Cílem této bakalářské práce je ukázat průběh projektu na optimalizaci procesu servisních činností. Toto téma mi bylo přiděleno vedoucím mojí bakalářské práce díky dobrým konexím fakulty se společností Škoda.
V bakalářské práci jsem psal o projektovém řízení. Uvedl jsem rozdíl mezi měkkým a tvrdým projektem, protože je práce zaměřena na měkký projekt. Popsal jsem konkrétní fáze životního cyklu projektu.
Tato práce obsahuje: charakteristiku společnosti ŠKODA ELECTRIC, a.s., práce poprodejního oddělení a běžnou činnost servisního technika. Zaměřil jsem se na reklamační řízení a na zakládání servisních objednávek do systému. Zmínil jsem úzké místo procesu a jeho optimalizaci.
Práce obsahuje mnoho obrázků, které by čtenáři měly pomoci s pochopením.
Annotation in English
The aim of this bachelor thesis is to show, progression of the service process optimalization project. This topic was granted to me by my bachelor suprevisor because of a great connexions between the faculty and Škoda company.
I was writing about project management in this bachelor thesis. I mentioned the difference between soft and hard project, because of soft project thesis alignment. I wrote about particular phases of the project life cycle.
This thesis contains the characterisation of: ŠKODA ELECTRIC, a.s. company, work of the aftersale department and the regular employment of the service technician. I focused on the reclamation administration and the service order system collating. I mentioned strait point of the process and its optimalization.
This thesis consist of many pictures, which should help reader with better understanding.
Keywords
Projektové řízení, Plán projektu, Proces, Optimalizace procesu, TOC
Keywords in English
Project management, Project plan, Process, Process optimalization, TOC
Length of the covering note
66 s.
Language
CZ
Annotation
Cílem této bakalářské práce je ukázat průběh projektu na optimalizaci procesu servisních činností. Toto téma mi bylo přiděleno vedoucím mojí bakalářské práce díky dobrým konexím fakulty se společností Škoda.
V bakalářské práci jsem psal o projektovém řízení. Uvedl jsem rozdíl mezi měkkým a tvrdým projektem, protože je práce zaměřena na měkký projekt. Popsal jsem konkrétní fáze životního cyklu projektu.
Tato práce obsahuje: charakteristiku společnosti ŠKODA ELECTRIC, a.s., práce poprodejního oddělení a běžnou činnost servisního technika. Zaměřil jsem se na reklamační řízení a na zakládání servisních objednávek do systému. Zmínil jsem úzké místo procesu a jeho optimalizaci.
Práce obsahuje mnoho obrázků, které by čtenáři měly pomoci s pochopením.
Annotation in English
The aim of this bachelor thesis is to show, progression of the service process optimalization project. This topic was granted to me by my bachelor suprevisor because of a great connexions between the faculty and Škoda company.
I was writing about project management in this bachelor thesis. I mentioned the difference between soft and hard project, because of soft project thesis alignment. I wrote about particular phases of the project life cycle.
This thesis contains the characterisation of: ŠKODA ELECTRIC, a.s. company, work of the aftersale department and the regular employment of the service technician. I focused on the reclamation administration and the service order system collating. I mentioned strait point of the process and its optimalization.
This thesis consist of many pictures, which should help reader with better understanding.
Keywords
Projektové řízení, Plán projektu, Proces, Optimalizace procesu, TOC
Keywords in English
Project management, Project plan, Process, Process optimalization, TOC
Research Plan
Charakterizujte proces práce technika poprodejních služeb v konkrétním podniku.
Definujte projekt optimalizace procesu servisních činností v konkrétním podniku.
Strategii realizace projektu zpracujte ve formě LRM.
Identifikujte úzká místa procesu práce.
Zpracujte plány projektu optimalizace procesu práce technika poprodejních služeb se zaměřením na úzké místo. Pro jejich tvorbu využijte SW MS
Podrobně zpracujte časový plán projektu.
Research Plan
Charakterizujte proces práce technika poprodejních služeb v konkrétním podniku.
Definujte projekt optimalizace procesu servisních činností v konkrétním podniku.
Strategii realizace projektu zpracujte ve formě LRM.
Identifikujte úzká místa procesu práce.
Zpracujte plány projektu optimalizace procesu práce technika poprodejních služeb se zaměřením na úzké místo. Pro jejich tvorbu využijte SW MS
Podrobně zpracujte časový plán projektu.
Recommended resources
BASL, Josef, MAJER, Pavel a ŠMÍRA, Mmiroslav. Teorie omezení v podnikové praxi: Zvyšování výkonnosti podniku nástroji TOC. Praha: Grada Publishing a. s., 2003. ISBN 80-247-0613-X.
SKALICKÝ, Jiří, JERMÁŘ, Milan, SVOBODA, Jaroslav. Projektový management a potřebné kompetence. Plzeň: ZČU, 2010. ISBN 978-80-7043-975-3.
SVOZILOVÁ, Alena. Projektový management. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-1501-5.
Recommended resources
BASL, Josef, MAJER, Pavel a ŠMÍRA, Mmiroslav. Teorie omezení v podnikové praxi: Zvyšování výkonnosti podniku nástroji TOC. Praha: Grada Publishing a. s., 2003. ISBN 80-247-0613-X.
SKALICKÝ, Jiří, JERMÁŘ, Milan, SVOBODA, Jaroslav. Projektový management a potřebné kompetence. Plzeň: ZČU, 2010. ISBN 978-80-7043-975-3.
SVOZILOVÁ, Alena. Projektový management. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-1501-5.