- vypracování podrobné osnovy DP nejpozději do 31.10. 2012
- 09-10/2012- studium pramenů a doporučené odborné literatury týkající se dané oblasti
- průběžné vypracování jednotlivých kapitol teoretické a praktické části DP a jejich pravidelná konzultace s vedoucím DP
- dokončení stěžejních kapitol DP do 28.2.2013
- dokončení finální verze DP do 1.4.2013
Research Plan
- vypracování podrobné osnovy DP nejpozději do 31.10. 2012
- 09-10/2012- studium pramenů a doporučené odborné literatury týkající se dané oblasti
- průběžné vypracování jednotlivých kapitol teoretické a praktické části DP a jejich pravidelná konzultace s vedoucím DP
- dokončení stěžejních kapitol DP do 28.2.2013
- dokončení finální verze DP do 1.4.2013
Recommended resources
CUQ, J.-P., GRUCA, I. Cours de didactique du français langue étrangere et seconde. Saint-Martin-d'Heres: PUG, 2002. ISBN 2-7061-1082-1.
LOKŠOVÁ, I., LOKŠA, J. Pozornost, motivace, relaxace a tvořivost dětí ve škole: teoretická východiska a praktické postupy, hry a cvičení. 1. vyd. Praha: Portál, 1999. 199 s. ISBN 80-7178-205-X.
HRABAL, V., MAN, F., PAVELKOVÁ, I. Psychologické otázky motivace ve škole. 1. vyd. Praha: SPN, 1984. 254 s. ISBN 80-04-23487-9.
ČÁP, J. Psychologie výchovy a vyučování. 1. vyd. Praha: Karolinum, 1993. 415 s. ISBN 80-7066-534-3.
PAVELKOVÁ, I. Motivace žáků k učení. Praha: UK PedF, 2002. 248 s. ISBN 80-7290-092-7.
Recommended resources
CUQ, J.-P., GRUCA, I. Cours de didactique du français langue étrangere et seconde. Saint-Martin-d'Heres: PUG, 2002. ISBN 2-7061-1082-1.
LOKŠOVÁ, I., LOKŠA, J. Pozornost, motivace, relaxace a tvořivost dětí ve škole: teoretická východiska a praktické postupy, hry a cvičení. 1. vyd. Praha: Portál, 1999. 199 s. ISBN 80-7178-205-X.
HRABAL, V., MAN, F., PAVELKOVÁ, I. Psychologické otázky motivace ve škole. 1. vyd. Praha: SPN, 1984. 254 s. ISBN 80-04-23487-9.
ČÁP, J. Psychologie výchovy a vyučování. 1. vyd. Praha: Karolinum, 1993. 415 s. ISBN 80-7066-534-3.
PAVELKOVÁ, I. Motivace žáků k učení. Praha: UK PedF, 2002. 248 s. ISBN 80-7290-092-7.