Chtěl jsem se zaměřit vzhledem ke specializaci našeho ateliéru na dílo pro veřejné prostranství. Ve své činnosti bych rád navázal na tradici která se zrodila asi před 60ti lety v USA a v západní Evropě,
Myšlenka díla spočívá ve shodě mezi vesmírem a lidstvem.
Po technické stránce je Socha nefigurální geometrická. Socha je krychle o rozměru 4 metry na 4 metry a je převážně ze dřeva. Skládá se ze čtyř kvádrů dva dole dva nahoře.
Dveře jsou umístěny jak po obvodu, tak jsou součástí obsahu krychle.
Jsou rozmístěny po objektu vždy tak,aby vůči sobě udržovaly pravý úhel,nebo byli ve stejné poloze ale odstupnované v jiných vzdálenostech. A to ve všech směrech a polohách uvnitř trojrozměrné sítě.
Annotation in English
Considering specialization of our atelier I have focused with my creation on statue meant to be set in a public place.
In my proceeding I would like to follow the tradition which was originated about sixty years ago in USA and Wester Europe.
The idea of this creation consists of harmony between human being and universe.
In technical matter-of-fact the statue is non-figural, geometric. The statue is mostly made of wood and has a shape of cube 4 by 4 meters. Consisting of 4 cuboids which of two ar set at the bottom and otter two on the top
.Doors are situated on perimeter as they are also part of the inner cube. They are positioned in the right angle to each other or in the same position but ranked in different distances. Taking its place inside of three-dimensional net in all directions /vertical and horizontal/ and layouts
cube, doors, wood, dark matter, dark energy, neoplasticism, constructivism.
Length of the covering note
33 s.(18000)
Language
CZ
Annotation
Chtěl jsem se zaměřit vzhledem ke specializaci našeho ateliéru na dílo pro veřejné prostranství. Ve své činnosti bych rád navázal na tradici která se zrodila asi před 60ti lety v USA a v západní Evropě,
Myšlenka díla spočívá ve shodě mezi vesmírem a lidstvem.
Po technické stránce je Socha nefigurální geometrická. Socha je krychle o rozměru 4 metry na 4 metry a je převážně ze dřeva. Skládá se ze čtyř kvádrů dva dole dva nahoře.
Dveře jsou umístěny jak po obvodu, tak jsou součástí obsahu krychle.
Jsou rozmístěny po objektu vždy tak,aby vůči sobě udržovaly pravý úhel,nebo byli ve stejné poloze ale odstupnované v jiných vzdálenostech. A to ve všech směrech a polohách uvnitř trojrozměrné sítě.
Annotation in English
Considering specialization of our atelier I have focused with my creation on statue meant to be set in a public place.
In my proceeding I would like to follow the tradition which was originated about sixty years ago in USA and Wester Europe.
The idea of this creation consists of harmony between human being and universe.
In technical matter-of-fact the statue is non-figural, geometric. The statue is mostly made of wood and has a shape of cube 4 by 4 meters. Consisting of 4 cuboids which of two ar set at the bottom and otter two on the top
.Doors are situated on perimeter as they are also part of the inner cube. They are positioned in the right angle to each other or in the same position but ranked in different distances. Taking its place inside of three-dimensional net in all directions /vertical and horizontal/ and layouts
cube, doors, wood, dark matter, dark energy, neoplasticism, constructivism.
Research Plan
Minimální rozsah prací:Kresebné návrhy a modely,vizuální dokumentace a samostatná realizace v materiálu.
Počet: Jedna rozměrná prostorová realizace do konkrétního prostoru.
Formát: vyplyne v průběhu práce na BP.
Popis realizace: Vyplyne z konzultací.
Výstup: 1 realizace na téma Má mysl je jako stěhovaví ptáci.
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce(a příp.konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
1) listopad Teoretická část práce:
(bod 1. - 3. - uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji
- dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce.
Praktická práce - sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty,
průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné
práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce
v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben Finalizace a odevzdání:
(finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba:
červen obhajoba + prezentace kvalifikační práce na CD/DVD
(v podobě pro tisk)
Research Plan
Minimální rozsah prací:Kresebné návrhy a modely,vizuální dokumentace a samostatná realizace v materiálu.
Počet: Jedna rozměrná prostorová realizace do konkrétního prostoru.
Formát: vyplyne v průběhu práce na BP.
Popis realizace: Vyplyne z konzultací.
Výstup: 1 realizace na téma Má mysl je jako stěhovaví ptáci.
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce(a příp.konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
1) listopad Teoretická část práce:
(bod 1. - 3. - uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji
- dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce.
Praktická práce - sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty,
průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné
práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce
v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben Finalizace a odevzdání:
(finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba:
červen obhajoba + prezentace kvalifikační práce na CD/DVD
(v podobě pro tisk)
Recommended resources
[1]Sartre,Jean-Paul. Zed´. Praha: Odeon, 1992. ISBN 80-207-0345-4.
[2]de Saint-Exupéry, Antoine. Citadela. Praha: Vyšehrad, 2011. ISBN 978-80-7429-046-6.
[3]Dostojevskij,Fjodor Michajlovič. Běsi. Praha: Leda, 2008. ISBN 978-80-7335-124-3.
[4]Pessoa,Fernando. Kniha neklidu. Praha: Argo, 2007. ISBN 978-80-7203-912.
[5]Kavka,Franz. Proměna. Praha: Nakladatelství Franze Kavky, 2013. ISBN 978-80-86911-40-3.
[6]Camus,Albert. Mor. Praha: Alois Hynek, 1997. ISBN 80-85906-63-5.
Recommended resources
[1]Sartre,Jean-Paul. Zed´. Praha: Odeon, 1992. ISBN 80-207-0345-4.
[2]de Saint-Exupéry, Antoine. Citadela. Praha: Vyšehrad, 2011. ISBN 978-80-7429-046-6.
[3]Dostojevskij,Fjodor Michajlovič. Běsi. Praha: Leda, 2008. ISBN 978-80-7335-124-3.
[4]Pessoa,Fernando. Kniha neklidu. Praha: Argo, 2007. ISBN 978-80-7203-912.
[5]Kavka,Franz. Proměna. Praha: Nakladatelství Franze Kavky, 2013. ISBN 978-80-86911-40-3.
[6]Camus,Albert. Mor. Praha: Alois Hynek, 1997. ISBN 80-85906-63-5.
Enclosed appendices
1 CD ROM
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Excellent
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Navržená známka vedoucího práce:
Navržená známka oponenta:
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce nejprve formou prezentace na PC .
Komise byla podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhovaného hodnocení. Dále se komise seznámila i s teoretickou částí vysokoškolské kvalifikační práce.