Předložená práce je zaměřena na problematiku event marketingu v konkrétní společnosti. Zvolená společnost je Doosan Škoda Power, která působí ve strojním energetickém průmyslu. V úvodu jsou vysvětleny termíny ?event? a ?event marketing?. Dále jsou uvedeny některé příklady eventů, které jsou v současné době nejatraktivnější a nejzajímavější. O firmě sídlící v Plzni Doosan Škoda Power jsou zveřejněny informace jako například, filosofie firmy, základní údaje, marketingový mix, obchodní strategie. Práce pojednává především o tom, jak, proč a pro koho společnost využívá event marketing. Naleznete zde také přehled již realizovaných event akcí společnosti a detailně rozebraný Vánoční večírek pro zaměstnance. V závěru práce jsou uvedeny některé základní informace, které se týkají organizace event akcí v praxi. Ty byly dále nápomocné k sestavení návrhů event akcí pro společnost.
Anotace v angličtině
This thesis deals with event marketing issues in particular company. Chosen company is Doosan Škoda Power, which is engaged in the engineering energy industry. The introduction of this thesis explains terms ?event? and ?event marketing?. Then it outlines some examples of events, which are currently the most attractive and interesting. There is some information about Škoda Doosan Power, which is located in Pilsen, for example philoshophy of the company, basic data, marketing mix, corporate strategy. The thesis is primarily about how, why and for whom the company used the event marketing. You can find there summary of realized event actions of the company and analysis of Christmas party which is described in details. The end of my thesis deals with some basic information, which refers to organization of event actions in practice. These were helpful to compile proposals of company event campaigns.
Klíčová slova
event, event marketing, Doosan Škoda Power, Škoda Power
Klíčová slova v angličtině
event, event marketing, Doosan Škoda Power, Škoda Power
Rozsah průvodní práce
47
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená práce je zaměřena na problematiku event marketingu v konkrétní společnosti. Zvolená společnost je Doosan Škoda Power, která působí ve strojním energetickém průmyslu. V úvodu jsou vysvětleny termíny ?event? a ?event marketing?. Dále jsou uvedeny některé příklady eventů, které jsou v současné době nejatraktivnější a nejzajímavější. O firmě sídlící v Plzni Doosan Škoda Power jsou zveřejněny informace jako například, filosofie firmy, základní údaje, marketingový mix, obchodní strategie. Práce pojednává především o tom, jak, proč a pro koho společnost využívá event marketing. Naleznete zde také přehled již realizovaných event akcí společnosti a detailně rozebraný Vánoční večírek pro zaměstnance. V závěru práce jsou uvedeny některé základní informace, které se týkají organizace event akcí v praxi. Ty byly dále nápomocné k sestavení návrhů event akcí pro společnost.
Anotace v angličtině
This thesis deals with event marketing issues in particular company. Chosen company is Doosan Škoda Power, which is engaged in the engineering energy industry. The introduction of this thesis explains terms ?event? and ?event marketing?. Then it outlines some examples of events, which are currently the most attractive and interesting. There is some information about Škoda Doosan Power, which is located in Pilsen, for example philoshophy of the company, basic data, marketing mix, corporate strategy. The thesis is primarily about how, why and for whom the company used the event marketing. You can find there summary of realized event actions of the company and analysis of Christmas party which is described in details. The end of my thesis deals with some basic information, which refers to organization of event actions in practice. These were helpful to compile proposals of company event campaigns.
Klíčová slova
event, event marketing, Doosan Škoda Power, Škoda Power
Klíčová slova v angličtině
event, event marketing, Doosan Škoda Power, Škoda Power
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do řešené problematiky.
Popište vybranou společnost Škoda Power.
Analyzujte vybranou společnost z hlediska předpokladů realizace event akce.
Návrhněte a okometujte konkrétní event akce.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do řešené problematiky.
Popište vybranou společnost Škoda Power.
Analyzujte vybranou společnost z hlediska předpokladů realizace event akce.
Návrhněte a okometujte konkrétní event akce.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada 2007, ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada 2007, ISBN 978-80-247-1359-5.
ŠINDLER, Petr. Event Marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada 2003. ISBN 80-247-0646-6.
LATTENBERG, Vivien. Event aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press 2010. ISBN 978-80-251-2397-3.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada 2007, ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada 2007, ISBN 978-80-247-1359-5.
ŠINDLER, Petr. Event Marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada 2003. ISBN 80-247-0646-6.
LATTENBERG, Vivien. Event aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press 2010. ISBN 978-80-251-2397-3.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
viz. posudky vedoucího a oponenta BP a scan průběhu obhajoby