Bakalářská práce s názvem "Efektivní nákup, prodej a kooperace podniků" popisuje problematiku činností nákup, prodej a kooperace.
Práce je rozdělena do několika kapitol. Úvod se zaměřuje na představení firmy Lintech s. r. o., její historie, dále stručné portfolio výrobků a vyhodnocení hospodářských výsledků z posledních let.
Teoretická část práce popisuje nákup, prodej a kooperaci s využitím odborné literatury. Praktická část se věnuje konkrétnímu podniku, jeho podnikovým procesům v oddělení prodeje, nákupu a kooperace.
V závěru práce jsou uvedeny nedostatky firmy, zejména v oblasti nákupu a navrženy případné změny.
Annotation in English
Bachelor seminar elaborate "Effective purchase, sale and collaboration of businesses" describes problems in the area of purchase, sale and collaboration. Everyting is devided into several chapters. Introduction describes the Company of Lintech s. r. o., it's histery and then breif portfolio of their products and an assessment of their economic/agricultural results in the past years. Theoretical part of the seminar elaborate describes purchase, sale and collaboration with the use of technical/specialized literature. Practical part is devoted to the company itself. Its company process in the area of the sale department and also the department of purchase, distribution and collaboration. At the end are described company issues, mainly in the area of purchase and suggested potenitial changes.
Keywords
nákup, prodej, kooperace
Keywords in English
purchase, sale, collaboration
Length of the covering note
64 s. (11 051 znaků)
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce s názvem "Efektivní nákup, prodej a kooperace podniků" popisuje problematiku činností nákup, prodej a kooperace.
Práce je rozdělena do několika kapitol. Úvod se zaměřuje na představení firmy Lintech s. r. o., její historie, dále stručné portfolio výrobků a vyhodnocení hospodářských výsledků z posledních let.
Teoretická část práce popisuje nákup, prodej a kooperaci s využitím odborné literatury. Praktická část se věnuje konkrétnímu podniku, jeho podnikovým procesům v oddělení prodeje, nákupu a kooperace.
V závěru práce jsou uvedeny nedostatky firmy, zejména v oblasti nákupu a navrženy případné změny.
Annotation in English
Bachelor seminar elaborate "Effective purchase, sale and collaboration of businesses" describes problems in the area of purchase, sale and collaboration. Everyting is devided into several chapters. Introduction describes the Company of Lintech s. r. o., it's histery and then breif portfolio of their products and an assessment of their economic/agricultural results in the past years. Theoretical part of the seminar elaborate describes purchase, sale and collaboration with the use of technical/specialized literature. Practical part is devoted to the company itself. Its company process in the area of the sale department and also the department of purchase, distribution and collaboration. At the end are described company issues, mainly in the area of purchase and suggested potenitial changes.
Keywords
nákup, prodej, kooperace
Keywords in English
purchase, sale, collaboration
Research Plan
Popište firmu od založení do současnosti a její hospodářské výsledky v posledních letech.
Charakterizujte nákup, prodej a kooperaci ve firmě a hlavní problémy v této oblasti.
Analyzujte nákup, prodej a kooperaci ve firmě s důrazem na hlavní ekonomické i jiné problémy.
Vyhodnoťte tuto analýzu.
Navrhněte zlepšení v oblasti nákupu, prodeje a kooperace.
Research Plan
Popište firmu od založení do současnosti a její hospodářské výsledky v posledních letech.
Charakterizujte nákup, prodej a kooperaci ve firmě a hlavní problémy v této oblasti.
Analyzujte nákup, prodej a kooperaci ve firmě s důrazem na hlavní ekonomické i jiné problémy.
Vyhodnoťte tuto analýzu.
Navrhněte zlepšení v oblasti nákupu, prodeje a kooperace.
Recommended resources
KITA, J. Nákup a predaj na trhu výrobnej sféry. Bratislava : Iura edition, 2002. ISBN 80-89047-50-5
SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. 4. přepracované a doplněné vydání. Praha : C. H. Beck, 2006. ISBN 80-7179-892-4
TOMEK, J., HOFMAN, J. Moderní řízení nákupu podniku. Praha : Management Press, 1999. ISBN 80-85943-73-5
TOMEK, J., HOFMAN, J. a kol. Podnikání malé a střední firmy. Praha : Management Press, 1999. ISBN 80-85943-73-5
VEBER, J., SRPOVÁ, J. a kol. Podnikání malé a střední firmy. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha : Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2409-6
Recommended resources
KITA, J. Nákup a predaj na trhu výrobnej sféry. Bratislava : Iura edition, 2002. ISBN 80-89047-50-5
SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. 4. přepracované a doplněné vydání. Praha : C. H. Beck, 2006. ISBN 80-7179-892-4
TOMEK, J., HOFMAN, J. Moderní řízení nákupu podniku. Praha : Management Press, 1999. ISBN 80-85943-73-5
TOMEK, J., HOFMAN, J. a kol. Podnikání malé a střední firmy. Praha : Management Press, 1999. ISBN 80-85943-73-5
VEBER, J., SRPOVÁ, J. a kol. Podnikání malé a střední firmy. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha : Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2409-6
Enclosed appendices
1 CD ROM
Appendices bound in thesis
graphs, schemes, tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Very Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Scan průběhu obhajoby vložen do databáze ke kvalifikační práci