Diplomová práce je zaměřena v první části na vymezení pojmu klíčových kompetencí, teoretická východiska výuky matematiky a v druhé části na vytvoření souboru činností pomáhajících rozvíjet klíčové kompetence.
Annotation in English
Thesis is focused in the first part of the definition of core competencies, theoretical foundations of mathematics in the second part on a set of activities that help develop core competencies.
Keywords
Matematika, Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání, Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, Matematika a její aplikace Klíčové kompetence, očekávané výstupy.
Keywords in English
Mathematics, General Educational program for preschool education, vzděláváací Framework Programme for Elementary Education, Mathematics and Its Applications Key competencies expected outcomes
Length of the covering note
82
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce je zaměřena v první části na vymezení pojmu klíčových kompetencí, teoretická východiska výuky matematiky a v druhé části na vytvoření souboru činností pomáhajících rozvíjet klíčové kompetence.
Annotation in English
Thesis is focused in the first part of the definition of core competencies, theoretical foundations of mathematics in the second part on a set of activities that help develop core competencies.
Keywords
Matematika, Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání, Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, Matematika a její aplikace Klíčové kompetence, očekávané výstupy.
Keywords in English
Mathematics, General Educational program for preschool education, vzděláváací Framework Programme for Elementary Education, Mathematics and Its Applications Key competencies expected outcomes
Research Plan
- teoretická část: vymezení pojmu klíčové kompetence.
- celoživotní vzdělávání.
- rámcový vzdělávací program předškolního vzdělávání.
- rámcový vzdělávací program základního vzdělávání.
- praktická část: přímé návrhy práce.
- studium literatury, zpracování a závěrečné úpravy - do 30. 6. 2011.
Research Plan
- teoretická část: vymezení pojmu klíčové kompetence.
- celoživotní vzdělávání.
- rámcový vzdělávací program předškolního vzdělávání.
- rámcový vzdělávací program základního vzdělávání.
- praktická část: přímé návrhy práce.
- studium literatury, zpracování a závěrečné úpravy - do 30. 6. 2011.
Recommended resources
COUFALOVÁ, J. a kol. autorů Vyučování v matematice z pohledu
kompetencí žáků a učitele 1. stupně základního vzdělávání.
Srní, 2007.
HEJNÝ, M., KUŘINA, F. Dítě, škola a matematika. Portál, 2001.
KÁROVÁ, V. Didaktické hry ve vyučování matematice v 1. - 5. ročníku ZŠ a OŠ.
Recommended resources
COUFALOVÁ, J. a kol. autorů Vyučování v matematice z pohledu
kompetencí žáků a učitele 1. stupně základního vzdělávání.
Srní, 2007.
HEJNÝ, M., KUŘINA, F. Dítě, škola a matematika. Portál, 2001.
KÁROVÁ, V. Didaktické hry ve vyučování matematice v 1. - 5. ročníku ZŠ a OŠ.