Informace o kvalifikační práci Využití tělovýchovných chvilek, pohybově rekreačních přestávek a kinestetického učebního stylu ve vyučování u žáků na 1. stupni základní školy
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Využití tělovýchovných chvilek, pohybově rekreačních přestávek a kinestetického učebního stylu ve vyučování u žáků na 1. stupni základní školy
Hlavní téma v angličtině
The use of the physical-educational short whiles, physical- recreational breaks and kinesthetic learning styles in teaching of 1st grade primary school pupils
Název dle studenta
Využití tělovýchovných chvilek, pohybově rekreačních přestávek a kinestetického učebního stylu ve vyučování u žáků na 1. stupni základní školy
Diplomová práce pojednává o významu pohybu pro žáky mladšího školního věku a o možnosti využití tělovýchovných chvilek, pohybově rekreačních přestávek a kinestetického učebního stylu ve vyučování. Práce obsahuje zásobník činností k těmto pohybově rekreačním programům a návrhy na způsob jejich začlenění do vyučování.
Anotace v angličtině
The thesis discusses the importance of movement activities for pupils of primary school age and the possibility of using physical-educational short whiles, physical-recreational breaks and kinesthetic learning style during the lesson in the classroom. The thesis includes the supply of activities corresponding to these programs and proposals for their integration into the lessons in the classroom.
Klíčová slova
tělovýchovné chvilky, pohybově rekreační přestávky, kinestetický učební styl, vyučování na 1. stupni základní školy
Klíčová slova v angličtině
physical-educational short whiles, physical- recreational breaks, kinesthetic learning style, teaching of 1st grade primary school pupils
Rozsah průvodní práce
76 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává o významu pohybu pro žáky mladšího školního věku a o možnosti využití tělovýchovných chvilek, pohybově rekreačních přestávek a kinestetického učebního stylu ve vyučování. Práce obsahuje zásobník činností k těmto pohybově rekreačním programům a návrhy na způsob jejich začlenění do vyučování.
Anotace v angličtině
The thesis discusses the importance of movement activities for pupils of primary school age and the possibility of using physical-educational short whiles, physical-recreational breaks and kinesthetic learning style during the lesson in the classroom. The thesis includes the supply of activities corresponding to these programs and proposals for their integration into the lessons in the classroom.
Klíčová slova
tělovýchovné chvilky, pohybově rekreační přestávky, kinestetický učební styl, vyučování na 1. stupni základní školy
Klíčová slova v angličtině
physical-educational short whiles, physical- recreational breaks, kinesthetic learning style, teaching of 1st grade primary school pupils
Zásady pro vypracování
říjen 2013-leden 2014 práce s odbornou literaturou, vymezení výzkumného problému a cílů
únor-duben 2014 osnova, obsah, zpracování poznatků k teoretické části
květen 2014 metodologie
červen-srpen 2014 dotazníkové šetření
září-říjen 2014 výběr, příprava, provedení a hodnocení cvičení
MAZAL, F. Pohybové hry a hraní. Olomouc: Hanex, 2000. ISBN 80-8578-329-0.
HNÍZDILOVÁ, M. Tělovýchovné chvilky aneb pohyb nejen v tělesné výchově. Brno: MU, 2006. ISBN 80-210-4010-6
KULHÁNKOVÁ, E. Cvičíme pro radost. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-333-8
JONÁŠOVÁ, D., MICHÁLKOVÁ, J., MUŢÍK, V. Učení v pohybu aneb výuka pro neposedy. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2006. ISBN 80-210-4074-2
Seznam doporučené literatury
MAZAL, F. Pohybové hry a hraní. Olomouc: Hanex, 2000. ISBN 80-8578-329-0.
HNÍZDILOVÁ, M. Tělovýchovné chvilky aneb pohyb nejen v tělesné výchově. Brno: MU, 2006. ISBN 80-210-4010-6
KULHÁNKOVÁ, E. Cvičíme pro radost. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-333-8
JONÁŠOVÁ, D., MICHÁLKOVÁ, J., MUŢÍK, V. Učení v pohybu aneb výuka pro neposedy. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2006. ISBN 80-210-4074-2