Předkládaná práce zpracovává problematiku efektivního prodeje podniku, a to se zaměřením na společnost Fotolab. Práce se skládá z pěti kapitol, které na sebe systematicky navazují. Text obsahuje jak historii zkoumané společnosti, její organizační strukturu, definuje předmět podnikání a samostatně i výrobky a služby společností poskytované. Dále je rozebrána problematika prodeje jako procesu, a to od podstaty prodeje, přes úlohy prodeje až po základní postupy prodeje společnosti Fotolab. Stranou nezůstává ani obchodní politika zkoumané společnosti, od SWOT analýzy přes smluvní vztahy až po osobu zákazníka. V závěru práce je zpracována efektivnost prodeje společnosti Fotolab, od analýzy zákazníků, zaměstnanců a konkurence, součástí je i audit a návrh na možné zlepšení. Práce obsahuje mnoho tabulek a grafů, jejichž uvedení je nezbytné pro komplexnost práce samotné.
Annotation in English
The present work deals with the issue of efficient company sales, with a focus on the company Fotolab. The thesis consists of five chapters that follow each other systematically. The text contains both the history of the investigated company, its organizational structure, defines the scope of business and, separately, the products and services provided by the company. It is also analyzed issues such as the process of selling, and from the basics of sales over the role of sales to the basics procedures for the company sales. The thesis does not ignore commercial policy of the surveyed company, from SWOT analysis via a contractual relationship to the person of the customer. In the conclusion is processed effectiveness of selling of Fotolab company from analysis of customers, employees and competitors, also includes audit and suggestions for possible improvements. The work contains many tables and graphs, whose presentation is necessary for the complexity of the work itself.
Keywords
prodej, fotoslužby a fotoprodukty, efektivní prodej
Keywords in English
sale, photoservices and photoproduct, effective sales
Length of the covering note
78 s.
Language
CZ
Annotation
Předkládaná práce zpracovává problematiku efektivního prodeje podniku, a to se zaměřením na společnost Fotolab. Práce se skládá z pěti kapitol, které na sebe systematicky navazují. Text obsahuje jak historii zkoumané společnosti, její organizační strukturu, definuje předmět podnikání a samostatně i výrobky a služby společností poskytované. Dále je rozebrána problematika prodeje jako procesu, a to od podstaty prodeje, přes úlohy prodeje až po základní postupy prodeje společnosti Fotolab. Stranou nezůstává ani obchodní politika zkoumané společnosti, od SWOT analýzy přes smluvní vztahy až po osobu zákazníka. V závěru práce je zpracována efektivnost prodeje společnosti Fotolab, od analýzy zákazníků, zaměstnanců a konkurence, součástí je i audit a návrh na možné zlepšení. Práce obsahuje mnoho tabulek a grafů, jejichž uvedení je nezbytné pro komplexnost práce samotné.
Annotation in English
The present work deals with the issue of efficient company sales, with a focus on the company Fotolab. The thesis consists of five chapters that follow each other systematically. The text contains both the history of the investigated company, its organizational structure, defines the scope of business and, separately, the products and services provided by the company. It is also analyzed issues such as the process of selling, and from the basics of sales over the role of sales to the basics procedures for the company sales. The thesis does not ignore commercial policy of the surveyed company, from SWOT analysis via a contractual relationship to the person of the customer. In the conclusion is processed effectiveness of selling of Fotolab company from analysis of customers, employees and competitors, also includes audit and suggestions for possible improvements. The work contains many tables and graphs, whose presentation is necessary for the complexity of the work itself.
Keywords
prodej, fotoslužby a fotoprodukty, efektivní prodej
Keywords in English
sale, photoservices and photoproduct, effective sales
Research Plan
Charakterizujte vybraný podnik od jeho založení do současnosti a uveďte výsledky jeho hospodaření v posledních letech.
Popište prodejní činnosti či procesy vybraného podniku a jejich specifika.
Analyzujte a zkoumejte prodej vybraného podniku z pohledu efektivnosti těchto činností.
Vyhodnoťte provedenou analýzu i výzkum.
Navrhněte případná zlepšení.
Research Plan
Charakterizujte vybraný podnik od jeho založení do současnosti a uveďte výsledky jeho hospodaření v posledních letech.
Popište prodejní činnosti či procesy vybraného podniku a jejich specifika.
Analyzujte a zkoumejte prodej vybraného podniku z pohledu efektivnosti těchto činností.
Vyhodnoťte provedenou analýzu i výzkum.
Navrhněte případná zlepšení.
Recommended resources
JOBBER, David, LANCASTER, Geoff. Management prodeje. Praha : Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-533-4.
ŘEPA, Václav. Podnikové procesy - procesní řízení a modelování. Praha : Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-1281-4.
SVOZILKOVÁ, Alena. Zlepšování podnikových procesů. Praha : Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3938-0.
SYNEK, Miloslav, KISLINGEROVÁ, Eva a kol. Podniková ekonomika. 5. přepracované a doplněné vydání. Praha : C. H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-336-3.