Cílem této diplomové práce je prokázat, že francouzský tisk je přínosem pro vyučování francouzštiny, a to vypracováním různých cvičení a aktivit na základě dokumentů z francouzského tisku.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is to prove that French press contribute to teaching of French, and that by working up of different exercises and activities based on documents of French press.
Klíčová slova
Vyučování, francouzština, cvičení, aktivita, francouzský tisk
Klíčová slova v angličtině
Teaching, French, exercise, activity, French press
Rozsah průvodní práce
82 s. (120 643)
Jazyk
FR
Anotace
Cílem této diplomové práce je prokázat, že francouzský tisk je přínosem pro vyučování francouzštiny, a to vypracováním různých cvičení a aktivit na základě dokumentů z francouzského tisku.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is to prove that French press contribute to teaching of French, and that by working up of different exercises and activities based on documents of French press.
Klíčová slova
Vyučování, francouzština, cvičení, aktivita, francouzský tisk
Klíčová slova v angličtině
Teaching, French, exercise, activity, French press
Zásady pro vypracování
Student je povinen průběžně pracovat na své DP a výsledky své práce konzultovat s vedoucím DP. V zimním semestru 2013 by měl zpracovat strukturu DP a předložit vedoucímu práce podstatnou část textu.
Do 28. 2. 2014 by měl být dokončen text stěžejních kapitol práce.
Do 2. 4. 2014, ještě před svázáním práce, je nutné předložit vedoucímu práce celý text DP.
Do 30. 4. 2014 student odevzdá DP na sekretariátu katedry v konzultačních hodinách. Posunutí tohoto data je možné pouze na základě písemné žádosti studenta - viz. Rozhodnutí děkana č. 1/2010.
Zásady pro vypracování
Student je povinen průběžně pracovat na své DP a výsledky své práce konzultovat s vedoucím DP. V zimním semestru 2013 by měl zpracovat strukturu DP a předložit vedoucímu práce podstatnou část textu.
Do 28. 2. 2014 by měl být dokončen text stěžejních kapitol práce.
Do 2. 4. 2014, ještě před svázáním práce, je nutné předložit vedoucímu práce celý text DP.
Do 30. 4. 2014 student odevzdá DP na sekretariátu katedry v konzultačních hodinách. Posunutí tohoto data je možné pouze na základě písemné žádosti studenta - viz. Rozhodnutí děkana č. 1/2010.
Seznam doporučené literatury
1. CIPRA, Annie, HERMELIN, Christian. La presse : un outil pédagogique. Paris : Éditions Retz, 1986. ISBN 2-7256-1006-0
2. ROBERT, Jean-Pierre, ROSEN, Evelyn, REINHARDT, Claus. Faire classe en FLE : une approche actionnelle et pragmatique. Paris : Hachette, 2011. ISBN 978-2-01-155739-1
3. PORCHER, Louis. Enseigner les langues étrang?res. Paris : Hachette, 2004. ISBN 2-01-155297-4
4. CUQ, Jean-Pierre, GRUCA, Isabelle. Cours de didactique du français langue étrang?re et seconde. Grenoble : Presses universitaires de Grenoble, 2008. ISBN 978-2-7061-1459-5
5. DESCOTES, Michel, JORDY, Jean, LANGLADE, Gérard. Lire méthodiquement des textes. Paris : Bertrand-Lacoste, 1998. ISBN 2-7352-1013-8
6. GOFARD, Serge. Entrer dans l?écrit ? les genres du discours. Le Perreux : CRDP de l'Académie de Créteil , 1997 . ISBN 2-86918-077-2
7. BYRAM, Michael. Culture et éducation en langue étrang?re. Paris : Hatier, 1992. ISBN 2-278-04226-2
8. DUBOIS, Jean., GIACOMO, Mathée, GUESPIN, Louis, MARCELLESI, Christiane, MARCELLESI, Jean-Baptiste, MEVEL, Jean-Pierre. Grand dictionnaire. Linguistique & Siences du langage. Paris : Éditions Larousse, 2007. ISBN 978-2-03-583290-0.
9. GREVISSE, Maurice, GOOSE, André. Le Bon usage. Grevisse langue française : grammaire française. 14. vyd. Bruxelles : De Boeck, 2008. ISBN 978-2-8011-1404-9
10. RIEGEL, Martin, PELLAT Jean-Christophe, RIOUL René. Grammaire méthodique du français. 4. vyd. Paris : Presse universitaire de France, 2011. ISBN 978-2-13-055984-9.
Seznam doporučené literatury
1. CIPRA, Annie, HERMELIN, Christian. La presse : un outil pédagogique. Paris : Éditions Retz, 1986. ISBN 2-7256-1006-0
2. ROBERT, Jean-Pierre, ROSEN, Evelyn, REINHARDT, Claus. Faire classe en FLE : une approche actionnelle et pragmatique. Paris : Hachette, 2011. ISBN 978-2-01-155739-1
3. PORCHER, Louis. Enseigner les langues étrang?res. Paris : Hachette, 2004. ISBN 2-01-155297-4
4. CUQ, Jean-Pierre, GRUCA, Isabelle. Cours de didactique du français langue étrang?re et seconde. Grenoble : Presses universitaires de Grenoble, 2008. ISBN 978-2-7061-1459-5
5. DESCOTES, Michel, JORDY, Jean, LANGLADE, Gérard. Lire méthodiquement des textes. Paris : Bertrand-Lacoste, 1998. ISBN 2-7352-1013-8
6. GOFARD, Serge. Entrer dans l?écrit ? les genres du discours. Le Perreux : CRDP de l'Académie de Créteil , 1997 . ISBN 2-86918-077-2
7. BYRAM, Michael. Culture et éducation en langue étrang?re. Paris : Hatier, 1992. ISBN 2-278-04226-2
8. DUBOIS, Jean., GIACOMO, Mathée, GUESPIN, Louis, MARCELLESI, Christiane, MARCELLESI, Jean-Baptiste, MEVEL, Jean-Pierre. Grand dictionnaire. Linguistique & Siences du langage. Paris : Éditions Larousse, 2007. ISBN 978-2-03-583290-0.
9. GREVISSE, Maurice, GOOSE, André. Le Bon usage. Grevisse langue française : grammaire française. 14. vyd. Bruxelles : De Boeck, 2008. ISBN 978-2-8011-1404-9
10. RIEGEL, Martin, PELLAT Jean-Christophe, RIOUL René. Grammaire méthodique du français. 4. vyd. Paris : Presse universitaire de France, 2011. ISBN 978-2-13-055984-9.