Tato práce se zabývá návrhem a implementací webové on-line hry pro více hráčů, vyvíjené jako studentský projekt na Katedře informatiky a výpočetní techniky Fakulty aplikovaných věd Západočeské univerzity v Plzni. Projekt s názvem Space Traffic má za cíl zlepšit povědomé o uvedené katedře mezi žáky středních škol a také prezentovat práci studentů.
Tato práce zhodnocuje game design vyvíjené hry a navrhuje změny a vylepšení. Také předkládá softwarovou architekturu hry jako modulární webové aplikace, založené na technologii Microsoft .NET. Její klíčové elementy byly implementovány týmem studentů běhěm akademického roku 2011/2012. Tato práce se také zmiňuje o vybraných tématech, týkajících se počítačových her a game designu. V závěru práce uvádí návrhy a doporučení pro další pokračování projektu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with design and implementation of web multiplayer online game
developed as student project on Department of Computer Science and Engineering, University of West Bohemia in Pilsen. The project called Space Traffic aims to improve publicity of the said department among the high school students and also to present work of it's own students.
This work reviews existing game design of developed game and proposes changes and improvements. It also presents base architecture of developed game as modular web application build on Microsoft .NET technology. Key elements of this architecture were implemented with team of students during the academic year 2011/2012. This work also mentions some selected topics about videogames and game design. At the end it provides suggestions and recommendations for
further continuation of the project.
videogames, game design, softwarová architektura, service-oriented architecture, webová aplikace, .NET
Rozsah průvodní práce
97 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá návrhem a implementací webové on-line hry pro více hráčů, vyvíjené jako studentský projekt na Katedře informatiky a výpočetní techniky Fakulty aplikovaných věd Západočeské univerzity v Plzni. Projekt s názvem Space Traffic má za cíl zlepšit povědomé o uvedené katedře mezi žáky středních škol a také prezentovat práci studentů.
Tato práce zhodnocuje game design vyvíjené hry a navrhuje změny a vylepšení. Také předkládá softwarovou architekturu hry jako modulární webové aplikace, založené na technologii Microsoft .NET. Její klíčové elementy byly implementovány týmem studentů běhěm akademického roku 2011/2012. Tato práce se také zmiňuje o vybraných tématech, týkajících se počítačových her a game designu. V závěru práce uvádí návrhy a doporučení pro další pokračování projektu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with design and implementation of web multiplayer online game
developed as student project on Department of Computer Science and Engineering, University of West Bohemia in Pilsen. The project called Space Traffic aims to improve publicity of the said department among the high school students and also to present work of it's own students.
This work reviews existing game design of developed game and proposes changes and improvements. It also presents base architecture of developed game as modular web application build on Microsoft .NET technology. Key elements of this architecture were implemented with team of students during the academic year 2011/2012. This work also mentions some selected topics about videogames and game design. At the end it provides suggestions and recommendations for
further continuation of the project.