Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením internetových prezentací vybraných politických stran.
První část této práce zavádí do problematiky marketingu na internetu. Jsou zde definovány termíny jako marketing, internet, internetová prezentace a hodnocení internetové prezentace.
Poznatků teoretické části je využito v části praktické, která se zaměřuje na samotné hodnocení vybraných politických stran. Konkrétně se jedná o webové prezentace ČSSD, KSČM, ODS, TOP 09, SPOZ, KDU-ČSL, SZ, STAN a VV. K hodnocení bylo využito metodiky projektu WebTop100. Tato metodika obsahuje pět kategorií, které byly analyzovány u všech hodnocených internetových prezentací. Jedná se o kategorie UX, Grafický design, Technické řešení, Marketing a Přínos pro uživatele.
Výsledky výzkumu s doporučením možných lepších opatření jsou obsaženy v poslední části předkládané práce.
Annotation in English
This bachelor thesis is an evaluation of the web presentations of selected political parties.
The first part of this thesis deals with the topic of internet marketing. In this part are defined such terms as marketing, internet, web presentation and evaluation of web presentation.
Findings from the theoretical part are used in the practical part, which focuses on the actual evaluation of the selected political parties. The political party web presentations in question are those of ČSSD, KSČM, ODS, TOP 09, SPOZ, KDU-ČSL, SZ and VV. The WebTop100 methodology was used for the evaluation. This metholodgy consists of five categories for which all political party web presentations were analyzed. These categories are UX, graphical design, technical design, marketing and user benefit.
The results of the analysis along with suggested improvements can be found in the last part of the work.
Keywords
marketing, internet, internetový marketing, internetová prezentace, webová prezentace, hodnocení internetové prezentace, politická strana
Keywords in English
marketing, internet, internet marketing, internet presentation, web presentation, evaluation of web presentation, political party
Length of the covering note
90 s.
Language
CZ
Annotation
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením internetových prezentací vybraných politických stran.
První část této práce zavádí do problematiky marketingu na internetu. Jsou zde definovány termíny jako marketing, internet, internetová prezentace a hodnocení internetové prezentace.
Poznatků teoretické části je využito v části praktické, která se zaměřuje na samotné hodnocení vybraných politických stran. Konkrétně se jedná o webové prezentace ČSSD, KSČM, ODS, TOP 09, SPOZ, KDU-ČSL, SZ, STAN a VV. K hodnocení bylo využito metodiky projektu WebTop100. Tato metodika obsahuje pět kategorií, které byly analyzovány u všech hodnocených internetových prezentací. Jedná se o kategorie UX, Grafický design, Technické řešení, Marketing a Přínos pro uživatele.
Výsledky výzkumu s doporučením možných lepších opatření jsou obsaženy v poslední části předkládané práce.
Annotation in English
This bachelor thesis is an evaluation of the web presentations of selected political parties.
The first part of this thesis deals with the topic of internet marketing. In this part are defined such terms as marketing, internet, web presentation and evaluation of web presentation.
Findings from the theoretical part are used in the practical part, which focuses on the actual evaluation of the selected political parties. The political party web presentations in question are those of ČSSD, KSČM, ODS, TOP 09, SPOZ, KDU-ČSL, SZ and VV. The WebTop100 methodology was used for the evaluation. This metholodgy consists of five categories for which all political party web presentations were analyzed. These categories are UX, graphical design, technical design, marketing and user benefit.
The results of the analysis along with suggested improvements can be found in the last part of the work.
Keywords
marketing, internet, internetový marketing, internetová prezentace, webová prezentace, hodnocení internetové prezentace, politická strana
Keywords in English
marketing, internet, internet marketing, internet presentation, web presentation, evaluation of web presentation, political party
Research Plan
Vypracujte stručný teoretický úvod do problematiky marketingu na internetu.
Představte vybrané politické strany.
Zhodnoťte internetové prezentace vybraných politických stran.
Diskutujte závěry a navrhněte možná zlepšující opatření.
Research Plan
Vypracujte stručný teoretický úvod do problematiky marketingu na internetu.
Představte vybrané politické strany.
Zhodnoťte internetové prezentace vybraných politických stran.
Diskutujte závěry a navrhněte možná zlepšující opatření.
Recommended resources
PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: GRADA, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
JANOUCH Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: (sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik). Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3402-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
Recommended resources
PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: GRADA, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
JANOUCH Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: (sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik). Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3402-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Very Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
viz. scan průběhu obhajoby a posudků vedoucího a oponenta BP