Práce se zabývá užitím mobilní technologie ve výuce anglického jazyka. Práce překládá zhodnocení termínu "mobile learning" a prezentuje možné aplikace výuky s mobilním zařízení ve výce. Výzkumná otázka řeší, ve kterých případech je užití mobilní technologie ve výuce efektivní a pomáhá překonat potíže studentů s učením.
Anotace v angličtině
The thesis explores the topic of using the mobile technologies in the English language teaching. It summarizes what the mobile learning is and to present possible ways of application into every day teaching. The research question emerges from the the limitations and possible students' learning difficulties when being taught without the technology.
Klíčová slova
mobilní technologie, výuka, mobilní výuka
Klíčová slova v angličtině
mobile technology, mobile learning, mobile teaching,
Rozsah průvodní práce
93 s. (115 197 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Práce se zabývá užitím mobilní technologie ve výuce anglického jazyka. Práce překládá zhodnocení termínu "mobile learning" a prezentuje možné aplikace výuky s mobilním zařízení ve výce. Výzkumná otázka řeší, ve kterých případech je užití mobilní technologie ve výuce efektivní a pomáhá překonat potíže studentů s učením.
Anotace v angličtině
The thesis explores the topic of using the mobile technologies in the English language teaching. It summarizes what the mobile learning is and to present possible ways of application into every day teaching. The research question emerges from the the limitations and possible students' learning difficulties when being taught without the technology.
Klíčová slova
mobilní technologie, výuka, mobilní výuka
Klíčová slova v angličtině
mobile technology, mobile learning, mobile teaching,
Zásady pro vypracování
Pravidelné schůzky s vedoucí diplomové práce.
Shromáždění a prostudování odborné literatury týkající se tématu.
Příprava podkladů pro výzkum.
Provedení výzkumu (experiment, dotazování).
Shromáždění dat a jejich analýza.
Vyvození závěrů výzkumu a jejich použití v praxi.
Sepsání diplomové práce při dodržení formálních aspektů.
Zásady pro vypracování
Pravidelné schůzky s vedoucí diplomové práce.
Shromáždění a prostudování odborné literatury týkající se tématu.
Příprava podkladů pro výzkum.
Provedení výzkumu (experiment, dotazování).
Shromáždění dat a jejich analýza.
Vyvození závěrů výzkumu a jejich použití v praxi.
Sepsání diplomové práce při dodržení formálních aspektů.
Seznam doporučené literatury
Kukulska-Hulme, A., & Traxler, J. (2005). Mobile learning: A handbook for educators and trainers. Oxon, OX: Routledge.
Kwan, R., Mc.Naught, C., Tsang, P., Wang, F. L., & Li, K. C. (2011).
Enhancing Learning Through Technology: Education Unplugged: Mobile Technologies and Web 2.0: International Conference, ICT 2011, Hong Kong, China, July 11-13, 2011, Proceedings. Springer-Verlag Berlin Heidelberg.
Zhang , F. (2011). Computer-enhanced and mobile-assisted language learning: Emerging issues and trends. Edmonton, AB: IGI Global.
Woodill, G. (2010). The mobile learning edge: Tools and technologies for developing your teams. New York, NY: McGraw-Hill.
Seznam doporučené literatury
Kukulska-Hulme, A., & Traxler, J. (2005). Mobile learning: A handbook for educators and trainers. Oxon, OX: Routledge.
Kwan, R., Mc.Naught, C., Tsang, P., Wang, F. L., & Li, K. C. (2011).
Enhancing Learning Through Technology: Education Unplugged: Mobile Technologies and Web 2.0: International Conference, ICT 2011, Hong Kong, China, July 11-13, 2011, Proceedings. Springer-Verlag Berlin Heidelberg.
Zhang , F. (2011). Computer-enhanced and mobile-assisted language learning: Emerging issues and trends. Edmonton, AB: IGI Global.
Woodill, G. (2010). The mobile learning edge: Tools and technologies for developing your teams. New York, NY: McGraw-Hill.