Práce se zabývá návrhem marketingové komunikační kampaně pro specializovanou prodejnu Juraj Kohl, která se v současné době žádným systematickým komunikačním plánem neřídí. Teoretická část shrnuje poznatky o komunikačním mixu z odborné literatury. Na začátku praktické části je firma představena a je provedena stručná situační analýza. V další části je vyhodnocen dotazníkový průzkum mapující povědomí veřejnosti o firmě Juraj Kohl. Na základě tohoto průzkumu, rozhovorů s majitelem a prodavačkou a vlastních zkušeností s provozem firmy se praktická část práce zabývá návrhy na zlepšení komunikační kampaně. Protože Juraj Kohl je malá specializovaná firma, povědomí potenciálních zákazníků o její existenci je pro ni klíčové.
Annotation in English
This thesis deals with a proposal for a marketing communication campaign for the Juraj Kohl specialty shop, which currently doesn?t follow any systematic communication plan. The theoretical part summarizes the knowledge about the communication mix from professional literature. The firm is introduced and a brief situation analysis is carried out in the beginning of the practical part. In the next part a questionnaire survey mapping public awareness about the Juraj Kohl firm is evaluated. Based on this survey, interviews with the owner and shop assistant and on my personal experience with the operation of the firm, the practical part of the thesis deals with proposals for improvement of the communication campaign. Because Juraj Kohl is a small specialized firm, potential customers? awareness of its existence is crucial for it.
marketing communication campaign, specialty shop, sanitary fixtures, water, heating
Length of the covering note
57 s., přílohy 10 s.
Language
CZ
Annotation
Práce se zabývá návrhem marketingové komunikační kampaně pro specializovanou prodejnu Juraj Kohl, která se v současné době žádným systematickým komunikačním plánem neřídí. Teoretická část shrnuje poznatky o komunikačním mixu z odborné literatury. Na začátku praktické části je firma představena a je provedena stručná situační analýza. V další části je vyhodnocen dotazníkový průzkum mapující povědomí veřejnosti o firmě Juraj Kohl. Na základě tohoto průzkumu, rozhovorů s majitelem a prodavačkou a vlastních zkušeností s provozem firmy se praktická část práce zabývá návrhy na zlepšení komunikační kampaně. Protože Juraj Kohl je malá specializovaná firma, povědomí potenciálních zákazníků o její existenci je pro ni klíčové.
Annotation in English
This thesis deals with a proposal for a marketing communication campaign for the Juraj Kohl specialty shop, which currently doesn?t follow any systematic communication plan. The theoretical part summarizes the knowledge about the communication mix from professional literature. The firm is introduced and a brief situation analysis is carried out in the beginning of the practical part. In the next part a questionnaire survey mapping public awareness about the Juraj Kohl firm is evaluated. Based on this survey, interviews with the owner and shop assistant and on my personal experience with the operation of the firm, the practical part of the thesis deals with proposals for improvement of the communication campaign. Because Juraj Kohl is a small specialized firm, potential customers? awareness of its existence is crucial for it.
marketing communication campaign, specialty shop, sanitary fixtures, water, heating
Research Plan
Zpracujte teoretická východiska ke komunikačnímu mixu.
Charakterizujte zvolenou firmu, včetně zhodnocení stávajícího komunikačního mixu.
Proveďte dotazníkové šetření a na jeho základě navrhněte komunikační plán pro danou firmu.
Research Plan
Zpracujte teoretická východiska ke komunikačnímu mixu.
Charakterizujte zvolenou firmu, včetně zhodnocení stávajícího komunikačního mixu.
Proveďte dotazníkové šetření a na jeho základě navrhněte komunikační plán pro danou firmu.
Recommended resources
CIMLER, Petr a kol. Retail management. Praha: Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-167-6
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2
HAVLÍČEK, Karel, KAŠÍK, Milan. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-120-8
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2
Recommended resources
CIMLER, Petr a kol. Retail management. Praha: Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-167-6
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2
HAVLÍČEK, Karel, KAŠÍK, Milan. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-120-8
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2