Má bakalářská práce obsahuje především nové logo pro stavební společnost RONING spol. s r.o., jejich obchodní tiskoviny, logomanuál a návrh webových stránek. Logo provází všechny tiskoviny, které jsem od těch předchozích zpřehlednila a sjednotila. Důležité informace jsou zvýrazněny a předcházejí těm podřadným.
Navrhla jsem také firemní poštovní obálku pro korespondenci se zákazníky. Všechny informace o firmě se může zákazník dozvědět také na webu, pro něž jsem navrhla moderní homepage s jednoduchým menu.
Svou výslednou prací jsem se pokusila ukázat, jak lze zpřehlednit a sjednotit všechny tiskoviny, které firma používá a v nichž se zákazník právě kvůli nesrozumitelnosti občas špatně orientuje.
Annotation in English
My Bachelor's thesis includes a new logo for construction company RONING Ltd, their business printed matter and website design. The new logo is presented in all printed materials that were also made more transparent and unified. The important information is highlighted and presented before less important pieces of information.
I also designed the company's own envelope for business correspondence. All information about the company can be found by its customers on the website, for which I have only designed a modern homepage with a simple menu as yet.
In my project, I was trying to show how to make all company's printed materials more transparent and unified. Because of their lack of comprehensibility, these materials are for customers very often difficult to understand.
Keywords
logo, značka, logomanuál, vizuální styl, design, identita, webové stránky, stavební společnost, firma, obchodní tiskoviny, poštovní obálka, nabídkové listy, vizitka, faktura
Keywords in English
logo, brand, logo manual, visual style, design, identity, website, homepage, building company, business stationery, postal envelope, offering books, business card, invoice
Length of the covering note
21 s. (21 258 znaků)
Language
CZ
Annotation
Má bakalářská práce obsahuje především nové logo pro stavební společnost RONING spol. s r.o., jejich obchodní tiskoviny, logomanuál a návrh webových stránek. Logo provází všechny tiskoviny, které jsem od těch předchozích zpřehlednila a sjednotila. Důležité informace jsou zvýrazněny a předcházejí těm podřadným.
Navrhla jsem také firemní poštovní obálku pro korespondenci se zákazníky. Všechny informace o firmě se může zákazník dozvědět také na webu, pro něž jsem navrhla moderní homepage s jednoduchým menu.
Svou výslednou prací jsem se pokusila ukázat, jak lze zpřehlednit a sjednotit všechny tiskoviny, které firma používá a v nichž se zákazník právě kvůli nesrozumitelnosti občas špatně orientuje.
Annotation in English
My Bachelor's thesis includes a new logo for construction company RONING Ltd, their business printed matter and website design. The new logo is presented in all printed materials that were also made more transparent and unified. The important information is highlighted and presented before less important pieces of information.
I also designed the company's own envelope for business correspondence. All information about the company can be found by its customers on the website, for which I have only designed a modern homepage with a simple menu as yet.
In my project, I was trying to show how to make all company's printed materials more transparent and unified. Because of their lack of comprehensibility, these materials are for customers very often difficult to understand.
Keywords
logo, značka, logomanuál, vizuální styl, design, identita, webové stránky, stavební společnost, firma, obchodní tiskoviny, poštovní obálka, nabídkové listy, vizitka, faktura
Keywords in English
logo, brand, logo manual, visual style, design, identity, website, homepage, building company, business stationery, postal envelope, offering books, business card, invoice
Research Plan
Minimální rozsah prací:
Počet: variantní řešení značky, mini logomanuál, obchodní tiskoviny (faktura, účty, nabídkové listy, atd.), grafické řešení webových stránek
Formát: 90 x 50 mm - 420 x 594 mm
Popis realizace: Seznámení s předmětem podnikání firmy, rešerše, tvorba skic, návrh značky včetně mini logomanuálu, návrh webových stránek, návrhy obchodních tiskovin a následná realizace.
Výstup: Značka, obchodní tiskoviny a grafické řešení webových stránek
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
1) listopad Teoretická část práce:
(bod 1. - 3. - uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji - dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce.
Praktická práce - sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty,
průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné
práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce
v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben Finalizace a odevzdání:
(finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba:
červen obhajoba + prezentace kvalifikační práce na CD/DVD
(v podobě pro tisk)
Research Plan
Minimální rozsah prací:
Počet: variantní řešení značky, mini logomanuál, obchodní tiskoviny (faktura, účty, nabídkové listy, atd.), grafické řešení webových stránek
Formát: 90 x 50 mm - 420 x 594 mm
Popis realizace: Seznámení s předmětem podnikání firmy, rešerše, tvorba skic, návrh značky včetně mini logomanuálu, návrh webových stránek, návrhy obchodních tiskovin a následná realizace.
Výstup: Značka, obchodní tiskoviny a grafické řešení webových stránek
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
1) listopad Teoretická část práce:
(bod 1. - 3. - uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji - dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce.
Praktická práce - sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty,
průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné
práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce
v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben Finalizace a odevzdání:
(finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba:
červen obhajoba + prezentace kvalifikační práce na CD/DVD
(v podobě pro tisk)
Recommended resources
Odborná literatura související s bakalářskou prací bude aktualizována vedoucím v průběhu práce
Recommended resources
Odborná literatura související s bakalářskou prací bude aktualizována vedoucím v průběhu práce
Enclosed appendices
1 CD-ROM
Appendices bound in thesis
illustrations
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Very Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Navržená známka vedoucího práce:
Navržená známka oponenta:
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce formou nainstalovaného díla ve výstavním prostoru.
Komise byla podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhovaného hodnocení. Dále se komise seznámila i s teoretickou částí vysokoškolské kvalifikační práce.