Tato práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá výukovými metodami, především metodami aktivizujícími. Ve druhé kapitole je uveden výňatek ze školního vzdělávacího plánu ze Základní školy Blatnice. Ve třetí kapitole jsou vlastní návrhy aktivizujících aktivit. V poslední kapitole jsou uvedeny návrhy her, které tvořili žáci na ZŠ Blatnice.
Anotace v angličtině
This thesis is divided into four chapters. The first chapter deals with teaching methods, especially methods of activating. The second chapter provides an excerpt of the school's educational plan from The Primary School Blatnice. The third chapter is my own proposals of activating activities for students in secondary school. The last chapter includes suggestions of games that created students at The Primary School Blatnice.
Klíčová slova
výukové metody, aktivizující metody, matematika, hry, problémové úlohy
Tato práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá výukovými metodami, především metodami aktivizujícími. Ve druhé kapitole je uveden výňatek ze školního vzdělávacího plánu ze Základní školy Blatnice. Ve třetí kapitole jsou vlastní návrhy aktivizujících aktivit. V poslední kapitole jsou uvedeny návrhy her, které tvořili žáci na ZŠ Blatnice.
Anotace v angličtině
This thesis is divided into four chapters. The first chapter deals with teaching methods, especially methods of activating. The second chapter provides an excerpt of the school's educational plan from The Primary School Blatnice. The third chapter is my own proposals of activating activities for students in secondary school. The last chapter includes suggestions of games that created students at The Primary School Blatnice.
Klíčová slova
výukové metody, aktivizující metody, matematika, hry, problémové úlohy
Aktivizující metody použitelné ve výuce matematiky.
Učivo matematiky v 7. a 8. ročníku ZŠ.
Návrh vlastních aktivit zařaditelných do výuky.
Vyzkoušení aktivit v praxi.
Rozbor aktivit a případné návrhy na jejich úpravu.
Zásady pro vypracování
Aktivizující metody použitelné ve výuce matematiky.
Učivo matematiky v 7. a 8. ročníku ZŠ.
Návrh vlastních aktivit zařaditelných do výuky.
Vyzkoušení aktivit v praxi.
Rozbor aktivit a případné návrhy na jejich úpravu.
Seznam doporučené literatury
Učebnice, sbírky a pracovní sešity pro žáky 7. a 8. třidy ZŠ.
Internetové zdroje pro učitele matematiky.
Maňák, J. Rozvoj aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků.
Brno: Masarykova univerzita, 1998.
Seznam doporučené literatury
Učebnice, sbírky a pracovní sešity pro žáky 7. a 8. třidy ZŠ.
Internetové zdroje pro učitele matematiky.
Maňák, J. Rozvoj aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků.
Brno: Masarykova univerzita, 1998.