Práce hodnotí webovou prezentaci firmy Crosscafe original s. r. o., umístěnou na adrese crosscafe.cz. Práce si dále klade za cíl porovnat úroveň webových prezentací mezi subjekty z kavárenského průmyslu a zjistit současný stav dosahované úrovně při osvojování webových prezentací. Prezentace subjektů vybraných pro porovnání jsou umístěny na adresách starbuckscoffe.cz, olalacafe.cz and streetcafe.cz.
Použitá metodika je odvozena od Egera a skládá se ze 4 částí: marketing, použitelnost, web design a technické zpracování. V této verzi byl kladen důraz na informační hodnotu pro uživatele.
Tato práce hodnotí současný stav. Snaží se rozpoznat slabá místa, na která hledá možná vylepšení a úpravy, stejně jako přichází s návrhy k aplikaci nových prvků webové prezentace.
?
Anotace v angličtině
The bachelor thesis presents a web presentation evaluation of Crosscafe original Ltd, located at crosscafe.cz. It also brings comparison with industry´s other players to examine cafe industry?s current state of successfully adopting web pages usage. The others subject´s presentations are located at starbuckscoffe.cz, olalacafe.cz and streetcafe.cz.
Used methodology is derived from Eger and consists of 4 parts: marketing, usability, graphic design and technical processing. User information benefit was considered at high priority in this application.
The paper evaluates the current situation; it is trying to identify weak points and based on that it sets recommendations how to adjust existing elements but also add new ones.
Klíčová slova
internet, marketing, internet marketing, web design, použitelnost, internet, webová prezentace, hodnocení internetové prezentace,
Klíčová slova v angličtině
internet, marketing, internet marketing, web design, usability, internet, web presentation, web presentation evaluation
Rozsah průvodní práce
75s (89 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce hodnotí webovou prezentaci firmy Crosscafe original s. r. o., umístěnou na adrese crosscafe.cz. Práce si dále klade za cíl porovnat úroveň webových prezentací mezi subjekty z kavárenského průmyslu a zjistit současný stav dosahované úrovně při osvojování webových prezentací. Prezentace subjektů vybraných pro porovnání jsou umístěny na adresách starbuckscoffe.cz, olalacafe.cz and streetcafe.cz.
Použitá metodika je odvozena od Egera a skládá se ze 4 částí: marketing, použitelnost, web design a technické zpracování. V této verzi byl kladen důraz na informační hodnotu pro uživatele.
Tato práce hodnotí současný stav. Snaží se rozpoznat slabá místa, na která hledá možná vylepšení a úpravy, stejně jako přichází s návrhy k aplikaci nových prvků webové prezentace.
?
Anotace v angličtině
The bachelor thesis presents a web presentation evaluation of Crosscafe original Ltd, located at crosscafe.cz. It also brings comparison with industry´s other players to examine cafe industry?s current state of successfully adopting web pages usage. The others subject´s presentations are located at starbuckscoffe.cz, olalacafe.cz and streetcafe.cz.
Used methodology is derived from Eger and consists of 4 parts: marketing, usability, graphic design and technical processing. User information benefit was considered at high priority in this application.
The paper evaluates the current situation; it is trying to identify weak points and based on that it sets recommendations how to adjust existing elements but also add new ones.
Klíčová slova
internet, marketing, internet marketing, web design, použitelnost, internet, webová prezentace, hodnocení internetové prezentace,
Klíčová slova v angličtině
internet, marketing, internet marketing, web design, usability, internet, web presentation, web presentation evaluation
Zásady pro vypracování
Formulujte teoretický úvod do problematiky.
Představte vybranou firmu a definujte cíle její internetové prezentace
Na základě vhodné metodiky zhodnoťte internetovou prezentaci vybrané organizace a vzorku jejích konkurentů
Diskutujte závěry a navrhněte možná zlepšení
Zásady pro vypracování
Formulujte teoretický úvod do problematiky.
Představte vybranou firmu a definujte cíle její internetové prezentace
Na základě vhodné metodiky zhodnoťte internetovou prezentaci vybrané organizace a vzorku jejích konkurentů
Diskutujte závěry a navrhněte možná zlepšení
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s.ISBN 978-80-247-1359-5.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
MILETSKY, Jason. Principles of internet marketing: New tools and methods for web developers. Vyd. 1. Boston: Course Technology, 2009, 464 s. ISBN 9781423903192.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s.ISBN 978-80-247-1359-5.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
MILETSKY, Jason. Principles of internet marketing: New tools and methods for web developers. Vyd. 1. Boston: Course Technology, 2009, 464 s. ISBN 9781423903192.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
viz. scan průběhu obhajoby a posudky vedoucího a oponenta BP