Předložená bakalářská práce s názvem ?Prodejní strategie společnosti DuPont? analyzuje prodejní strategii a mezinárodní marketing produktové řady práškových barev Alesta?, která se používá na průmyslovou vnitřní i vnější povrchovou úpravu materiálů. Hlavní metodou zde použitou je situační analýza, díky níž autor popisuje konkrétní trhy, vyhodnocuje vnitřní i vnější prostředí firmy, a provádí analýzu konkurence. Cílem této práce je rovněž poukázat na možné zlepšení konkurenceschopnosti na Českém trhu, který je v tomto případě tvořen pouze business-to-business (B2B) trhem, a zároveň zlepšení mezinárodního marketingu, který je víc než kdy jindy ovlivňován globalizací. Navíc vnitřní trh evropské unie vytváří hustší konkurenční prostředí. V poslední části je vypracována SWOT analýza, která znázorňuje hlavní příležitosti a hrozby pro firmu do budoucna.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis entitled "DuPont sales strategy" analyses sales strategy and international marketing of powder coatings products group Alesta?, which is used for industrial interior and exterior finish materials. The main method used here is a situation analysis, through which the author describes specific markets, evaluates internal and external environment of the company and analysing competition. The aim of this work is also to improve the competitiveness of the Czech market, which in this case consists only of business-to-business (B2B) market, while improving international marketing, which is more than ever influenced by globalization and open markets in the European Union create denser competitive environment. The last part of the bachelor thesis is the SWOT analysis, which shows the main opportunities and threats for the company in the future.
Klíčová slova
prodejní strategie, segmentace trhu, mezinárodní marketing, DuPont, práškové barvy
Klíčová slova v angličtině
sales strategy, market segmentation, international marketing, DuPont, powder coating
Rozsah průvodní práce
56 s. (78 812 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená bakalářská práce s názvem ?Prodejní strategie společnosti DuPont? analyzuje prodejní strategii a mezinárodní marketing produktové řady práškových barev Alesta?, která se používá na průmyslovou vnitřní i vnější povrchovou úpravu materiálů. Hlavní metodou zde použitou je situační analýza, díky níž autor popisuje konkrétní trhy, vyhodnocuje vnitřní i vnější prostředí firmy, a provádí analýzu konkurence. Cílem této práce je rovněž poukázat na možné zlepšení konkurenceschopnosti na Českém trhu, který je v tomto případě tvořen pouze business-to-business (B2B) trhem, a zároveň zlepšení mezinárodního marketingu, který je víc než kdy jindy ovlivňován globalizací. Navíc vnitřní trh evropské unie vytváří hustší konkurenční prostředí. V poslední části je vypracována SWOT analýza, která znázorňuje hlavní příležitosti a hrozby pro firmu do budoucna.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis entitled "DuPont sales strategy" analyses sales strategy and international marketing of powder coatings products group Alesta?, which is used for industrial interior and exterior finish materials. The main method used here is a situation analysis, through which the author describes specific markets, evaluates internal and external environment of the company and analysing competition. The aim of this work is also to improve the competitiveness of the Czech market, which in this case consists only of business-to-business (B2B) market, while improving international marketing, which is more than ever influenced by globalization and open markets in the European Union create denser competitive environment. The last part of the bachelor thesis is the SWOT analysis, which shows the main opportunities and threats for the company in the future.
Klíčová slova
prodejní strategie, segmentace trhu, mezinárodní marketing, DuPont, práškové barvy
Klíčová slova v angličtině
sales strategy, market segmentation, international marketing, DuPont, powder coating
Zásady pro vypracování
Charakterizujte firmu a její postavení v distribučním řetězci.
Formulujte trendy prodeje vybraného produktu na vnitřním trhu.
Analýzujte tržní situaci firmy.
Formulujte prodejní strategii firmy.
Zásady pro vypracování
Charakterizujte firmu a její postavení v distribučním řetězci.
Formulujte trendy prodeje vybraného produktu na vnitřním trhu.
Analýzujte tržní situaci firmy.
Formulujte prodejní strategii firmy.
Seznam doporučené literatury
MACHKOVÁ, Hana; ČERNOHLÁVKOVÁ, Eva; SATO, Alexej. Mezinárodní obchodní operace. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3237-4.
MACHKOVÁ, Hana; KRÁL, Petr; LHOTÁKOVÁ, Markéta a kol. International Marketing. 1. vyd. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2010, 192 s. ISBN 978-80-245-1643-1.
MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009, 200 s. ISBN 978-80-247-2986-2.
MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2986-2.
CIMLER, Petr; ZADRAŽILOVÁ, Dana. Retail management. Praha: Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-167-6.
Seznam doporučené literatury
MACHKOVÁ, Hana; ČERNOHLÁVKOVÁ, Eva; SATO, Alexej. Mezinárodní obchodní operace. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3237-4.
MACHKOVÁ, Hana; KRÁL, Petr; LHOTÁKOVÁ, Markéta a kol. International Marketing. 1. vyd. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2010, 192 s. ISBN 978-80-245-1643-1.
MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009, 200 s. ISBN 978-80-247-2986-2.
MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2986-2.
CIMLER, Petr; ZADRAŽILOVÁ, Dana. Retail management. Praha: Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-167-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
viz. scan průběhu obhajoby a posudky vedoucího a oponenta BP