Tato práce je zaměřena na specifika marketingového mixu specializované prodejny firmy H & B. Správně sestavený marketingový mix je klíčový pro úspěch každého podniku v konkurenčním prostředí trhu. Teoretická část práce shrnuje poznatky z odborné literatury týkající se situační analýzy a marketingového mixu. Na základě informací získaných vlastními pozorováními a rozhovory s managementem a zaměstnanci firmy je v praktické části provedena situační analýza, po níž následuje popis a zhodnocení marketingového mixu prodejny. Výstupem této práce jsou návrhy na zlepšení jednotlivých nástrojů marketingového mixu firmy. Praktická aplikace těchto návrhů by firmě pomohla k dosažení jejích cílů.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on marketing mix specifics of a specialty shop of the H & B company. Well designed marketing mix is crucial for the success of any business in the competitive environment of the market. The theoretical part of the thesis summarizes the knowledge from professional literature dealing with situation analysis and marketing mix. Based on the information gathered through personal observation and interviews with the company's management and employees, situation analysis is carried out in the practical part, followed by description and evaluation of the shop's marketing mix. The output of the thesis are proposals for improvement of the company's particular marketing mix tools. Practical application of these proposals would help the company achieve its goals.
Tato práce je zaměřena na specifika marketingového mixu specializované prodejny firmy H & B. Správně sestavený marketingový mix je klíčový pro úspěch každého podniku v konkurenčním prostředí trhu. Teoretická část práce shrnuje poznatky z odborné literatury týkající se situační analýzy a marketingového mixu. Na základě informací získaných vlastními pozorováními a rozhovory s managementem a zaměstnanci firmy je v praktické části provedena situační analýza, po níž následuje popis a zhodnocení marketingového mixu prodejny. Výstupem této práce jsou návrhy na zlepšení jednotlivých nástrojů marketingového mixu firmy. Praktická aplikace těchto návrhů by firmě pomohla k dosažení jejích cílů.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on marketing mix specifics of a specialty shop of the H & B company. Well designed marketing mix is crucial for the success of any business in the competitive environment of the market. The theoretical part of the thesis summarizes the knowledge from professional literature dealing with situation analysis and marketing mix. Based on the information gathered through personal observation and interviews with the company's management and employees, situation analysis is carried out in the practical part, followed by description and evaluation of the shop's marketing mix. The output of the thesis are proposals for improvement of the company's particular marketing mix tools. Practical application of these proposals would help the company achieve its goals.
Zpracujte teoretický úvod.
Představte vybranou firmu.
Proveďte situační analýzu včetně SWOT analýzy a PEST analýzy.
Popište a zhodnoťte stávající marketingový mix firmy.
Navrhněte zlepšující opatření v rámci marketingového mixu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod.
Představte vybranou firmu.
Proveďte situační analýzu včetně SWOT analýzy a PEST analýzy.
Popište a zhodnoťte stávající marketingový mix firmy.
Navrhněte zlepšující opatření v rámci marketingového mixu.
Seznam doporučené literatury
CIMLER, P., ZADRAŽILOVÁ, D. Retail management. Praha : Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-167-6
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5
SOLOMON, M. R., MARSHALL, G. W., STUART, E. W. Marketing očima světových marketing manažerů. Brno : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1273-X
SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2
Seznam doporučené literatury
CIMLER, P., ZADRAŽILOVÁ, D. Retail management. Praha : Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-167-6
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5
SOLOMON, M. R., MARSHALL, G. W., STUART, E. W. Marketing očima světových marketing manažerů. Brno : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1273-X
SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2