Předložená práce je zaměřena na hodnocení webových stránek. První část bakalářské práce zachycuje úvod do problematiky marketingu na internetu. Další část se věnuje charakteristice portálu ManagementMania. Praktická část bakalářské práce se zabývá komplexním hodnocením internetové prezentace managementmania.com a srovnáváním webu s hlavním konkurentem. Součástí praktické části je vlastní výzkum mezi 20 respondenty. Výstupem práce jsou možná doporučení, která by mohla vést k většímu zviditelnění portálu na internetu a zároveň k větší návštěvnosti vybrané cílové skupiny.
Anotace v angličtině
The presented work is focused on the evaluation of the website. The first part of the bachelor´s thesis presents the introduction to marketing on the Internet. The next part of this work deals with the ManagementMania portal. The practical part of the thesis deals with comprehensive evaluation of the website managementmania.com and the comparison of the website with its main competitor. The practical part includes its own research carried out among 20 respondents. Outcome of this thesis are possible recommendations that could lead to higher visibility of the portal on the Internet together with higher attendance of selected target groups.
internet marketing, internet, portal, internet presentation, evaluation of internet presentation
Rozsah průvodní práce
72 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená práce je zaměřena na hodnocení webových stránek. První část bakalářské práce zachycuje úvod do problematiky marketingu na internetu. Další část se věnuje charakteristice portálu ManagementMania. Praktická část bakalářské práce se zabývá komplexním hodnocením internetové prezentace managementmania.com a srovnáváním webu s hlavním konkurentem. Součástí praktické části je vlastní výzkum mezi 20 respondenty. Výstupem práce jsou možná doporučení, která by mohla vést k většímu zviditelnění portálu na internetu a zároveň k větší návštěvnosti vybrané cílové skupiny.
Anotace v angličtině
The presented work is focused on the evaluation of the website. The first part of the bachelor´s thesis presents the introduction to marketing on the Internet. The next part of this work deals with the ManagementMania portal. The practical part of the thesis deals with comprehensive evaluation of the website managementmania.com and the comparison of the website with its main competitor. The practical part includes its own research carried out among 20 respondents. Outcome of this thesis are possible recommendations that could lead to higher visibility of the portal on the Internet together with higher attendance of selected target groups.
internet marketing, internet, portal, internet presentation, evaluation of internet presentation
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky marketingu na internetu.
Popište vybranou organizaci z hlediska jejího působení na trhu.
Zhodnoťte danou internetovou prezentaci.
Navrhněte možné změny, které budou mít pozitivní dopad na úroveň internetové prezentace.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky marketingu na internetu.
Popište vybranou organizaci z hlediska jejího působení na trhu.
Zhodnoťte danou internetovou prezentaci.
Navrhněte možné změny, které budou mít pozitivní dopad na úroveň internetové prezentace.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1481-3.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3402-3.
EGER, Ludvík a kol. Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu. Praha: Educa Service, 2010. Česká a slovenská andragogika; ISBN 978-80-87306-07-9.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1481-3.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3402-3.
EGER, Ludvík a kol. Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu. Praha: Educa Service, 2010. Česká a slovenská andragogika; ISBN 978-80-87306-07-9.
Přílohy volně vložené
1 CD, 2 volně vložené přílohy formátu A3
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
viz. scan průběhu obhajoby a posudky vedoucího a oponenta BP