Předložená práce se zaměřuje na hodnocení webových stránek oficiálního turistického portálu Plzeňského kraje ? Turistů ráj ? jakožto nejpohodlnějšího zdroje informací pro turisty. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá Internetem, jeho rolí v marketingu a hlavními zásadami prezentace subjektu na Internetu. Praktická část pojednává o možném členění České republiky z hlediska cestovního ruchu, objasňuje výběr členění na jednotlivé kraje a následně jsou porovnávány oficiální webové prezentace věnované cestovnímu ruchu jednotlivých krajů. Stěžením práce je turistický portál Turistů ráj, který je podrobně analyzován a dle předem stanovené metodiky srovnáván s konkurenčními krajskými turistickými prezentacemi. Na základě provedené analýzy a důkladného srovnání byl navržen soubor doporučení pro eliminaci zjištěných nedostatků a zkvalitnění webové prezentace.
Anotace v angličtině
The presented work is focused on the evaluation of the official tourist portal of the Pilsen Region - Tourist Paradise - as the most suitable source of information for tourists. The work consists of theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the Internet, its role in marketing, and the main principles of presenting a subject on the Internet. The practical part deals with the possible division of the Czech Republic in terms of tourism, explains the selection by region, and then the official tourist websites of individual regions are compared. The core of the work is the tourist website called Tourist Paradise, which is analyzed in detail and compared to its rival tourist presentations of other regions according to the predetermined methodology. A set of recommendations to eliminate the identified drawbacks and to improve the website has been designed based on the thorough analysis and comparison.
Internet, Internet marketing, tourist information portal, web presentation
Rozsah průvodní práce
70 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená práce se zaměřuje na hodnocení webových stránek oficiálního turistického portálu Plzeňského kraje ? Turistů ráj ? jakožto nejpohodlnějšího zdroje informací pro turisty. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá Internetem, jeho rolí v marketingu a hlavními zásadami prezentace subjektu na Internetu. Praktická část pojednává o možném členění České republiky z hlediska cestovního ruchu, objasňuje výběr členění na jednotlivé kraje a následně jsou porovnávány oficiální webové prezentace věnované cestovnímu ruchu jednotlivých krajů. Stěžením práce je turistický portál Turistů ráj, který je podrobně analyzován a dle předem stanovené metodiky srovnáván s konkurenčními krajskými turistickými prezentacemi. Na základě provedené analýzy a důkladného srovnání byl navržen soubor doporučení pro eliminaci zjištěných nedostatků a zkvalitnění webové prezentace.
Anotace v angličtině
The presented work is focused on the evaluation of the official tourist portal of the Pilsen Region - Tourist Paradise - as the most suitable source of information for tourists. The work consists of theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the Internet, its role in marketing, and the main principles of presenting a subject on the Internet. The practical part deals with the possible division of the Czech Republic in terms of tourism, explains the selection by region, and then the official tourist websites of individual regions are compared. The core of the work is the tourist website called Tourist Paradise, which is analyzed in detail and compared to its rival tourist presentations of other regions according to the predetermined methodology. A set of recommendations to eliminate the identified drawbacks and to improve the website has been designed based on the thorough analysis and comparison.
Internet, Internet marketing, tourist information portal, web presentation
Zásady pro vypracování
Charakterizujte hlavní zásady prezentace subjektů na internetu a možnosti marketingu na internetu.
Srovnejte základní aspekty internetových prezentací českých krajů.
Charakterizujte Plzeňský kraj a stručně charakterizujte internetové stránky podporující cestovní ruchu v tomto kraji.
Stanovte vhodnou metodiku a zhodnoťte webové stránky několika dalších krajů České republiky určené turistům. Shodnou metodikou evaluujte internetové stránky www.turisturaj.cz. Využijte i dalších možností pro evaluaci www.turisturaj.cz a shrňte dosažené výsledky.
Vypracujte doporučení pro vylepšení internetových stránek www.turisturaj.cz.
Zásady pro vypracování
Charakterizujte hlavní zásady prezentace subjektů na internetu a možnosti marketingu na internetu.
Srovnejte základní aspekty internetových prezentací českých krajů.
Charakterizujte Plzeňský kraj a stručně charakterizujte internetové stránky podporující cestovní ruchu v tomto kraji.
Stanovte vhodnou metodiku a zhodnoťte webové stránky několika dalších krajů České republiky určené turistům. Shodnou metodikou evaluujte internetové stránky www.turisturaj.cz. Využijte i dalších možností pro evaluaci www.turisturaj.cz a shrňte dosažené výsledky.
Vypracujte doporučení pro vylepšení internetových stránek www.turisturaj.cz.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-1095-1.
HESKOVÁ, M. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. Praha: Fortuna, 2006. ISBN 80-7168-948-3.
JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3.
SEDLÁČEK, J. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. Praha: BEN, 2006. ISBN 80-7300-195-0.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-1095-1.
HESKOVÁ, M. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. Praha: Fortuna, 2006. ISBN 80-7168-948-3.
JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3.
SEDLÁČEK, J. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. Praha: BEN, 2006. ISBN 80-7300-195-0.
Přílohy volně vložené
1 DVD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
viz. scan zápisu o průběhu obhajoby a posudky vedoucího a oponenta BP