Každé dítě si rádo hraje s pohyblivými hračkami. Nejlepší jsou ty, které se dají z pár dílů, složit celé dohromady. Proto jsou tyto hračky montované z různých součástek běžně dostupných. Jako jsou šrouby, matice, apod. Tyto mechanické hračky s třemi různými typy pohybu jsou vyrobené z levného a dostupného materiálu, který je pevný a odolný.
Hra je jednou ze základních lidských činností. To je typické pro malé děti. Hračky by měly být stimulační a vzdělávací naplnit své role. Chci, aby mé hračky byly moderní, pěkné, originální a inspirativní.
Annotation in English
Every child likes to play with moving toys.The best toys are those that can be made from a few parts, and then composed. Therefore, these toys are assembled from different components commonly available. For example screws, nuts, etc. These mechanical toys with three different types of motion are made from cheap and available material that is strong and durable.
The game is one of the basic human activities. It is typical for small children. Toys should be stimulating and educational fulfill their role. I want my toys were modern, nice, original and inspiring.
Každé dítě si rádo hraje s pohyblivými hračkami. Nejlepší jsou ty, které se dají z pár dílů, složit celé dohromady. Proto jsou tyto hračky montované z různých součástek běžně dostupných. Jako jsou šrouby, matice, apod. Tyto mechanické hračky s třemi různými typy pohybu jsou vyrobené z levného a dostupného materiálu, který je pevný a odolný.
Hra je jednou ze základních lidských činností. To je typické pro malé děti. Hračky by měly být stimulační a vzdělávací naplnit své role. Chci, aby mé hračky byly moderní, pěkné, originální a inspirativní.
Annotation in English
Every child likes to play with moving toys.The best toys are those that can be made from a few parts, and then composed. Therefore, these toys are assembled from different components commonly available. For example screws, nuts, etc. These mechanical toys with three different types of motion are made from cheap and available material that is strong and durable.
The game is one of the basic human activities. It is typical for small children. Toys should be stimulating and educational fulfill their role. I want my toys were modern, nice, original and inspiring.
Minimální rozsah prací:
Počet: Minimálně 3 kusy objektů.
Formát: Velikost objektů vyplyne v průběhu zhotovení díla
Popis realizace: Kresebné návrhy a modely, vizuální dokumentace a samostatná realizace v materiálu.
Výstup: Série objektů na téma Hračka mechanická
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (případně konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
1) listopad: Teoretická část práce: (bod 1. - 3.-uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji-dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce. Praktická práce-sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec: Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden: Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty,průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor: Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen: Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben: Finalizace a odevzdání:finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu.
Obhajoba: červen obhajoba + prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk).
Research Plan
Minimální rozsah prací:
Počet: Minimálně 3 kusy objektů.
Formát: Velikost objektů vyplyne v průběhu zhotovení díla
Popis realizace: Kresebné návrhy a modely, vizuální dokumentace a samostatná realizace v materiálu.
Výstup: Série objektů na téma Hračka mechanická
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (případně konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
1) listopad: Teoretická část práce: (bod 1. - 3.-uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji-dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce. Praktická práce-sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec: Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden: Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty,průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor: Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen: Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben: Finalizace a odevzdání:finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu.
Obhajoba: červen obhajoba + prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk).
Recommended resources
TITĚRA, Daniel. Hračky: konstrukce a výroba. 1. vyd. Praha: Státní nakladatelství technické literatury, 1963, 319 s.
MORANT, Henry de, Gérald GASSIOT-TALABOT a Josef HOBZEK. Dějiny užitého umění od nejstarších dob po současnost. 1. vyd. Praha: Odeon, 1983, 573 s., barev. obr. příl.
PTÁČEK, Luděk. Nauka o materiálu II. 2. opr. a rozš. vyd. Brno: CERM, 2002, 392 s. ISBN 80-7204-248-3.
BRAMSTON, Dave. Design výrobků: hledání inspirace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 175 s. ISBN 978-80-251-2914-2.
Recommended resources
TITĚRA, Daniel. Hračky: konstrukce a výroba. 1. vyd. Praha: Státní nakladatelství technické literatury, 1963, 319 s.
MORANT, Henry de, Gérald GASSIOT-TALABOT a Josef HOBZEK. Dějiny užitého umění od nejstarších dob po současnost. 1. vyd. Praha: Odeon, 1983, 573 s., barev. obr. příl.
PTÁČEK, Luděk. Nauka o materiálu II. 2. opr. a rozš. vyd. Brno: CERM, 2002, 392 s. ISBN 80-7204-248-3.
BRAMSTON, Dave. Design výrobků: hledání inspirace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 175 s. ISBN 978-80-251-2914-2.
Enclosed appendices
1. CD-ROM
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Very Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Navržená známka vedoucího práce: 2
Navržená známka oponenta: 2
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce nejprve formou prezentace na PC a poté formou nainstalovaného díla ve výstavním prostoru.
Komise byla podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhovaného hodnocení. Dále se komise seznámila i s teoretickou částí vysokoškolské kvalifikační práce.