Tématem bakalářské práce je proces vzniku konkrétní společnosti s ručením omezeným, zabývající se vydavatelskou a marketingovou činností. První část práce je zaměřena na teoretické vysvětlení základních pojmů, jako jsou například podnikání, podnik či obchodní firma. V druhé a třetí části jsou pak vysvětleny jednotlivé právní formy podnikání a specifikace vybrané právní formy podnikání pro nově vznikající společnost. Čtvrtá část je zaměřená na teoretické popsání podnikatelského plánu, jeho účel, strukturu či zásady. Nejobsáhlejší část práce se zabývá samotným zakladatelským projektem nově vznikající společnosti. V této části jsou popsány jednotlivé kroky vedoucí ke vzniku společnosti, základní údaje o společnosti, organizační struktura, analýza trhu, marketingový plán a finanční plán společnosti. Ke konci práce je uvedena SWOT analýza společnosti a předpokládaný budoucí vývoj nově vznikající společnosti.
Annotation in English
The bachelor's thesis is the process of a specific limited liability company engaged in the publishing and marketing activities. The first part focuses on the theoretical explanation of basic concepts, such as entrepreneurship, company or business name. In the second and third part there are explained the types of legal forms of business and specifications of selected legal form of the newly formed company. The fourth part is devoted to the theoretical description of the business plan, its purpose, structure and principles. The main part of the work is concentrated on the business plan of the newly formed company. This section describes the different steps leading to the establishment of the company, basic information about the company, organizational structure, market analysis, marketing plan and financial plan. In the end of the thesis is given SWOT analysis of the company and the expected future development of the newly formed company.
Keywords
právní formy podnikání, podnikatelský záměr, zakladatelský projekt, finanční analýza, SWOT analýza
Keywords in English
legal form, business plan, founding project, financial analysis, SWOT analysis
Length of the covering note
79 s. 9 s. (3 604 znaků)
Language
CZ
Annotation
Tématem bakalářské práce je proces vzniku konkrétní společnosti s ručením omezeným, zabývající se vydavatelskou a marketingovou činností. První část práce je zaměřena na teoretické vysvětlení základních pojmů, jako jsou například podnikání, podnik či obchodní firma. V druhé a třetí části jsou pak vysvětleny jednotlivé právní formy podnikání a specifikace vybrané právní formy podnikání pro nově vznikající společnost. Čtvrtá část je zaměřená na teoretické popsání podnikatelského plánu, jeho účel, strukturu či zásady. Nejobsáhlejší část práce se zabývá samotným zakladatelským projektem nově vznikající společnosti. V této části jsou popsány jednotlivé kroky vedoucí ke vzniku společnosti, základní údaje o společnosti, organizační struktura, analýza trhu, marketingový plán a finanční plán společnosti. Ke konci práce je uvedena SWOT analýza společnosti a předpokládaný budoucí vývoj nově vznikající společnosti.
Annotation in English
The bachelor's thesis is the process of a specific limited liability company engaged in the publishing and marketing activities. The first part focuses on the theoretical explanation of basic concepts, such as entrepreneurship, company or business name. In the second and third part there are explained the types of legal forms of business and specifications of selected legal form of the newly formed company. The fourth part is devoted to the theoretical description of the business plan, its purpose, structure and principles. The main part of the work is concentrated on the business plan of the newly formed company. This section describes the different steps leading to the establishment of the company, basic information about the company, organizational structure, market analysis, marketing plan and financial plan. In the end of the thesis is given SWOT analysis of the company and the expected future development of the newly formed company.
Keywords
právní formy podnikání, podnikatelský záměr, zakladatelský projekt, finanční analýza, SWOT analýza
Keywords in English
legal form, business plan, founding project, financial analysis, SWOT analysis
Research Plan
Popište postup založení a vzniku podniku se zaměřením na MSP.
Představte zvolený podnikatelský záměr a základní kroky k jeho dosažení.
Zhodnoťte jednotlivé právní formy podnikání a doporučte právní formu podnikání pro nově vznikající podnik.
Vypracujte zakladatelský projekt.
Zhodnoťte návratnost investice a potenciál dalšího rozvoje.
Research Plan
Popište postup založení a vzniku podniku se zaměřením na MSP.
Představte zvolený podnikatelský záměr a základní kroky k jeho dosažení.
Zhodnoťte jednotlivé právní formy podnikání a doporučte právní formu podnikání pro nově vznikající podnik.
Vypracujte zakladatelský projekt.
Zhodnoťte návratnost investice a potenciál dalšího rozvoje.
Recommended resources
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
KISLINGEROVÁ, Eva, HNILICA, Jiří. Finanční analýza - krok za krokem. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2008, 135 s. ISBN 978-80-7179-713-5.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 14. ed. Boston: Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9.
SRPOVÁ, Jitka, ŘEHOŘ, Václav. Základy podnikání - teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010, 427 s. ISBN 978-80-247-3339-5.
SYNEK, Miloslav, KISLINEGOROVÁ, Eva. Podniková ekonomika. 5. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010, 498 s. ISBN 978-80-7400-336-3.
Recommended resources
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
KISLINGEROVÁ, Eva, HNILICA, Jiří. Finanční analýza - krok za krokem. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2008, 135 s. ISBN 978-80-7179-713-5.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 14. ed. Boston: Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9.
SRPOVÁ, Jitka, ŘEHOŘ, Václav. Základy podnikání - teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010, 427 s. ISBN 978-80-247-3339-5.
SYNEK, Miloslav, KISLINEGOROVÁ, Eva. Podniková ekonomika. 5. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010, 498 s. ISBN 978-80-7400-336-3.