Tématem diplomové práce, je Tvorba vážné hry v konceptu digitální továrny. Jak již název napovídá, půjde o vytvoření výukového programu, založeném na počítačové hře. Tvorba hry bude probíhat ve Wintermute enginu, nástroje pro tvorbu her. Program by měl formou hry studentům vysvětlit některé metody, používané v managementu a logistice.
Anotace v angličtině
The main topic of the thesis deals with serious game development. The main concept of the game corresponds with the digital factory concept. It means creation of an educational program, based on a computer game. The game development will be provided by the wintermute Engine, which is a tool for creation of computer games. The program could explain to students some methods, used in management and logistic.
Klíčová slova
vážná hra, edutainment, wintermute engine
Klíčová slova v angličtině
serious game, edutainment, wintermute engine
Rozsah průvodní práce
64s. Přílohy: 23s (109 000 zn)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem diplomové práce, je Tvorba vážné hry v konceptu digitální továrny. Jak již název napovídá, půjde o vytvoření výukového programu, založeném na počítačové hře. Tvorba hry bude probíhat ve Wintermute enginu, nástroje pro tvorbu her. Program by měl formou hry studentům vysvětlit některé metody, používané v managementu a logistice.
Anotace v angličtině
The main topic of the thesis deals with serious game development. The main concept of the game corresponds with the digital factory concept. It means creation of an educational program, based on a computer game. The game development will be provided by the wintermute Engine, which is a tool for creation of computer games. The program could explain to students some methods, used in management and logistic.
Klíčová slova
vážná hra, edutainment, wintermute engine
Klíčová slova v angličtině
serious game, edutainment, wintermute engine
Zásady pro vypracování
Úvod
Vážné hry
Analýza současného stavu
Výběr vhodného nástroje
Scénář navrhované vážné hry
Popis vytvořené hry
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Vážné hry
Analýza současného stavu
Výběr vhodného nástroje
Scénář navrhované vážné hry
Popis vytvořené hry
Závěr
Seznam doporučené literatury
BURDEA, G., GRIGORE, C. Virtual Reality Technology. Second Edition. Wiley-IEEE Press, 2003. ISBN 0-471-36089-9
GÖRNER, T., HOŘEJŠÍ, P., KURKIN, O. VYZTYMDP - Virtuální realita - úvodní úroveň. E-book. ZČU-KPV, 2012. ISBN 978-80-87539-07
HOŘEJŠÍ, P., GÖRNER, T., KURKIN, O. VYZTYMDP - Virtuální realita - základní úroveň. E-book, ZČU-KPV, 2012. ISBN 978-80-87539-07
Seznam doporučené literatury
BURDEA, G., GRIGORE, C. Virtual Reality Technology. Second Edition. Wiley-IEEE Press, 2003. ISBN 0-471-36089-9
GÖRNER, T., HOŘEJŠÍ, P., KURKIN, O. VYZTYMDP - Virtuální realita - úvodní úroveň. E-book. ZČU-KPV, 2012. ISBN 978-80-87539-07
HOŘEJŠÍ, P., GÖRNER, T., KURKIN, O. VYZTYMDP - Virtuální realita - základní úroveň. E-book, ZČU-KPV, 2012. ISBN 978-80-87539-07