Bakalářská práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti firem (CSR). Zabývá se teoretickými základy společenské odpovědnosti firem a jejich praktickou aplikací ve firmě Bayer, s.r.o. Dané téma bylo zvoleno, protože představuje určitý ideál podnikání v souladu s principy trvale udržitelného rozvoje. Otázkou je, jakým způsobem a zda vůbec lze uvedený ideál naplnit tak, aby z něj měla firma prospěch. Pro zodpovězení otázky byla použita analýza konkrétních aktivit firmy Bayer, s.r.o. Informace byly čerpány převážně z internetových stránek firmy. Velmi pozitivní je zjištění, že firma Bayer, s.r.o. realizuje smysluplné aktivity, které jsou propojeny s její podnikatelskou činností a které budou mít s velkou pravděpodobností vliv na její ekonomické výsledky. Velký důraz je kladen především na rozvoj vzdělání, vědy a výzkumu, který je klíčem k neustálému pokroku a dlouhodobé prosperitě firmy i společnosti. Chování firmy Bayer, s.r.o. je v tomto směru nadčasové. I přes drobné nedostatky lze říci, že firma Bayer, s.r.o. podniká v souladu s trvale udržitelným rozvojem a přibližuje se tak k uvedenému ideálu.
Annotation in English
The bachelor thesis is focused on corporate social responsibility (CSR). It deals with theoretical basics of social corporate responsibility and its practical application in the company Bayer, s.r.o. The theme was chosen because it poses a certain ideal of business in accordance with principles of sustainable development. The question is how, if any at all, is possible mentioned ideal fulfil so that company has benefit from it. Very positive is finding out that company Bayer, s.r.o. realizes meaningful activities which are connected with objects of the company and which will in all probability influence its economic results. Great emphasis is putting on development of education, science and research which is key of continual progress and long-term prosperity of both company and society. Behavior of company Bayer, s.r.o. is timeless. Despite minor imperfections it is possible to say that company do business in accordance with sustainable development and approximate to mentioned ideal.
corporate social responsibility, creating shared value, sustainable development, Bayer s.r.o.
Length of the covering note
59 s.
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti firem (CSR). Zabývá se teoretickými základy společenské odpovědnosti firem a jejich praktickou aplikací ve firmě Bayer, s.r.o. Dané téma bylo zvoleno, protože představuje určitý ideál podnikání v souladu s principy trvale udržitelného rozvoje. Otázkou je, jakým způsobem a zda vůbec lze uvedený ideál naplnit tak, aby z něj měla firma prospěch. Pro zodpovězení otázky byla použita analýza konkrétních aktivit firmy Bayer, s.r.o. Informace byly čerpány převážně z internetových stránek firmy. Velmi pozitivní je zjištění, že firma Bayer, s.r.o. realizuje smysluplné aktivity, které jsou propojeny s její podnikatelskou činností a které budou mít s velkou pravděpodobností vliv na její ekonomické výsledky. Velký důraz je kladen především na rozvoj vzdělání, vědy a výzkumu, který je klíčem k neustálému pokroku a dlouhodobé prosperitě firmy i společnosti. Chování firmy Bayer, s.r.o. je v tomto směru nadčasové. I přes drobné nedostatky lze říci, že firma Bayer, s.r.o. podniká v souladu s trvale udržitelným rozvojem a přibližuje se tak k uvedenému ideálu.
Annotation in English
The bachelor thesis is focused on corporate social responsibility (CSR). It deals with theoretical basics of social corporate responsibility and its practical application in the company Bayer, s.r.o. The theme was chosen because it poses a certain ideal of business in accordance with principles of sustainable development. The question is how, if any at all, is possible mentioned ideal fulfil so that company has benefit from it. Very positive is finding out that company Bayer, s.r.o. realizes meaningful activities which are connected with objects of the company and which will in all probability influence its economic results. Great emphasis is putting on development of education, science and research which is key of continual progress and long-term prosperity of both company and society. Behavior of company Bayer, s.r.o. is timeless. Despite minor imperfections it is possible to say that company do business in accordance with sustainable development and approximate to mentioned ideal.