Předložená práce se věnuje výzkumu image konkrétní neziskové organizace. První část práce je zaměřena na teorii a autorka zde popisuje základní marketingové pojmy. Jedná se o shrnutí teorie marketingového výzkumu, jeho metod, průběhu a vyhodnocení výsledků. Dále je v teoretické části definován pojem image a jeho výzkum, firemní identita a public relations. Teoretickou část uzavírá popis neziskových organizací, jejich dělení, financování a marketingu. V praktické části autorka popisuje neziskovou organizaci Naděje, její historii, poslání, cílové skupiny a organizační strukturu. Následuje popis střediska Naděje v Plzni a jeho služeb. V poslední části je popsán průběh a způsob výzkumu image organizace a interpretace výsledků. Práci uzavírá autorčin návrh na zlepšení image vyplývající z výsledků výzkumu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis introduces a research on specific non-profit organization. First part is theoretical and the author explains basic marketing terms. A summary of theory of marketing research, its methods, process and evaluation of results is done in this part. Furthermore the term image is defined along with its research, company´s identity and public relations. The theoretical part is concluded with a description of non-profit organizations, their types, financing and marketing. In the practical part the author focuses on a non-profit organization Naděje, its history, mission, focus groups and organizational structure. A presentation of the center Naděje in Plzeň and its services is done afterwards. The final part deals with the process of researching the image of the organization and on interpreting the results. The bachelor thesis is completed with the author´s suggestion how to improve the image according to the results of the research.
Klíčová slova
nezisková organizace, image, výzkum
Klíčová slova v angličtině
non-profit organization, image, research
Rozsah průvodní práce
60 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená práce se věnuje výzkumu image konkrétní neziskové organizace. První část práce je zaměřena na teorii a autorka zde popisuje základní marketingové pojmy. Jedná se o shrnutí teorie marketingového výzkumu, jeho metod, průběhu a vyhodnocení výsledků. Dále je v teoretické části definován pojem image a jeho výzkum, firemní identita a public relations. Teoretickou část uzavírá popis neziskových organizací, jejich dělení, financování a marketingu. V praktické části autorka popisuje neziskovou organizaci Naděje, její historii, poslání, cílové skupiny a organizační strukturu. Následuje popis střediska Naděje v Plzni a jeho služeb. V poslední části je popsán průběh a způsob výzkumu image organizace a interpretace výsledků. Práci uzavírá autorčin návrh na zlepšení image vyplývající z výsledků výzkumu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis introduces a research on specific non-profit organization. First part is theoretical and the author explains basic marketing terms. A summary of theory of marketing research, its methods, process and evaluation of results is done in this part. Furthermore the term image is defined along with its research, company´s identity and public relations. The theoretical part is concluded with a description of non-profit organizations, their types, financing and marketing. In the practical part the author focuses on a non-profit organization Naděje, its history, mission, focus groups and organizational structure. A presentation of the center Naděje in Plzeň and its services is done afterwards. The final part deals with the process of researching the image of the organization and on interpreting the results. The bachelor thesis is completed with the author´s suggestion how to improve the image according to the results of the research.
Klíčová slova
nezisková organizace, image, výzkum
Klíčová slova v angličtině
non-profit organization, image, research
Zásady pro vypracování
Vypracujte stručný teoretický vstup k problematice image organizace.
Popište zvolenou organizaci a její cílové skupiny.
Připravte průzkum image organizace.
Realizujte jej a zpracujte výsledky průzkumu.
Navrhněte doporučení pro vedení organizace.
Zásady pro vypracování
Vypracujte stručný teoretický vstup k problematice image organizace.
Popište zvolenou organizaci a její cílové skupiny.
Připravte průzkum image organizace.
Realizujte jej a zpracujte výsledky průzkumu.
Navrhněte doporučení pro vedení organizace.
Seznam doporučené literatury
EGER, L. a kol. Strategie rozvoje školy. Plzeň: Cechtuma, 2002. ISBN 80-903225-6-5.
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
EGER, L. a kol. Strategie rozvoje školy. Plzeň: Cechtuma, 2002. ISBN 80-903225-6-5.
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
viz. scan průběhu obhajoby a posudky vedoucího a oponenta BP