Tématem diplomové práce je Zhodnocení vývoje marketingu na internetu vzdělávacího portálu. První část práce je zaměřena na analýzu možných marketingových nástrojů, které internet jako médium poskytuje. Tato část je rozdělena na podporu public relations, podporu prodeje a přímý prodej v oblasti internetu. Druhá část je zaměřena na vývoj internetového marketingového mixu vzdělávacího portálu od roku 2005 až do roku 2012. V následující části je zhodnocen a duální internetový marketingový mix a návrh vývoje internetového marketingu pro firmu Ivitera a.s. do roku 2015.
Anotace v angličtině
The subject of the thesis is to evaluate the development of internet marketing of an education portal. The first part focuses on the analysis of possible marketing tools provided by the Internet as a medium. This part is divided into support of public relations, sales support and direct sales on the Internet. The second part focuses on the development of the education portal's internet marketing mix from 2005 to 2012. The following part offers an evaluation of a dual internet marketing mix and a proposal of the development of internet marketing for the Ivitera a.s. company up to 2015.
Klíčová slova
marketing na internetu, oborový portál, sociální sítě, EduCity.cz
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, education portal, social networks, EduCity.cz
Rozsah průvodní práce
89 s. (122 299 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem diplomové práce je Zhodnocení vývoje marketingu na internetu vzdělávacího portálu. První část práce je zaměřena na analýzu možných marketingových nástrojů, které internet jako médium poskytuje. Tato část je rozdělena na podporu public relations, podporu prodeje a přímý prodej v oblasti internetu. Druhá část je zaměřena na vývoj internetového marketingového mixu vzdělávacího portálu od roku 2005 až do roku 2012. V následující části je zhodnocen a duální internetový marketingový mix a návrh vývoje internetového marketingu pro firmu Ivitera a.s. do roku 2015.
Anotace v angličtině
The subject of the thesis is to evaluate the development of internet marketing of an education portal. The first part focuses on the analysis of possible marketing tools provided by the Internet as a medium. This part is divided into support of public relations, sales support and direct sales on the Internet. The second part focuses on the development of the education portal's internet marketing mix from 2005 to 2012. The following part offers an evaluation of a dual internet marketing mix and a proposal of the development of internet marketing for the Ivitera a.s. company up to 2015.
Klíčová slova
marketing na internetu, oborový portál, sociální sítě, EduCity.cz
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, education portal, social networks, EduCity.cz
Zásady pro vypracování
Charakterizujte marketing na internetu a jeho trendy.
Realizujte popis vzdělávacího portálu.
Zhodnoťte jeho vývoj z pohledu marketingu na internetu.
Kriticky analyzujte současně využívaný marketingový mix.
Vytvořte závěry a doporučení pro marketing zvoleného portálu.
Zásady pro vypracování
Charakterizujte marketing na internetu a jeho trendy.
Realizujte popis vzdělávacího portálu.
Zhodnoťte jeho vývoj z pohledu marketingu na internetu.
Kriticky analyzujte současně využívaný marketingový mix.
Vytvořte závěry a doporučení pro marketing zvoleného portálu.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-1095-1
EGER, Ludvík. a kol. Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu. Praha: Educa Service ve spolupráci s Českou andragogikou společností, 2010. ISBN 978-80-87306-07-9
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-160-7
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3402-3
KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Praha: Grada 2007, ISBN 978-80-247-1359-5
SHIH, Clara. Vydělávejte na Facebooku. Brno: Computer Press, 2010, ISBN 978-80-251-2833-6
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. Praha: ASPI, 2006, ISBN 80-7357-176-5
Časopis: Marketing Magazíne, Lupa.cz
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-1095-1
EGER, Ludvík. a kol. Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu. Praha: Educa Service ve spolupráci s Českou andragogikou společností, 2010. ISBN 978-80-87306-07-9
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-160-7
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3402-3
KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Praha: Grada 2007, ISBN 978-80-247-1359-5
SHIH, Clara. Vydělávejte na Facebooku. Brno: Computer Press, 2010, ISBN 978-80-251-2833-6
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. Praha: ASPI, 2006, ISBN 80-7357-176-5