Návrh naučné stezky na Žďáru u Rokycan se zabývá charakteristikou tohoto území a vlastním návrhem realizace. Stezka je určena především pro studenty středních škol, kteří zde mohou poznávat přírodu mimo školní lavice. Své si zde najde
i široká veřejnost, které poslouží k poznání zdejších krás přírody. Komplexní zpracování lokality lze použít též jako podklad pro průvodcovskou publikaci nebo pro návštěvníky, kteří chtějí získat hlubší znalosti tohoto území, jelikož obsahuje širokou škálu poznatků. Práce obsahuje podpůrné didaktické materiály ve formě pracovních listů, jejichž využitelnost, jak ve školní výuce, tak i pro běžného návštěvníka je velmi široká.
Annotation in English
The concept of the educational trail on Žďár u Rokycan is focused
on characteristic of this area and realization itself. The educational trail is intended first of all for high school students, who can meet there the landscape and nature outside the classroom. Also the wide public finds there interests, that serve to knowledges of natural beauty. The complete description of the locality can be also used as a basis for turistic guide or for visitors, who want to gain more information about this area, because it contains a lot of knowledge. The thesis contains supporting teaching materials such as worksheets.
Its usability is very wide, both for school education and for average visitor.
Keywords
biologie, informační tabule, naučná stezka, příroda, pracovní sešit, Žďár u Rokycan
Keywords in English
biology, education trail, information panel, nature, workbook, Žďár u Rokycan
Length of the covering note
65 s.
Language
CZ
Annotation
Návrh naučné stezky na Žďáru u Rokycan se zabývá charakteristikou tohoto území a vlastním návrhem realizace. Stezka je určena především pro studenty středních škol, kteří zde mohou poznávat přírodu mimo školní lavice. Své si zde najde
i široká veřejnost, které poslouží k poznání zdejších krás přírody. Komplexní zpracování lokality lze použít též jako podklad pro průvodcovskou publikaci nebo pro návštěvníky, kteří chtějí získat hlubší znalosti tohoto území, jelikož obsahuje širokou škálu poznatků. Práce obsahuje podpůrné didaktické materiály ve formě pracovních listů, jejichž využitelnost, jak ve školní výuce, tak i pro běžného návštěvníka je velmi široká.
Annotation in English
The concept of the educational trail on Žďár u Rokycan is focused
on characteristic of this area and realization itself. The educational trail is intended first of all for high school students, who can meet there the landscape and nature outside the classroom. Also the wide public finds there interests, that serve to knowledges of natural beauty. The complete description of the locality can be also used as a basis for turistic guide or for visitors, who want to gain more information about this area, because it contains a lot of knowledge. The thesis contains supporting teaching materials such as worksheets.
Its usability is very wide, both for school education and for average visitor.
Keywords
biologie, informační tabule, naučná stezka, příroda, pracovní sešit, Žďár u Rokycan
Keywords in English
biology, education trail, information panel, nature, workbook, Žďár u Rokycan
Research Plan
Charakteristika území.
Metodika tvorby naučných stezek.
Návrh naučné stezky s jednotlivými zastávkami.
Doplňkové didaktické materiály.
Research Plan
Charakteristika území.
Metodika tvorby naučných stezek.
Návrh naučné stezky s jednotlivými zastávkami.
Doplňkové didaktické materiály.
Recommended resources
Kubát, K. et al. 2002. Klíč ke květeně České republiky. - Academia, 928s. Praha.
Čeřovský, J. 1989. Stezky k přírodě. - Státní pedagogické nakladatelství, 239s. Praha
Chytrý, M., Kučera, T., Kočí, M. et al. (2001): Katalog biotopů České republiky. Agentura ochrany přírody a krajiny ČR. 304 s. Praha.
Anděra, M. 2003. Encyklopedie naší přírody - FAUNA. - Libri, s. r. o., 367s. Praha.
Hudec, K. et al. 2007. Příroda České Republiky - průvodce faunou. Praha: Academia. 440s.
Recommended resources
Kubát, K. et al. 2002. Klíč ke květeně České republiky. - Academia, 928s. Praha.
Čeřovský, J. 1989. Stezky k přírodě. - Státní pedagogické nakladatelství, 239s. Praha
Chytrý, M., Kučera, T., Kočí, M. et al. (2001): Katalog biotopů České republiky. Agentura ochrany přírody a krajiny ČR. 304 s. Praha.
Anděra, M. 2003. Encyklopedie naší přírody - FAUNA. - Libri, s. r. o., 367s. Praha.
Hudec, K. et al. 2007. Příroda České Republiky - průvodce faunou. Praha: Academia. 440s.