Práce hodnotí efektivnost obchodního plánu společnosti Maddalena CZ s. r. o. V úvodní části jsou shrnuty náležitosti podnikatelského plánu a obchodního plánu. Je definována také SWOT analýza. Druhá část stanovuje tržní diagnózu, tržní prognózu, plánování cílů, marketingový mix, sestavení rozpočtu firmy. Na základě této analýzy je zhodnocen obchodní plán a jsou definována slabá místa podniku s využitím SWOT analýzy. Součástí práce jsou návrhy na zefektivnění obchodního plánu, které vycházejí z předchozích analýz. Ty by měly vést ke zvýšení tržeb v oblasti poskytování služeb a snížit náklady firmy.
Annotation in English
The aim of this thesis is to evaluate the business plan effectiveness of the selected company Maddalena CZ s. r. o. A general overview of business plan and its key elements including SWOT analysis is in the introduction. The practical part includes market diagnosis, market outlook, planning goals, marketing mix, budgeting, SWOT and financial analysis of the company based on the findings of preceding analysis. A list of on strealing the business plan was prepared, (based on the current business plan, evaluation, SWOT and financial analysis. Those proposals should increas sales in the service provision and reduce cosi of the company.
Keywords
obchodní plán, SWOT analýza, slabá místa, zefektivnění
Keywords in English
business plan, SWOT analysis, weaknesses, streamlining
Length of the covering note
85 s. (129 719 znaků)
Language
CZ
Annotation
Práce hodnotí efektivnost obchodního plánu společnosti Maddalena CZ s. r. o. V úvodní části jsou shrnuty náležitosti podnikatelského plánu a obchodního plánu. Je definována také SWOT analýza. Druhá část stanovuje tržní diagnózu, tržní prognózu, plánování cílů, marketingový mix, sestavení rozpočtu firmy. Na základě této analýzy je zhodnocen obchodní plán a jsou definována slabá místa podniku s využitím SWOT analýzy. Součástí práce jsou návrhy na zefektivnění obchodního plánu, které vycházejí z předchozích analýz. Ty by měly vést ke zvýšení tržeb v oblasti poskytování služeb a snížit náklady firmy.
Annotation in English
The aim of this thesis is to evaluate the business plan effectiveness of the selected company Maddalena CZ s. r. o. A general overview of business plan and its key elements including SWOT analysis is in the introduction. The practical part includes market diagnosis, market outlook, planning goals, marketing mix, budgeting, SWOT and financial analysis of the company based on the findings of preceding analysis. A list of on strealing the business plan was prepared, (based on the current business plan, evaluation, SWOT and financial analysis. Those proposals should increas sales in the service provision and reduce cosi of the company.
Keywords
obchodní plán, SWOT analýza, slabá místa, zefektivnění
Keywords in English
business plan, SWOT analysis, weaknesses, streamlining
Research Plan
Uveďte náležitosti obchodního plánu.
Charakterizujte vybraný podnik.
Analyzujte současný obchodní plán vybraného podniku.
Identifikujte slabá místa v obchodním plánu vybraného podniku a navrhněte úpravy, které povedou ke zvýšení efektivity vybraného podniku.
Research Plan
Uveďte náležitosti obchodního plánu.
Charakterizujte vybraný podnik.
Analyzujte současný obchodní plán vybraného podniku.
Identifikujte slabá místa v obchodním plánu vybraného podniku a navrhněte úpravy, které povedou ke zvýšení efektivity vybraného podniku.
Recommended resources
ABRAMS, Rhonda. Obchodní plán - vytvořte ho správně a rychle! Praha: Pragma, 2007. ISBN 80-7349-052-8.
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary, SAUNDERS, John. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
SYNEK, Miloslav, KISLINGEROVÁ, Eva a kol. Podniková ekonomika. Praha: C. H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-336-3.
VEBER, Jaromír a kol. Management. Praha: Management Press, 2004. ISBN 80-7261-029-5.
Recommended resources
ABRAMS, Rhonda. Obchodní plán - vytvořte ho správně a rychle! Praha: Pragma, 2007. ISBN 80-7349-052-8.
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary, SAUNDERS, John. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
SYNEK, Miloslav, KISLINGEROVÁ, Eva a kol. Podniková ekonomika. Praha: C. H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-336-3.
VEBER, Jaromír a kol. Management. Praha: Management Press, 2004. ISBN 80-7261-029-5.