Předložená bakalářská práce pojednává o konkrétních nástrojích marketingového mixu malé kamenické firmy Inkasta s.r.o. a o jejich rozdílném využití na trzích B2B a B2C. První část práce obsahuje teoretický úvod k problematice marketingového mixu a základní charakteristiku B2B a B2C trhu. Dále se práce věnuje analýze samotné firmy Inkasta, a to zejména tomu, jaké marketingové nástroje a v jaké míře firma na obou cílových trzích využívá. V poslední nejdůležitější kapitole autorka na základě analýzy firmy a jejího marketingového mixu navrhla několik opatření pro zlepšení fungování firemního marketingu na trhu B2B i B2C. Hlavním výstupem jsou právě marketingové návrhy, které jsou představeny ve dvou částech, a to postupně pro B2C a poté pro B2B trh. Návrhy by po uplatnění v praxi měly firmě pomoci bojovat s konkurencí, zvýšit počet nových i věrných zákazníků a tím i zvýšit její podíl na trhu.
?
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on particular instruments of marketing mix of a small stonemason's company called Inkasta s.r.o. and on the different use of these tools on B2B and B2C market. The first part provides the theoretical introduction to marketing mix and to B2B and B2C market. The next part presents the chosen company and analyzes it´s use of tools of marketing mix on both target markets. The last, most important chapter is dedicated to some suggestions how to improve the company´s marketing. The main outputs of the thesis are these improvement proposals which are presented at first for the B2C market and then for B2B market. The proposals are supposed to help the company to increase the number of customers and to raise the share of market in the hard competitive environment.
Klíčová slova
marketingový mix, B2B trh, B2C trh
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, B2B market, B2C market
Rozsah průvodní práce
83 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená bakalářská práce pojednává o konkrétních nástrojích marketingového mixu malé kamenické firmy Inkasta s.r.o. a o jejich rozdílném využití na trzích B2B a B2C. První část práce obsahuje teoretický úvod k problematice marketingového mixu a základní charakteristiku B2B a B2C trhu. Dále se práce věnuje analýze samotné firmy Inkasta, a to zejména tomu, jaké marketingové nástroje a v jaké míře firma na obou cílových trzích využívá. V poslední nejdůležitější kapitole autorka na základě analýzy firmy a jejího marketingového mixu navrhla několik opatření pro zlepšení fungování firemního marketingu na trhu B2B i B2C. Hlavním výstupem jsou právě marketingové návrhy, které jsou představeny ve dvou částech, a to postupně pro B2C a poté pro B2B trh. Návrhy by po uplatnění v praxi měly firmě pomoci bojovat s konkurencí, zvýšit počet nových i věrných zákazníků a tím i zvýšit její podíl na trhu.
?
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on particular instruments of marketing mix of a small stonemason's company called Inkasta s.r.o. and on the different use of these tools on B2B and B2C market. The first part provides the theoretical introduction to marketing mix and to B2B and B2C market. The next part presents the chosen company and analyzes it´s use of tools of marketing mix on both target markets. The last, most important chapter is dedicated to some suggestions how to improve the company´s marketing. The main outputs of the thesis are these improvement proposals which are presented at first for the B2C market and then for B2B market. The proposals are supposed to help the company to increase the number of customers and to raise the share of market in the hard competitive environment.
Klíčová slova
marketingový mix, B2B trh, B2C trh
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, B2B market, B2C market
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do problematiky marketingu na B2B a B2C trzích.
Stručně představte Vámi vybranou firmu.
Zhodnoťte současné využívání marketingových nástrojů na cílových trzích.
Navrhněte zlepšující opatření ve využití marketingového mixu.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do problematiky marketingu na B2B a B2C trzích.
Stručně představte Vámi vybranou firmu.
Zhodnoťte současné využívání marketingových nástrojů na cílových trzích.
Navrhněte zlepšující opatření ve využití marketingového mixu.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
CHLEBOVSKÝ, Vít. Marketing pro B-2-B trhy. Vyd. 1. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2010. 103 s. Učební texty vysokých škol. ISBN 978-80-214-4129-3.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
CHLEBOVSKÝ, Vít. Marketing pro B-2-B trhy. Vyd. 1. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2010. 103 s. Učební texty vysokých škol. ISBN 978-80-214-4129-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
viz. sken průběhu obhajoby a posudky vedoucího a oponenta BP