Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu volnočasových aktivit v Chodově, která je orientovaná na kulturu. První část teoretické práce je zaměřena na pojmy, jako je městský marketing, marketing kultury a volný čas. Druhá část teoretické práce patří obecnému seznámení se s městem Chodov. Praktická část je zaměřena na analýzu nabídky volnočasových aktivit v Chodově. Součástí praktické části je vyhodnocení dotazníkového šetření, které mapuje současné preference ve využívání volného času chodovského obyvatelstva. Toto dotazníkové šetření napomáhalo k návrhům na zlepšení a realizaci nových projektů. Návrhy, které jsou v práci navržené, by mohly sloužit k lepší konkurenceschopnosti města a spokojenosti obyvatel.
Anotace v angličtině
This thesis represents analyses of leisure activities in Chodov, specifically oriented towards cultural activities. The first part of the theoretical component introduces city marketing, cultural marketing and leisure time; the second part introduces the city of Chodov. The practical component concentrates on the analyses of the selection of leisure activities in Chodov. Among other things, the practical component introduces survey results that share the preferences of the inhabitants of Chodov. The survey results assisted in improving the current leisure activity selection and help plan future projects. Proposals mentioned in the thesis could improve marketability of the city, as well as the happiness of the residents.
city marketing, cultural marketing, leisure time, analyses of leisure activities
Rozsah průvodní práce
79 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu volnočasových aktivit v Chodově, která je orientovaná na kulturu. První část teoretické práce je zaměřena na pojmy, jako je městský marketing, marketing kultury a volný čas. Druhá část teoretické práce patří obecnému seznámení se s městem Chodov. Praktická část je zaměřena na analýzu nabídky volnočasových aktivit v Chodově. Součástí praktické části je vyhodnocení dotazníkového šetření, které mapuje současné preference ve využívání volného času chodovského obyvatelstva. Toto dotazníkové šetření napomáhalo k návrhům na zlepšení a realizaci nových projektů. Návrhy, které jsou v práci navržené, by mohly sloužit k lepší konkurenceschopnosti města a spokojenosti obyvatel.
Anotace v angličtině
This thesis represents analyses of leisure activities in Chodov, specifically oriented towards cultural activities. The first part of the theoretical component introduces city marketing, cultural marketing and leisure time; the second part introduces the city of Chodov. The practical component concentrates on the analyses of the selection of leisure activities in Chodov. Among other things, the practical component introduces survey results that share the preferences of the inhabitants of Chodov. The survey results assisted in improving the current leisure activity selection and help plan future projects. Proposals mentioned in the thesis could improve marketability of the city, as well as the happiness of the residents.
city marketing, cultural marketing, leisure time, analyses of leisure activities
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické podklady bakalářské práce s důrazem na problematiku využívání volného času.
Charakterizujte město Chodov se zaměřením na nabídku volnočasových aktivit v oblasti kulturní a jejich poskytovatele.
Pomocí vhodných metod analyzujte zájmy a potřeby obyvatel v oblasti kulturně zaměřených volnočasových aktivit.
Vypracujte soubor doporučení pro zlepšení nabídky kulturních volnočasových aktivit.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické podklady bakalářské práce s důrazem na problematiku využívání volného času.
Charakterizujte město Chodov se zaměřením na nabídku volnočasových aktivit v oblasti kulturní a jejich poskytovatele.
Pomocí vhodných metod analyzujte zájmy a potřeby obyvatel v oblasti kulturně zaměřených volnočasových aktivit.
Vypracujte soubor doporučení pro zlepšení nabídky kulturních volnočasových aktivit.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3
JANEČKOVÁ, Lidmila, VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing měst a obcí. Praha: Grada, 1999. ISBN 80-7169-750-8
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin, Lane. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3
JANEČKOVÁ, Lidmila, VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing měst a obcí. Praha: Grada, 1999. ISBN 80-7169-750-8
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin, Lane. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Scan průběhu obhajoby vložen do databáze ke kvalifikační práci