Moje bakalářská práce je zaměřena na jednotný vizuální styl tiskárny Tomáše Poláka. Tento rodinný podnik se nachází na Vysočině v Ledči nad Sázavou. Mým cílem bylo vytvořit této tiskárně takový vizuální styl, který by byl originální, lehce zapamatovatelný a odlišný od konkurence. Aby se tiskárna lépe zviditelnila, zaujala zákazníky, bylo zapotřebí vytvořit jednoduchou, ale efektivní značku s kterou pracuji v celém vizuálním stylu. Je velmi variabilní
a tak se nabízelo spoutu možností, jak s ní pracovat. Hlavními prvky v celé mé práci jsou iniciály TTP, které značí název (tiskárna Tomáš Polák), dále také linie a bod, které jsou součástí loga. Dalším cílem bylo dát vědět né jenom Ledči, ale i širšímu okolí o povědomí této tiskárny, prosadit jejich dovednosti, kvalitu, ochotu a skvělé jednání.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis is focused on a unified visual style of Tomáš Polák's printing company. This family enterprise is located in the Bohemian-Moravian Highlands, in the town Ledeč nad Sázavou. My target was to create for this printing company such a visual style which will be original, easily rememberable and different from the competitors. To make the printing company more visible and more atractive for the customers it was necessary to create simple but efective logo which is used through the whole visual style. The logo is very variable and therefore it offered plenty of different possibilities how work with it. The main elements in the whole thesis are the initials TTP which symbolize the name of the printing company (tiskárna Tomáš Polák in the Czech original), further also a line and a point which are part of the logo.
Additional goal of my thesis was to raise the awareness of this printing company not only among the residents of the town Ledeč nad Sázavou, but also in the brider neigbourhood, to publicize its skills, qualities, helpfulness and great behaviour towards customers.
Klíčová slova
Jednodný vizuální styl, grafický design, tiskárna, Ledeč nad Sázavou
Klíčová slova v angličtině
Corporate Design, Graphic design, print, Ledeč nad Sázavou
Rozsah průvodní práce
38 s. (31312 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Moje bakalářská práce je zaměřena na jednotný vizuální styl tiskárny Tomáše Poláka. Tento rodinný podnik se nachází na Vysočině v Ledči nad Sázavou. Mým cílem bylo vytvořit této tiskárně takový vizuální styl, který by byl originální, lehce zapamatovatelný a odlišný od konkurence. Aby se tiskárna lépe zviditelnila, zaujala zákazníky, bylo zapotřebí vytvořit jednoduchou, ale efektivní značku s kterou pracuji v celém vizuálním stylu. Je velmi variabilní
a tak se nabízelo spoutu možností, jak s ní pracovat. Hlavními prvky v celé mé práci jsou iniciály TTP, které značí název (tiskárna Tomáš Polák), dále také linie a bod, které jsou součástí loga. Dalším cílem bylo dát vědět né jenom Ledči, ale i širšímu okolí o povědomí této tiskárny, prosadit jejich dovednosti, kvalitu, ochotu a skvělé jednání.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis is focused on a unified visual style of Tomáš Polák's printing company. This family enterprise is located in the Bohemian-Moravian Highlands, in the town Ledeč nad Sázavou. My target was to create for this printing company such a visual style which will be original, easily rememberable and different from the competitors. To make the printing company more visible and more atractive for the customers it was necessary to create simple but efective logo which is used through the whole visual style. The logo is very variable and therefore it offered plenty of different possibilities how work with it. The main elements in the whole thesis are the initials TTP which symbolize the name of the printing company (tiskárna Tomáš Polák in the Czech original), further also a line and a point which are part of the logo.
Additional goal of my thesis was to raise the awareness of this printing company not only among the residents of the town Ledeč nad Sázavou, but also in the brider neigbourhood, to publicize its skills, qualities, helpfulness and great behaviour towards customers.
Klíčová slova
Jednodný vizuální styl, grafický design, tiskárna, Ledeč nad Sázavou
Klíčová slova v angličtině
Corporate Design, Graphic design, print, Ledeč nad Sázavou
Zásady pro vypracování
Minimální rozsah prací:
Počet: Značka, logotyp, vizitka, podnikové tiskoviny, návrh elektronické komunikace, návrh webových stránek.
Formát: A8 - A2
Popis realizace: Rešerše konkrétního prostředí, studium historického vývoje vizuální komunikace na konci 20. a počátku 21. století, prohlubování znalostí a dovedností při práci s digitální a grafickou technologií pro zhotovení tiskovin a elektronického publikováni. Návrh značky a stručného manuálu, zpracování obchodních tiskovin.
Výstup:
Značka, logotyp, vizitka, podnikové tiskoviny, návrh elektronické komunikace, návrh webových stránek.
Postup realizace:
1) listopad: Teoretická část práce: (bod 1. - 3. - uvědomit si, kdo jsem,
odkud přicházím, kam směřuji - dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce. Praktická práce - sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec: Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden: Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty,
průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor: Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné
práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce
v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen: Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben: Finalizace a odevzdání:
(finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba: Červen: obhajoba + prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk)
Zásady pro vypracování
Minimální rozsah prací:
Počet: Značka, logotyp, vizitka, podnikové tiskoviny, návrh elektronické komunikace, návrh webových stránek.
Formát: A8 - A2
Popis realizace: Rešerše konkrétního prostředí, studium historického vývoje vizuální komunikace na konci 20. a počátku 21. století, prohlubování znalostí a dovedností při práci s digitální a grafickou technologií pro zhotovení tiskovin a elektronického publikováni. Návrh značky a stručného manuálu, zpracování obchodních tiskovin.
Výstup:
Značka, logotyp, vizitka, podnikové tiskoviny, návrh elektronické komunikace, návrh webových stránek.
Postup realizace:
1) listopad: Teoretická část práce: (bod 1. - 3. - uvědomit si, kdo jsem,
odkud přicházím, kam směřuji - dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce. Praktická práce - sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec: Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden: Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty,
průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor: Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné
práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce
v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen: Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben: Finalizace a odevzdání:
(finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba: Červen: obhajoba + prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk)
Seznam doporučené literatury
Aktuální literatura a články. Odborná literatura související s bakalářskou prací bude aktualizována vedoucím v průběhu práce.
Seznam doporučené literatury
Aktuální literatura a články. Odborná literatura související s bakalářskou prací bude aktualizována vedoucím v průběhu práce.
Přílohy volně vložené
CD-ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Navržená známka vedoucího práce:
Navržená známka oponenta:
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce formou nainstalovaného díla ve výstavním prostoru.
Komise byla podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhovaného hodnocení. Dále se komise seznámila i s teoretickou částí vysokoškolské kvalifikační práce.