Tato bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení kvality služeb ve vybraných restauračních zařízeních v České republice. Práce se soustředí na identifikaci možných rozdílů ve vztahu restaurací k tuzemským a zahraničním zákazníkům a všeobecně na oborové kompetence, pozornost a laskavost zaměstnanců ve službách. K dosažení cílů je mimo jiné použita metoda tzv. mystery shoppingu, která je v první části práce teoreticky vysvětlena. Ve druhé (praktické) části je vyložena problematika sektoru služeb v České republice a je představen realizovaný marketingový výzkum. Poslední částí práce je prezentace a diskuse výsledků. Ty jsou srovnány s jinými dostupnými (podobnými) studiemi.
Annotation in English
This bachelor thesis is focused on benchmarking the quality of service in the catering industry in the Czech Republic, particularly regarding the differences in dealing with domestic and foreign customers, and is generally about the professional competencies and friendliness of the service staff. To achieve this marketing research, the mystery shopping method was utilized, which in the first part of this thesis is explained in theoretical detail. In the next practical part, the difficulties in the service sector in the Czech Republic are clarified, and the testing procedure is introduced and implemented. Following this, the achieved results are analyzed and compared with other surveys.
Keywords
marketingový výzkum, mystery shopping, kavárny, kvalita služeb
Keywords in English
marketing research, mystery shopping, cafés, quality of service
Length of the covering note
52 s.
Language
NE
Annotation
Tato bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení kvality služeb ve vybraných restauračních zařízeních v České republice. Práce se soustředí na identifikaci možných rozdílů ve vztahu restaurací k tuzemským a zahraničním zákazníkům a všeobecně na oborové kompetence, pozornost a laskavost zaměstnanců ve službách. K dosažení cílů je mimo jiné použita metoda tzv. mystery shoppingu, která je v první části práce teoreticky vysvětlena. Ve druhé (praktické) části je vyložena problematika sektoru služeb v České republice a je představen realizovaný marketingový výzkum. Poslední částí práce je prezentace a diskuse výsledků. Ty jsou srovnány s jinými dostupnými (podobnými) studiemi.
Annotation in English
This bachelor thesis is focused on benchmarking the quality of service in the catering industry in the Czech Republic, particularly regarding the differences in dealing with domestic and foreign customers, and is generally about the professional competencies and friendliness of the service staff. To achieve this marketing research, the mystery shopping method was utilized, which in the first part of this thesis is explained in theoretical detail. In the next practical part, the difficulties in the service sector in the Czech Republic are clarified, and the testing procedure is introduced and implemented. Following this, the achieved results are analyzed and compared with other surveys.
Keywords
marketingový výzkum, mystery shopping, kavárny, kvalita služeb
Keywords in English
marketing research, mystery shopping, cafés, quality of service
Research Plan
Vypracujte teoretický úvod do problematiky mystery shoppingu.
Představte Vámi vybrané šetření.
Realizujte mystery shopping ve vybraných restauračních zařízeních.
Srovnejte výstupy šetření s dostupnými studiemi.
Research Plan
Vypracujte teoretický úvod do problematiky mystery shoppingu.
Představte Vámi vybrané šetření.
Realizujte mystery shopping ve vybraných restauračních zařízeních.
Srovnejte výstupy šetření s dostupnými studiemi.
Recommended resources
BRUHN, Manfred. Marketing - Grundlagen für Studium und Praxis. Wiesbaden: Gabler Verlag, 2002. ISBN 3-409-63646-6.
BEREKOVEN, Ludwik, ECKERT, Werner, ELLENRIEDER, Peter. Marktforschung - Methodische Grundlagen und praktische Anwendung. Gabler Verlag, 2009. ISBN 3978-3-8349-1548-1.
Recommended resources
BRUHN, Manfred. Marketing - Grundlagen für Studium und Praxis. Wiesbaden: Gabler Verlag, 2002. ISBN 3-409-63646-6.
BEREKOVEN, Ludwik, ECKERT, Werner, ELLENRIEDER, Peter. Marktforschung - Methodische Grundlagen und praktische Anwendung. Gabler Verlag, 2009. ISBN 3978-3-8349-1548-1.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
graphs, tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Excellent
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
viz. scan průběhu obhajoby a posudků vedoucího a oponenta BP