Bakalářská práce se zabývá unikátním zákaznickým servisem společnosti ze Severní Ameriky - WestJet. Cílem práce bylo analyzovat obchodní vztah k zákazníkovi, stejně jako péči o něj. Čtenář bude moci porozumět unikátnímu přístupu k péči o zákazníky, který WestJet uplatňuje při každodenním provozu.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with unique customer service of a North American Airline - WestJet. The goal of the thesis was to analyze the customer service and bussiness relationship of a highly recognized Canadian airline. The reader will understand the unique and different approach to customer service that WestJet has applied to its daily operations.
Klíčová slova
WestJet, letecká společnost, zákaznický servis.
Klíčová slova v angličtině
WestJet, airline, customer service.
Rozsah průvodní práce
61 s. (60 000 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Bakalářská práce se zabývá unikátním zákaznickým servisem společnosti ze Severní Ameriky - WestJet. Cílem práce bylo analyzovat obchodní vztah k zákazníkovi, stejně jako péči o něj. Čtenář bude moci porozumět unikátnímu přístupu k péči o zákazníky, který WestJet uplatňuje při každodenním provozu.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with unique customer service of a North American Airline - WestJet. The goal of the thesis was to analyze the customer service and bussiness relationship of a highly recognized Canadian airline. The reader will understand the unique and different approach to customer service that WestJet has applied to its daily operations.
Klíčová slova
WestJet, letecká společnost, zákaznický servis.
Klíčová slova v angličtině
WestJet, airline, customer service.
Zásady pro vypracování
- jasná a srozumitelná formulace cílů a obsahové náplně bakalářské práce
- vymezení metodiky zpracování
- stručné zhodnocení stavu řešené problematiky
- provedení základního výzkumu
- prezentace vlastní práce a přístupů k řešení
- shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle
- pravidelné konzultace se školitelem
- pravidelné studium rešeršní literatury a relevantních pramenů
- adekvátní odkazy na použitou literaturu
- citace pramenů v seznamu použité literatury v souladu s normou ČSN ISO 690
Zásady pro vypracování
- jasná a srozumitelná formulace cílů a obsahové náplně bakalářské práce
- vymezení metodiky zpracování
- stručné zhodnocení stavu řešené problematiky
- provedení základního výzkumu
- prezentace vlastní práce a přístupů k řešení
- shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle
- pravidelné konzultace se školitelem
- pravidelné studium rešeršní literatury a relevantních pramenů
- adekvátní odkazy na použitou literaturu
- citace pramenů v seznamu použité literatury v souladu s normou ČSN ISO 690
Seznam doporučené literatury
1) Collin, P.H. Anglicko-český obchodní slovník. 1.vyd. Praha: P&R Centrum, 1996. ISBN 80-85333-05-8
2) Vavrečka, M. Česko-anglický, anglicko-český slovník managementu. 1.vyd. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-0519-9
3) Cottle, D.V. Client-centered service: how to keep them coming back for more. New York ; Toronto : Wiley, 1990. ISBN: 0471509698
4) DeVrye, C. Good service is good business: 7 simple strategies for success. New York ; Sydney : Prentice Hall, 1994. ISBN: 0724810951
5) Bell, Ch.R. Customers as partners: building relationships that last. San Francisco : Berrett-Koehler, 1994. ISBN: 1881052540
Seznam doporučené literatury
1) Collin, P.H. Anglicko-český obchodní slovník. 1.vyd. Praha: P&R Centrum, 1996. ISBN 80-85333-05-8
2) Vavrečka, M. Česko-anglický, anglicko-český slovník managementu. 1.vyd. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-0519-9
3) Cottle, D.V. Client-centered service: how to keep them coming back for more. New York ; Toronto : Wiley, 1990. ISBN: 0471509698
4) DeVrye, C. Good service is good business: 7 simple strategies for success. New York ; Sydney : Prentice Hall, 1994. ISBN: 0724810951
5) Bell, Ch.R. Customers as partners: building relationships that last. San Francisco : Berrett-Koehler, 1994. ISBN: 1881052540