Tato bakalářská práce se zabývá definováním pojmu public relations (PR) a analýzou public relations ve vybrané malé firmě. Teoretická část se věnuje rozboru PR, jeho částmi a nástroji. V praktické části jsou popsány komunikační aktivity vybrané firmy a provedení šetření mezi širokou veřejností a zaměstnanci firmy. Cílem této analýzy je zjištění povědomí o PR mezi veřejností a zaměstnanci vybrané firmy. Cílem této bakalářské práce je popsat současný stav PR a navrhnout vlastní návrhy na zlepšení komunikace a vztahů mezi firmou a interní i externí veřejností.
Annotation in English
This bachelor thesis deals with the definition of the concept of public relations (PR) and analysis of public relations in selected small company. The theoretical part is devoted to an analysis of PR, its parts or tools. The practical part describes the communication activities of selected company and carries out an investigation among the general public and employees of the company. The aim of this analysis is to determine awareness of PR between the public and employees of the selected company. The aim of this bachelor thesis is to describe the current state of PR and design own suggestions to improve communication and relationships between the company and the internal and external public.
Keywords
public relations, image firmy, corporate identity, nástroje PR
Keywords in English
public relations, corporate image, corporate identity, PR tools
Length of the covering note
59 s. (83 047 znaků)
Language
CZ
Annotation
Tato bakalářská práce se zabývá definováním pojmu public relations (PR) a analýzou public relations ve vybrané malé firmě. Teoretická část se věnuje rozboru PR, jeho částmi a nástroji. V praktické části jsou popsány komunikační aktivity vybrané firmy a provedení šetření mezi širokou veřejností a zaměstnanci firmy. Cílem této analýzy je zjištění povědomí o PR mezi veřejností a zaměstnanci vybrané firmy. Cílem této bakalářské práce je popsat současný stav PR a navrhnout vlastní návrhy na zlepšení komunikace a vztahů mezi firmou a interní i externí veřejností.
Annotation in English
This bachelor thesis deals with the definition of the concept of public relations (PR) and analysis of public relations in selected small company. The theoretical part is devoted to an analysis of PR, its parts or tools. The practical part describes the communication activities of selected company and carries out an investigation among the general public and employees of the company. The aim of this analysis is to determine awareness of PR between the public and employees of the selected company. The aim of this bachelor thesis is to describe the current state of PR and design own suggestions to improve communication and relationships between the company and the internal and external public.
Keywords
public relations, image firmy, corporate identity, nástroje PR
Keywords in English
public relations, corporate image, corporate identity, PR tools
Research Plan
Popište principy Public Relations, jeho úlohu ve firmě a identifikujte jeho aktuální trendy.
Stručně charakterizujte společnost DIPRO, spol. s r. o.
Proveďte výzkum týkající se vnímání Public Relations mezi veřejností i mezi zaměstnanci firmy.
Na základě srovnání teoretických znalostí a výsledků provedeného průzkumu formulujte konkrétní opatření vhodná pro firmu DIPRO, spol. s r. o.
Research Plan
Popište principy Public Relations, jeho úlohu ve firmě a identifikujte jeho aktuální trendy.
Stručně charakterizujte společnost DIPRO, spol. s r. o.
Proveďte výzkum týkající se vnímání Public Relations mezi veřejností i mezi zaměstnanci firmy.
Na základě srovnání teoretických znalostí a výsledků provedeného průzkumu formulujte konkrétní opatření vhodná pro firmu DIPRO, spol. s r. o.
Recommended resources
BAJČAN, Roman. Techniky public relations, aneb, jak pracovat s médii. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-096-1
FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1903-0
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin, Lane. Marketing management. Boston: Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-0564-8
Recommended resources
BAJČAN, Roman. Techniky public relations, aneb, jak pracovat s médii. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-096-1
FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1903-0
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin, Lane. Marketing management. Boston: Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-0564-8
Enclosed appendices
CD ROM
Appendices bound in thesis
graphs, tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
viz. scan průběhu obhajoby a posudky vedoucího a oponenta BP