Ve své diplomové práci jsem chtěla ukázat především průběh a výsledky splyntí dvou škol, a to běžné základní školy a základní školy praktické.
Annotation in English
In my thesis, I mainly intended to show the process and the results of a fusion of two schools: a regular elementary school and a practical elementary school.
Keywords
integrace, inkluze, speciální vzdělávací potřeby, speciální škola, praktická škola,třídy s upraveným vzdělávacím programem
Keywords in English
integration, inclusion, Special Educational Needs, special School, practical School, class with adapted educational program
Length of the covering note
76 s. ( 98 979 znaků )
Language
CZ
Annotation
Ve své diplomové práci jsem chtěla ukázat především průběh a výsledky splyntí dvou škol, a to běžné základní školy a základní školy praktické.
Annotation in English
In my thesis, I mainly intended to show the process and the results of a fusion of two schools: a regular elementary school and a practical elementary school.
Keywords
integrace, inkluze, speciální vzdělávací potřeby, speciální škola, praktická škola,třídy s upraveným vzdělávacím programem
Keywords in English
integration, inclusion, Special Educational Needs, special School, practical School, class with adapted educational program
Research Plan
1. Zpracování projektu práce\\
2. Sběr a analýza odborné literatury\\
3. Realizace projektu práce\\
4. Závěry a doporučení pro praxi\\
5. Zpracování a odevzdání DP, BP i v elektronické podobě\\
Research Plan
1. Zpracování projektu práce\\
2. Sběr a analýza odborné literatury\\
3. Realizace projektu práce\\
4. Závěry a doporučení pro praxi\\
5. Zpracování a odevzdání DP, BP i v elektronické podobě\\
Recommended resources
BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Strategie ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2007. ISBN 978-80-7315-158-4.\\
HÁJKOVÁ, Vanda a Iva STRNADOVÁ. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3070-7.\\
LECHTA, Viktor aj. Základy inkluzivní pedagogiky: Dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-679-7.\\
SLOWÍK, Josef. Speciální pedagogika. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-1733-3.\\
VÍTKOVÁ, Marie aj. Integrativní speciální pedagogika. Integrace školní a sociální. Brno: Paido, 2004. ISBN 80-7351-071-9.\\
Recommended resources
BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Strategie ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2007. ISBN 978-80-7315-158-4.\\
HÁJKOVÁ, Vanda a Iva STRNADOVÁ. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3070-7.\\
LECHTA, Viktor aj. Základy inkluzivní pedagogiky: Dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-679-7.\\
SLOWÍK, Josef. Speciální pedagogika. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-1733-3.\\
VÍTKOVÁ, Marie aj. Integrativní speciální pedagogika. Integrace školní a sociální. Brno: Paido, 2004. ISBN 80-7351-071-9.\\