Krátká animovaná počítačová hra založená na principu hry s písmeny a prozkoumávání herního prostředí pomocí skákání, odehrávající se v prostředí imaginární knihy.
Annotation in English
Short animated puzzle-platform game, based on vivid typography. It's story takes place in imaginary book.
Keywords
počítačová hra, interaktivní animace, typografie, tajenka, bludiště, skákací hra, kniha
Keywords in English
computer game, interactive animation, typography, solution, maze, platform game, book
Length of the covering note
27 s. (19 191 znaků)
Language
CZ
Annotation
Krátká animovaná počítačová hra založená na principu hry s písmeny a prozkoumávání herního prostředí pomocí skákání, odehrávající se v prostředí imaginární knihy.
Annotation in English
Short animated puzzle-platform game, based on vivid typography. It's story takes place in imaginary book.
Keywords
počítačová hra, interaktivní animace, typografie, tajenka, bludiště, skákací hra, kniha
Keywords in English
computer game, interactive animation, typography, solution, maze, platform game, book
Research Plan
Minimální rozsah prací
Počet: 1 hra - ukázka
Formát: soubor .exe
Popis realizace: Student navrhne počítačovou hru (literární scénář, storyboard ve smyslu designu úrovní hratelné ukázky,
výtvarné řešení postav, předmětů a prostředí) a krátkou ukázku. Student bude odpovědný za výtvarné řešení, programátorská
stránka bude řešena dle jeho schopností, případně za pomoci programátora.
Výstup: Návrh počítačové hry (literární scénář, storyboard ve smyslu designu úrovní hratelné ukázky, výtvarné řešení postav,
předmětů a prostředí) a krátká ukázka.
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu
odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci
Postup realizace:
1) listopad Teoretická část práce:
(bod 1. - 3. - uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji - dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a
cíl práce.
Praktická práce - sběr materiálu a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden Varianty pracovní verze, volba nejvhodnejší varianty,
průbežná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné
práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce
v souladu s doporučenou osnovou a dle pokynů konzultanta teoretické části práce.
5) březen Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben Finalizace a odevzdání:
(finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení
zápočtu).
Obhajoba:
červen obhajoba + prezentace kvalifikační práce na CD/DVD
(v podobě pro tisk)
Research Plan
Minimální rozsah prací
Počet: 1 hra - ukázka
Formát: soubor .exe
Popis realizace: Student navrhne počítačovou hru (literární scénář, storyboard ve smyslu designu úrovní hratelné ukázky,
výtvarné řešení postav, předmětů a prostředí) a krátkou ukázku. Student bude odpovědný za výtvarné řešení, programátorská
stránka bude řešena dle jeho schopností, případně za pomoci programátora.
Výstup: Návrh počítačové hry (literární scénář, storyboard ve smyslu designu úrovní hratelné ukázky, výtvarné řešení postav,
předmětů a prostředí) a krátká ukázka.
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu
odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci
Postup realizace:
1) listopad Teoretická část práce:
(bod 1. - 3. - uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji - dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a
cíl práce.
Praktická práce - sběr materiálu a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden Varianty pracovní verze, volba nejvhodnejší varianty,
průbežná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné
práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce
v souladu s doporučenou osnovou a dle pokynů konzultanta teoretické části práce.
5) březen Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben Finalizace a odevzdání:
(finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení
zápočtu).
Obhajoba:
červen obhajoba + prezentace kvalifikační práce na CD/DVD
(v podobě pro tisk)
Recommended resources
JIRKOVSKÝ, Jan. Game industry: vývoj počítačových her a kapitoly z herního průmyslu. Praha: D.A.M.O., 2011. 135 s. ISBN
978-80-904387-1-2.
DOVNIKOVIĆ, Bořivoj. Škola kresleného filmu. Praha: AMU, 2007. 179s. ISBN 978-80-7331-105-6.
KASSIN, Saul. Psychologie. Brno: Computer Press, 2007. 771s. ISBN 978-80-251-1716-3.
HUIZINGA, Johan. Homo ludens. Praha: Dauphin, 2000. 297s. ISBN 80-7272-020-1.
DUTKA, Edgar. Scenáristika animovaného filmu; Minimum z historie české animace. Praha: AMU, 2006. 137s. ISBN 80-7331-069-4.
Recommended resources
JIRKOVSKÝ, Jan. Game industry: vývoj počítačových her a kapitoly z herního průmyslu. Praha: D.A.M.O., 2011. 135 s. ISBN
978-80-904387-1-2.
DOVNIKOVIĆ, Bořivoj. Škola kresleného filmu. Praha: AMU, 2007. 179s. ISBN 978-80-7331-105-6.
KASSIN, Saul. Psychologie. Brno: Computer Press, 2007. 771s. ISBN 978-80-251-1716-3.
HUIZINGA, Johan. Homo ludens. Praha: Dauphin, 2000. 297s. ISBN 80-7272-020-1.
DUTKA, Edgar. Scenáristika animovaného filmu; Minimum z historie české animace. Praha: AMU, 2006. 137s. ISBN 80-7331-069-4.
Enclosed appendices
CD s nahranou teoretickou i uměleckou prací.
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Excellent
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Název práce: Interaktivní animace - počítačová hra
Vedoucí práce: Barta Jiří, Prof. akad. mal., navržená známka:
Oponent práce: Lachman Adolf, MgA., navržená známka:
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce (nejprve formou prezentace na PC a následně formou instalace díla ve výstavním prostoru). Poté byla komise podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhovaného hodnocení. Následně byla komise seznámena s teoretickou částí vysokoškolské kvalifikační práce.