Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ACI. Práce je rozdělena do čtyř částí, v části teoretické jsou podrobně vysvětleny důležité pojmy a podstata problému. Ve druhé části je problematika analyzována u společnosti ACI, zabývající se prodejem a distribucí náhradních dílů na automobily. Společnost ACI je zde představena, a jsou rozebrány jednotlivé oblasti řízení vztahů se zákazníky v tomto podniku. Tyto činnosti jsou v této části dále zhodnoceny, případně navrženy postupy pro jejich zlepšení. Ve třetí části je navržen model strategie CRM dle potřeb společnosti a v závěrečné čtvrté části je vyhodnocena ekonomická efektivnost navrhovaných opatření s ohledem na finanční a technologickou náročnost systému.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to evaluate the actual situation of the Customer Relationship Management in the ACI company. It is divided into four parts. In the theoretical part, important terms and the crux of the issue are described. In the second part, this issue is analysed in the ACI company, distributor of an autoparts. The company is introduced in this chapter, and each kind of the customer care is analysed. These activities are evaluated then, and there are few proprosals for improvements. In the third section there is a proposal of the new strategic model CRM, according to the ACI´s needs and in the last chapter the economical effectivity of this suggestion is evaluated, according to the financial and technological difficulty of this system.
Klíčová slova
zákazník, CRM, konkurenceschopnost, strategie, péče o zákazníky, komunikace
Klíčová slova v angličtině
customer, CRM, competitivness, strategy, customer care, communication
Rozsah průvodní práce
65 s. (90 591 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ACI. Práce je rozdělena do čtyř částí, v části teoretické jsou podrobně vysvětleny důležité pojmy a podstata problému. Ve druhé části je problematika analyzována u společnosti ACI, zabývající se prodejem a distribucí náhradních dílů na automobily. Společnost ACI je zde představena, a jsou rozebrány jednotlivé oblasti řízení vztahů se zákazníky v tomto podniku. Tyto činnosti jsou v této části dále zhodnoceny, případně navrženy postupy pro jejich zlepšení. Ve třetí části je navržen model strategie CRM dle potřeb společnosti a v závěrečné čtvrté části je vyhodnocena ekonomická efektivnost navrhovaných opatření s ohledem na finanční a technologickou náročnost systému.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to evaluate the actual situation of the Customer Relationship Management in the ACI company. It is divided into four parts. In the theoretical part, important terms and the crux of the issue are described. In the second part, this issue is analysed in the ACI company, distributor of an autoparts. The company is introduced in this chapter, and each kind of the customer care is analysed. These activities are evaluated then, and there are few proprosals for improvements. In the third section there is a proposal of the new strategic model CRM, according to the ACI´s needs and in the last chapter the economical effectivity of this suggestion is evaluated, according to the financial and technological difficulty of this system.
Klíčová slova
zákazník, CRM, konkurenceschopnost, strategie, péče o zákazníky, komunikace
Klíčová slova v angličtině
customer, CRM, competitivness, strategy, customer care, communication
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretickou část zaměřenou na problematiku bakalářské práce a zvolte cíl a metodický postup řešení.
Analyzujte problematiku řízení vztahů se zákazníkem u vybraného podniku.