravidelné studium rešeršní literatury a relevantních pramenů
Seznam doporučené literatury
JANATKA, MÁNDL, NOVÁK. Obchodní operace ve vývozu a dovozu. 2. Vyd. Praha: Codex Bohemia s.r.o., 1999. 408 s. ISBN 80-85963-94-9.
MACHKOVÁ, ČERNOHLÁVKOVÁ A KOL. Mezinárodní obchodní operace. Praha: HZ Edition spol. s.r.o., 1998. 196 s. ISBN 80-86009-20-3.
GROSSE, R., KUJAWA, D. International business: Theory and Managerial Applications. Homewood: Irwin Professional Publishing, 1988. 764 s. ISBN 0-256-03281-5.
JANATKA, F., BOEHM, A., MÁNDL, J. Komerční rizika v zahraničním obchodu a ochrana proti nim. Praha: ASPI Publishing s.r.o., 2001. 224 s. ISBN 80-86395-14-6.
ASHLEY, A. Oxford handbook of Commercial Correspondence. Oxford: Oxford University Press, 2003. 304 s. ISBN: 978-0-19-457213-2.
Seznam doporučené literatury
JANATKA, MÁNDL, NOVÁK. Obchodní operace ve vývozu a dovozu. 2. Vyd. Praha: Codex Bohemia s.r.o., 1999. 408 s. ISBN 80-85963-94-9.
MACHKOVÁ, ČERNOHLÁVKOVÁ A KOL. Mezinárodní obchodní operace. Praha: HZ Edition spol. s.r.o., 1998. 196 s. ISBN 80-86009-20-3.
GROSSE, R., KUJAWA, D. International business: Theory and Managerial Applications. Homewood: Irwin Professional Publishing, 1988. 764 s. ISBN 0-256-03281-5.
JANATKA, F., BOEHM, A., MÁNDL, J. Komerční rizika v zahraničním obchodu a ochrana proti nim. Praha: ASPI Publishing s.r.o., 2001. 224 s. ISBN 80-86395-14-6.
ASHLEY, A. Oxford handbook of Commercial Correspondence. Oxford: Oxford University Press, 2003. 304 s. ISBN: 978-0-19-457213-2.