Bakalářská práce je zaměřena na analýzu cílové skupiny a vytvoření pro ni vhodného komunikačního plánu a to konkrétně pro Techmania Science Center o.p.s. Téma bylo zvoleno z důvodu osobní znalosti společnosti.
Cílem práce bylo prostřednictvím dotazníkového šetření analyzovat cílovou skupinu a na základě zjištěných informací navrhnout komunikační plán zahrnující moderní trendy v komunikaci. V práci je nejprve zpracován teoretický úvod, pak představena Techmania Science Center. V další části je provedena SWOT analýza a vytvořen komunikační plán obsahující 8 komunikačních nástrojů, které by měly co nejefektivněji oslovit cílovou skupinu.
Práce je návrhem komunikačního plánu, který může být využit v praktické činnosti Techmania Science Center o.p.s.
Annotation in English
Topic of this bachelor thesis is the target group analysis and creating communication plan suitable for this target group for the particular company Techmania Science Center. The subject was chosen because of personal knowledge of company.
The object of this thesis was to identify the target group through a questionnaire survey and based on the new information propose the communication plan including new communication trends. Firstly the thesis describes the theoretical introduction and after that introduces the company Techmania Science Center. In the following part is made SWOT analysis and communication plan containing 8 communication tools that should be the most effective in reaching the target group.
The bachelor thesis is a proposal of communication plan that can be used for practical activities of the company.
Keywords
komunikační plán, Science Center, nové komunikační trendy, analýza cílové skupiny
Keywords in English
communication plan, Science Center, new communication trends, target group analysis
Length of the covering note
53 s. (67 078 znaků)
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu cílové skupiny a vytvoření pro ni vhodného komunikačního plánu a to konkrétně pro Techmania Science Center o.p.s. Téma bylo zvoleno z důvodu osobní znalosti společnosti.
Cílem práce bylo prostřednictvím dotazníkového šetření analyzovat cílovou skupinu a na základě zjištěných informací navrhnout komunikační plán zahrnující moderní trendy v komunikaci. V práci je nejprve zpracován teoretický úvod, pak představena Techmania Science Center. V další části je provedena SWOT analýza a vytvořen komunikační plán obsahující 8 komunikačních nástrojů, které by měly co nejefektivněji oslovit cílovou skupinu.
Práce je návrhem komunikačního plánu, který může být využit v praktické činnosti Techmania Science Center o.p.s.
Annotation in English
Topic of this bachelor thesis is the target group analysis and creating communication plan suitable for this target group for the particular company Techmania Science Center. The subject was chosen because of personal knowledge of company.
The object of this thesis was to identify the target group through a questionnaire survey and based on the new information propose the communication plan including new communication trends. Firstly the thesis describes the theoretical introduction and after that introduces the company Techmania Science Center. In the following part is made SWOT analysis and communication plan containing 8 communication tools that should be the most effective in reaching the target group.
The bachelor thesis is a proposal of communication plan that can be used for practical activities of the company.
Keywords
komunikační plán, Science Center, nové komunikační trendy, analýza cílové skupiny
Keywords in English
communication plan, Science Center, new communication trends, target group analysis
Research Plan
Vypracujte teoretický úvod do problematiky marketingové komunikace.
Stručně představte vybrané Science Centrum.
Anylyzujte pomocí dotazníkového šetření cílovou skupinu "rodiny s dětmi".
Zabývejte se novými trendy komunikace s cílovou skupinou a navrhněte nové přístupy.
Research Plan
Vypracujte teoretický úvod do problematiky marketingové komunikace.
Stručně představte vybrané Science Centrum.
Anylyzujte pomocí dotazníkového šetření cílovou skupinu "rodiny s dětmi".
Zabývejte se novými trendy komunikace s cílovou skupinou a navrhněte nové přístupy.
Recommended resources
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003, xvii, 432 s. ISBN 80-717-9577-1.
KOTLER, Philip. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Recommended resources
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003, xvii, 432 s. ISBN 80-717-9577-1.
KOTLER, Philip. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
graphs, plans, tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Very Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
viz. scan průběhu obhajoby a posudků vedoucího a oponenta BP