Předložená práce je zaměřena na hodnocení webové prezentace firmy Střechy Hnát a optimalizaci daných webových stránek. První část bakalářské práce poukazuje na důležitost marketingu na internetu a dále jsou zde popsány základní charakteristiky optimalizace stránek pro internetové vyhledávače. V praktické části se zabývá hodnocením webových stránek firmy dle metodiky WebTop100 a analýze SEO. Stejné hodnocení je provedeno i pro dvě konkurenční firmy. Celkové zhodnocení a porovnání všech tří prezentací se nachází na konci praktické části. Výstupem práce jsou doporučení pro majitele firmy, které mohou dopomoci k lepšímu zviditelnění firmy a současně i k zvýšení návštěvnosti daného webu.
Anotace v angličtině
The presented bachelor thesis deals with an evaluation of the firm presentation Střechy Hnát and optimization of it. The first part of this bachelor thesis shows how marketing on the internet is important and describes the basics of the optimization of a website for the internet browsers. The practical part deals with an evaluation of the firm presentation according to the methodology WebTop100 and SEO analysis. The same reviews are performed for two competing firms. The total rating and comparison of these three companies can be found at the end of the practical part. Recommendations for the owner of the firm are the outputs of this thesis, which can help with visibility of the website and to increase the number of visitors on the firm presentation.
Klíčová slova
marketing, SEO, webová prezentace, optimalizace, WebTop100
Klíčová slova v angličtině
marketing, SEO, presentation on the internet, website optimization, WebTop100
Rozsah průvodní práce
61 s. (93 147 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená práce je zaměřena na hodnocení webové prezentace firmy Střechy Hnát a optimalizaci daných webových stránek. První část bakalářské práce poukazuje na důležitost marketingu na internetu a dále jsou zde popsány základní charakteristiky optimalizace stránek pro internetové vyhledávače. V praktické části se zabývá hodnocením webových stránek firmy dle metodiky WebTop100 a analýze SEO. Stejné hodnocení je provedeno i pro dvě konkurenční firmy. Celkové zhodnocení a porovnání všech tří prezentací se nachází na konci praktické části. Výstupem práce jsou doporučení pro majitele firmy, které mohou dopomoci k lepšímu zviditelnění firmy a současně i k zvýšení návštěvnosti daného webu.
Anotace v angličtině
The presented bachelor thesis deals with an evaluation of the firm presentation Střechy Hnát and optimization of it. The first part of this bachelor thesis shows how marketing on the internet is important and describes the basics of the optimization of a website for the internet browsers. The practical part deals with an evaluation of the firm presentation according to the methodology WebTop100 and SEO analysis. The same reviews are performed for two competing firms. The total rating and comparison of these three companies can be found at the end of the practical part. Recommendations for the owner of the firm are the outputs of this thesis, which can help with visibility of the website and to increase the number of visitors on the firm presentation.
Klíčová slova
marketing, SEO, webová prezentace, optimalizace, WebTop100
Klíčová slova v angličtině
marketing, SEO, presentation on the internet, website optimization, WebTop100
Zásady pro vypracování
Stručně shrňte obecné zásady prezentace organizace na internetu.
Popište hodnocenou firmu.
Zhodnoťte její marketingovou strategii ve vztahu k marketingu na internetu.
Vypracujte plán marketingu na internetu pro zvolenou firmu.
Předložte jednotlivá opatření, hodnocení finanční stránky a rizik.
Zásady pro vypracování
Stručně shrňte obecné zásady prezentace organizace na internetu.
Popište hodnocenou firmu.
Zhodnoťte její marketingovou strategii ve vztahu k marketingu na internetu.
Vypracujte plán marketingu na internetu pro zvolenou firmu.
Předložte jednotlivá opatření, hodnocení finanční stránky a rizik.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
KOTLER, Philip. KELLER, Kevin, Lane. Marketing management. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. Praha: BEN - technická literatura, 2006, 351 s. ISBN 80-730-0195-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
KOTLER, Philip. KELLER, Kevin, Lane. Marketing management. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. Praha: BEN - technická literatura, 2006, 351 s. ISBN 80-730-0195-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
viz. posudky vedoucího a oponenta BP a zápis o průběhu obhajoby