Má bakalářská práce ?Pohybová intervence dětí s hyperaktiviou a ADHD
v maldším školním věku?, jsem rozdělila na část teoretickou, kde jsou poznatky
o hyperaktivitě a ADHD. Projevy, příznaky, jak dětem s poruchou pomoci, jaké jsou typy apod. A část praktickou, kde jsou popsány hodiny s dětmi ze základní školy, kde hodiny probíhaly. Jsou zde zařazeny fotgrafie a pracovní listy, které děti vypracovaly, abych je mohla následně porovnat jak pracují děti s poruchou a bez ní.
Annotation in English
My thesis for the Bachelor's degree on "Behavioral Intervention of Children of Primary School Age with Hyperactivity and ADHD" is divided into two parts. The theoretical part summarizes the up-to-date knowledge of the disorders, their signs and symptoms, their different types, how to help children affected by the disorders, etc.
In the practical part lessons with the primary school children are described. Photographs and job sheets prepared by the children during the lessons are included for my subsequent comparison of the children with the disorders and without.
Keywords
Porucha ADHD a hyperaktivity, pohybová intervence, mladší školní věk
Keywords in English
Hyperactivity and ADHD disorder, behavioral intervention, primary school age
Length of the covering note
57 s. (69522 znaků)
Language
CZ
Annotation
Má bakalářská práce ?Pohybová intervence dětí s hyperaktiviou a ADHD
v maldším školním věku?, jsem rozdělila na část teoretickou, kde jsou poznatky
o hyperaktivitě a ADHD. Projevy, příznaky, jak dětem s poruchou pomoci, jaké jsou typy apod. A část praktickou, kde jsou popsány hodiny s dětmi ze základní školy, kde hodiny probíhaly. Jsou zde zařazeny fotgrafie a pracovní listy, které děti vypracovaly, abych je mohla následně porovnat jak pracují děti s poruchou a bez ní.
Annotation in English
My thesis for the Bachelor's degree on "Behavioral Intervention of Children of Primary School Age with Hyperactivity and ADHD" is divided into two parts. The theoretical part summarizes the up-to-date knowledge of the disorders, their signs and symptoms, their different types, how to help children affected by the disorders, etc.
In the practical part lessons with the primary school children are described. Photographs and job sheets prepared by the children during the lessons are included for my subsequent comparison of the children with the disorders and without.
Keywords
Porucha ADHD a hyperaktivity, pohybová intervence, mladší školní věk
Keywords in English
Hyperactivity and ADHD disorder, behavioral intervention, primary school age
Research Plan
Říjen 2012 - zadání bakalářské práce
Listopad 2012 - kontaktování organizace KPZ (ped.psych.poradna)
Prosinec 2012 - Březen 2013 - realizace pohybové intervence, průběh cvičebních jednotek
Duben, květen 2013 - shrnutí, závěry práce
Červen 2013 - odevzdání bakalářské práce
Research Plan
Říjen 2012 - zadání bakalářské práce
Listopad 2012 - kontaktování organizace KPZ (ped.psych.poradna)
Prosinec 2012 - Březen 2013 - realizace pohybové intervence, průběh cvičebních jednotek
Duben, květen 2013 - shrnutí, závěry práce
Červen 2013 - odevzdání bakalářské práce
Recommended resources
ZEMÁNKOVÁ, Marie a Jana VYSKOTOVÁ. Cvičení pro hyperaktivní děti: Speciální pohybová výchova. 3941. vyd. Praha 7: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3278-7
RIEFOVÁ, Sandra F. Nesoustředěné a neklidné dítě ve škole: Praktické postupy pro vyučování a výchovu dětí s ADHD. 4. vyd. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-728-2
POKORNÁ, Věra. Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení: Rozvoj vnímání a poznávání. 5. vyd. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7376-931-6.
Recommended resources
ZEMÁNKOVÁ, Marie a Jana VYSKOTOVÁ. Cvičení pro hyperaktivní děti: Speciální pohybová výchova. 3941. vyd. Praha 7: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3278-7
RIEFOVÁ, Sandra F. Nesoustředěné a neklidné dítě ve škole: Praktické postupy pro vyučování a výchovu dětí s ADHD. 4. vyd. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-728-2
POKORNÁ, Věra. Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení: Rozvoj vnímání a poznávání. 5. vyd. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7376-931-6.