Cílem této bakalářské práce "Analýza marketingových činností sportovního klubu v Karlových Varech" je analyzovat marketingové činnosti sportovního klubu SC Start Karlovy Vary a na základě výsledků analýzy navrhnout doporučení či zlepšení pro rozvoj tohoto klubu. Na základě dotazníkového šetření byl v této práci proveden marketingový výzkum. Tento výzkum pojednává o tom, jak jsou zákazníci spokojeni s nabízenými službami tohoto sportovního klubu. Práce je rozdělena celkem do 8 částí. První 4 části jsou zaměřeny na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů. Pátá část se zabývá charakteristikou sportovního klubu a jeho finanční situací. V šesté části je provedena marketingová situační analýza. V sedmé části je popsán marketingový mix sportovního klubu. V osmé části autorka navrhla možná doporučení a zlepšení pro rozvoj sportovního klubu.
Anotace v angličtině
The main goal of this bachelor thesis " The Analysis of marketing activities of sport club in Karlovy Vary" is to analyse marketing activities of the SC Start Karlovy Vary sport club and suggest enhancement tips and recommendations for further development of the club based on the given analysis results. These results were collected during marketing research conducted as public opinion poll and survey focusing on customers satisfaction with services being part of the current permanent offer of the club. Project has been divided into eight parts, while first four are theoretical explanation of the used technical terms, fifth is dedicated to the sport club characteristic outline and it's financial situation (financial statements) examination, sixth is describing project execution part of the situational marketing analysis, seventh is outlining sport club marketing mix and finally last eight part consists of optional suggestions and recommendations for future development of the club activities and services.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, marketingový výzkum, sportovní klub
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing examination, marketing mix, sport club
Rozsah průvodní práce
61
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce "Analýza marketingových činností sportovního klubu v Karlových Varech" je analyzovat marketingové činnosti sportovního klubu SC Start Karlovy Vary a na základě výsledků analýzy navrhnout doporučení či zlepšení pro rozvoj tohoto klubu. Na základě dotazníkového šetření byl v této práci proveden marketingový výzkum. Tento výzkum pojednává o tom, jak jsou zákazníci spokojeni s nabízenými službami tohoto sportovního klubu. Práce je rozdělena celkem do 8 částí. První 4 části jsou zaměřeny na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů. Pátá část se zabývá charakteristikou sportovního klubu a jeho finanční situací. V šesté části je provedena marketingová situační analýza. V sedmé části je popsán marketingový mix sportovního klubu. V osmé části autorka navrhla možná doporučení a zlepšení pro rozvoj sportovního klubu.
Anotace v angličtině
The main goal of this bachelor thesis " The Analysis of marketing activities of sport club in Karlovy Vary" is to analyse marketing activities of the SC Start Karlovy Vary sport club and suggest enhancement tips and recommendations for further development of the club based on the given analysis results. These results were collected during marketing research conducted as public opinion poll and survey focusing on customers satisfaction with services being part of the current permanent offer of the club. Project has been divided into eight parts, while first four are theoretical explanation of the used technical terms, fifth is dedicated to the sport club characteristic outline and it's financial situation (financial statements) examination, sixth is describing project execution part of the situational marketing analysis, seventh is outlining sport club marketing mix and finally last eight part consists of optional suggestions and recommendations for future development of the club activities and services.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, marketingový výzkum, sportovní klub
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing examination, marketing mix, sport club
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretické podklady bakalářské práce týkající se marketingových činností sportovního klubu v Karlových Varech.
Pomocí vhodných metod zjistěte podklady k analýze marketingových činností sportovního klubu v Karlových Varech.
Na základě získaných údajů analyzujte marketingové činnosti sportovního klubu v Karlových Varech.
Navrhněte doporučení pro zlepšení marketingových činností sportovního klubu v Karlových Varech.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretické podklady bakalářské práce týkající se marketingových činností sportovního klubu v Karlových Varech.
Pomocí vhodných metod zjistěte podklady k analýze marketingových činností sportovního klubu v Karlových Varech.
Na základě získaných údajů analyzujte marketingové činnosti sportovního klubu v Karlových Varech.
Navrhněte doporučení pro zlepšení marketingových činností sportovního klubu v Karlových Varech.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBum, 2011. ISBN 978-80-87500-01-09
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin, Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5
TLUČHOŘ, Jan. Marketing management sportu = Sport marketing and management. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita, 2006. ISBN 80-7043-492-9
VÁVRA, Oldřich a kol. Praktické marketingové aplikace. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1307-2
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBum, 2011. ISBN 978-80-87500-01-09
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin, Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5
TLUČHOŘ, Jan. Marketing management sportu = Sport marketing and management. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita, 2006. ISBN 80-7043-492-9
VÁVRA, Oldřich a kol. Praktické marketingové aplikace. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1307-2