Tato bakalářská práce se zabývá problematikou Public Relations. V teoretické části je charakterizován pojem Public Relations, jeho nástroje a aktivity, které jsou potřebné k efektivnímu budování veřejných vtahů. V praktické části jsou na základě interních informací popsány používané PR nástroje ve zvolené firmě. Pomocí dotazníkového šetření jsou navržena opatření, které by firma měla aplikovat do praxe. Cílem této bakalářské práce je navrhnout taková opatření, která zlepší komunikaci a vztahy mezi firmou a veřejností.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the definition of the concept of public relations (PR). In the theoretical part is characterized koncept Public Relations, his tools and activitys, that are needed to effective construction public relations. In the practical part are described on the basis of the internal information use PR tools in the chosen small company. Using questionnair are suggested measure, that the company should be applied in practice. The aim of this bachelor thesis is suggest such measure, that improve communication and relations between company and public.
Klíčová slova
Public Relations, image firmy, nástroje PR, aktivity PR
Klíčová slova v angličtině
Public Relations, corporate image, PR tools, PR activitys
Rozsah průvodní práce
57 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou Public Relations. V teoretické části je charakterizován pojem Public Relations, jeho nástroje a aktivity, které jsou potřebné k efektivnímu budování veřejných vtahů. V praktické části jsou na základě interních informací popsány používané PR nástroje ve zvolené firmě. Pomocí dotazníkového šetření jsou navržena opatření, které by firma měla aplikovat do praxe. Cílem této bakalářské práce je navrhnout taková opatření, která zlepší komunikaci a vztahy mezi firmou a veřejností.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the definition of the concept of public relations (PR). In the theoretical part is characterized koncept Public Relations, his tools and activitys, that are needed to effective construction public relations. In the practical part are described on the basis of the internal information use PR tools in the chosen small company. Using questionnair are suggested measure, that the company should be applied in practice. The aim of this bachelor thesis is suggest such measure, that improve communication and relations between company and public.
Klíčová slova
Public Relations, image firmy, nástroje PR, aktivity PR
Klíčová slova v angličtině
Public Relations, corporate image, PR tools, PR activitys
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický vhled do problematiky Public Relations, včetně úlohy PR v rámci komunikačního mixu firmy.
Představte vybranou firmu, stručně charakterizujte její marketingové aktivity, detailněji se zaměřte na nástroje používané v rámci komunikačního mixu.
Popište aktivity a nástroje, které firma dosud v rámci Public Relations uplatňovala.
Proveďte průzkum mezi veřejností za účelem zjištění efektivity dosavadních nástrojů Public Relations.
Na základě zjištěných údajů navrhněte konkrétní zlepšující opatření.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický vhled do problematiky Public Relations, včetně úlohy PR v rámci komunikačního mixu firmy.
Představte vybranou firmu, stručně charakterizujte její marketingové aktivity, detailněji se zaměřte na nástroje používané v rámci komunikačního mixu.
Popište aktivity a nástroje, které firma dosud v rámci Public Relations uplatňovala.
Proveďte průzkum mezi veřejností za účelem zjištění efektivity dosavadních nástrojů Public Relations.
Na základě zjištěných údajů navrhněte konkrétní zlepšující opatření.
Seznam doporučené literatury
FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-3926-7
HESKOVÁ, Marie. Marketingová komunikace a přímý marketing. Jindřichův Hradec: Oeconomica, 2005. ISBN 80-245-0995-4
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin, Lane. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5
SVODODA, Václav. Public relations moderně a účinně. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2866-7
Seznam doporučené literatury
FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-3926-7
HESKOVÁ, Marie. Marketingová komunikace a přímý marketing. Jindřichův Hradec: Oeconomica, 2005. ISBN 80-245-0995-4
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin, Lane. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5
SVODODA, Václav. Public relations moderně a účinně. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2866-7
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Scan průběhu obhajoby vložen do databáze ke kvalifikační práci