Tato práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro květinářství Květinka. Cílem této práce bylo navrhnout marketingové komunikační nástroje, které by měly vést ke zvýšení povědomí o firmě v myslích potenciálních i stávajících zákazníků a zároveň ke zvýšení tržeb. Teoretická část vysvětluje základní pojmy a definuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část se zabývá dotazníkovým šetřením, které bylo prováděno mezi obyvateli města Chodov. Dále je zde popsán mystery shopping, jenž byl proveden v květinářství Květinka i ve dvou konkurenčních květinářstvích. V závěru práce jsou dopodrobna vypracovány jednotlivé komunikační návrhy zaměřené především na letáky, vizitky a webové stránky firmy.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis work describes proposal for a communication campaign for a florist called Květinka. The aim of this work was to conceptulize marketing communication tools, which should lead to the increasement of brand awareness in the minds of potential and existing customers and also to increase the sales. The theoretical part explains the basic terms and defines the various tools of the communication mix. The practical part deals with a questionnaire survey, which was conducted among the residents of the city of Chodov. Further a mystery shopping is described, which was carried out at the florist shop Květinka and two other competing florist shops. The conclusion is drawn in detail each communication proposal focuses primarily on leaflets, business cards and a company website.
Klíčová slova
komunikace, komunikační nástroj, komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
communication, communication tools, communication mix
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro květinářství Květinka. Cílem této práce bylo navrhnout marketingové komunikační nástroje, které by měly vést ke zvýšení povědomí o firmě v myslích potenciálních i stávajících zákazníků a zároveň ke zvýšení tržeb. Teoretická část vysvětluje základní pojmy a definuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část se zabývá dotazníkovým šetřením, které bylo prováděno mezi obyvateli města Chodov. Dále je zde popsán mystery shopping, jenž byl proveden v květinářství Květinka i ve dvou konkurenčních květinářstvích. V závěru práce jsou dopodrobna vypracovány jednotlivé komunikační návrhy zaměřené především na letáky, vizitky a webové stránky firmy.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis work describes proposal for a communication campaign for a florist called Květinka. The aim of this work was to conceptulize marketing communication tools, which should lead to the increasement of brand awareness in the minds of potential and existing customers and also to increase the sales. The theoretical part explains the basic terms and defines the various tools of the communication mix. The practical part deals with a questionnaire survey, which was conducted among the residents of the city of Chodov. Further a mystery shopping is described, which was carried out at the florist shop Květinka and two other competing florist shops. The conclusion is drawn in detail each communication proposal focuses primarily on leaflets, business cards and a company website.
Klíčová slova
komunikace, komunikační nástroj, komunikační mix
Klíčová slova v angličtině
communication, communication tools, communication mix
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky marketingové komunikace.
Charakterizujte vybrané květinářství a jeho dosavadní marketingové aktivity.
Proveďte průzkum mezi veřejností za účelem zjištění nákupního chování.
Navrhněte konkrétní nástroje komunikačního mixu, které by měly vést ke zvýšení povědomí a tržeb.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky marketingové komunikace.
Charakterizujte vybrané květinářství a jeho dosavadní marketingové aktivity.
Proveďte průzkum mezi veřejností za účelem zjištění nákupního chování.
Navrhněte konkrétní nástroje komunikačního mixu, které by měly vést ke zvýšení povědomí a tržeb.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualizované vydání, Brno: Computer Press, 2011, ISBN 978-80-251-3432-0
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin, Lane. Marketing management. 12. vydání, Praha: Grada Publishing, 2007, ISBN 978-80-247-1359-5
PELSMACKER, Patrick de, BERGH, Joeri van den, GEUENS, Maggie. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, ISBN 80-247-0254-1
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualizované vydání, Brno: Computer Press, 2011, ISBN 978-80-251-3432-0
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin, Lane. Marketing management. 12. vydání, Praha: Grada Publishing, 2007, ISBN 978-80-247-1359-5
PELSMACKER, Patrick de, BERGH, Joeri van den, GEUENS, Maggie. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, ISBN 80-247-0254-1
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Scan průběhu obhajoby vložen do databáze ke kvalifikační práci