Předložená práce je zaměřena na zhodnocení úrovně kvality služeb poskytovaných vlakovými dopravci na trati Praha ? Ostrava. Práce obsahuje tři hlavní části. V první části je vypracován teoretický úvod do problematiky marketingu služeb, následuje představení společností České dráhy, a.s., RegioJet a.s. a LEO Express a.s. a poslední část je věnována terénnímu výzkumu ve vlacích vybraných společností. Na základě výsledků provedeného výzkumu autorka diskutuje závěry a předkládá návrhy možných zlepšení v oblasti služeb poskytovaných dopravci.
Anotace v angličtině
The submitted bachelor thesis is focused on the evaluation of the level of quality of services provided by train operators on the route from Prague to Ostrava. It consists of three main parts. The first part provides the theoretical introduction to the topic of marketing services, then the introduction of the Czech Railways, the RegioJet and the LEO Express follow and the last section is devoted to field research in trains of selected companies. Based on the research results author makes suggestions for possible improvements in the services provided by the carrier.
Klíčová slova
Marketing služeb, marketingový mix, České dráhy, a.s., RegioJet a.s., LEO Express a.s., mystery shopping
Klíčová slova v angličtině
Marketing of services, marketing mix, The Czech Railways, The RegioJet, The LEO Express, mystery shopping
Rozsah průvodní práce
71 s., 4 s. obrazových příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená práce je zaměřena na zhodnocení úrovně kvality služeb poskytovaných vlakovými dopravci na trati Praha ? Ostrava. Práce obsahuje tři hlavní části. V první části je vypracován teoretický úvod do problematiky marketingu služeb, následuje představení společností České dráhy, a.s., RegioJet a.s. a LEO Express a.s. a poslední část je věnována terénnímu výzkumu ve vlacích vybraných společností. Na základě výsledků provedeného výzkumu autorka diskutuje závěry a předkládá návrhy možných zlepšení v oblasti služeb poskytovaných dopravci.
Anotace v angličtině
The submitted bachelor thesis is focused on the evaluation of the level of quality of services provided by train operators on the route from Prague to Ostrava. It consists of three main parts. The first part provides the theoretical introduction to the topic of marketing services, then the introduction of the Czech Railways, the RegioJet and the LEO Express follow and the last section is devoted to field research in trains of selected companies. Based on the research results author makes suggestions for possible improvements in the services provided by the carrier.
Klíčová slova
Marketing služeb, marketingový mix, České dráhy, a.s., RegioJet a.s., LEO Express a.s., mystery shopping
Klíčová slova v angličtině
Marketing of services, marketing mix, The Czech Railways, The RegioJet, The LEO Express, mystery shopping
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do problematiky marketingu služeb.
Představte vybrané společnosti z hlediska jejich působení na trhu.
Pomocí techniky mystery shopping zhodnoťte úroveň poskytovaných služeb.
Diskutujte závěry a navrhněte možná zlepšení.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do problematiky marketingu služeb.
Představte vybrané společnosti z hlediska jejich působení na trhu.
Pomocí techniky mystery shopping zhodnoťte úroveň poskytovaných služeb.
Diskutujte závěry a navrhněte možná zlepšení.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing Management. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. ISBN 978-80-47-1359-5.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing a.s., 1996. ISBN 80-7169-276-X.
ŘEZNÍČEK, Bohumil; ŠARADÍN, Pavel. Marketing v dopravě. Praha: Grada Publishing a.s., 2001. ISBN 80-247-0051-4.
GUENES, Maggie; BERGH, Joeri Van den; DE PELSMACKER, Patrick. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a.s., 2003. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing Management. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. ISBN 978-80-47-1359-5.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing a.s., 1996. ISBN 80-7169-276-X.
ŘEZNÍČEK, Bohumil; ŠARADÍN, Pavel. Marketing v dopravě. Praha: Grada Publishing a.s., 2001. ISBN 80-247-0051-4.
GUENES, Maggie; BERGH, Joeri Van den; DE PELSMACKER, Patrick. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a.s., 2003. ISBN 80-247-0254-1.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
viz. scan průběhu obhajoby a posudky vedoucího a oponenta BP