Informace o kvalifikační práci Online politický marketing ve volebních kampaních Baracka Obamy 2008 a 2012 (Porovnání online kampaní cílených na Afroameričany a Hispánce)
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Online politický marketing ve volebních kampaních Baracka Obamy 2008 a 2012 (Porovnání online kampaní cílených na Afroameričany a Hispánce)
Hlavní téma v angličtině
Online political marketing in presidential campaigns of Barack Obama in 2008 and 2012 (Comparison of online campaigns targeted at African-American and Hispanic population)
Název dle studenta
Online politický marketing ve volebních kampaních Baracka Obamy 2008 a 2012 (Porovnání online kampaní cílených na Afroameričany a Hispánce)
Bakalářská práce se zabývá online politickým marketingem a volebními kampaněmi Baracka Obamy z let 2008 a 2012. První část práce je věnována politickému marketingu a nástrojům, které využívá. Dále se zabývá volebními kampaněmi a jejich vývojem, marketingovou kampaní a demografiíí Spojených států amerických. Druhá část práce porovnává online kampani zaměřené na afroamerické a hispánské voliče a zkoumá jaký byl rozdíl mezi kampaněmi zaměřenými na tyto dvě menšiny, a jakým způsobem dopomohly tyto dvě menšiny k celkovému vítězství Baracka Obamy v prezidentských volbách.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with online political marketing and presidential campaigns of Barack Obama in 2008 and 2012. First part of thesis deals with political political marketing and its tools. It also deals with with the theory of marketing campaign, the evolution of political campaigns and demographics in United States. Second part of text compare two online political campaigns aimed at African American and Hispanic population.
Bakalářská práce se zabývá online politickým marketingem a volebními kampaněmi Baracka Obamy z let 2008 a 2012. První část práce je věnována politickému marketingu a nástrojům, které využívá. Dále se zabývá volebními kampaněmi a jejich vývojem, marketingovou kampaní a demografiíí Spojených států amerických. Druhá část práce porovnává online kampani zaměřené na afroamerické a hispánské voliče a zkoumá jaký byl rozdíl mezi kampaněmi zaměřenými na tyto dvě menšiny, a jakým způsobem dopomohly tyto dvě menšiny k celkovému vítězství Baracka Obamy v prezidentských volbách.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with online political marketing and presidential campaigns of Barack Obama in 2008 and 2012. First part of thesis deals with political political marketing and its tools. It also deals with with the theory of marketing campaign, the evolution of political campaigns and demographics in United States. Second part of text compare two online political campaigns aimed at African American and Hispanic population.
Zpracování materiálu a vypracování bakalářské
práce podle projektu schváleného Oborovou radou studia.
Zásady pro vypracování
Zpracování materiálu a vypracování bakalářské
práce podle projektu schváleného Oborovou radou studia.
Seznam doporučené literatury
Banahene, P. , Jagjeet Kaur, G. (2013). What has Barack Obama's election victory got to do with race? A closer look at post-racial rhetoric and its implication for antiracism education. Race, Ethnicity & Education (16) 1, s. 134-153.
Baodong, L. (2010). The Election of Barack Obama: How He Won (Basingstove: Palgrave Macmillan).
Clarke, K. (2009). Barack Obama and African American Empowerment: The Rise of Black America's New Leadership (The Critical Black Studies) (Basingstove: Palgrave Macmillan).
Clayton, D., M. (2012). The Presidential Campaign of Barack Obama: A Critical Analysis of a Racially Transcendent Strategy. (New York: Routledge).
Eibl, O., Chytilek, R., Matušková A. (2012). Teorie a metody politického marketingu (Brno: Centrum pro studium demokracie).
Jablonski, A. a kol.(2006). Politický marketing: úvod do teorie a praxe. (Brno: Barrister & Principal).
Moody-Ramirez, M., Dates, J. (2013). The Obamas and Mass Media (Basingstove: Palgrave Pivot).
Powers, J., M. (2014). Statistical Evidence of Racially Polarized Voting in the Obama Elections, and Implications for Section 2 of the Voting Rights Act. Georgetown Law Journal 102 (3), s. 881-925.
Schaffner, B., F. (2011). Racial Salience and the Obama Vote. Political Psychology 32 (6), s. 963-988.
Wallace, S. (2012). It's Complicated: Latinos, President Obama, and the 2012 Election. Social Science Quarterly (Wiley-Blackwell) 93 (5), s.1360-1383.
Seznam doporučené literatury
Banahene, P. , Jagjeet Kaur, G. (2013). What has Barack Obama's election victory got to do with race? A closer look at post-racial rhetoric and its implication for antiracism education. Race, Ethnicity & Education (16) 1, s. 134-153.
Baodong, L. (2010). The Election of Barack Obama: How He Won (Basingstove: Palgrave Macmillan).
Clarke, K. (2009). Barack Obama and African American Empowerment: The Rise of Black America's New Leadership (The Critical Black Studies) (Basingstove: Palgrave Macmillan).
Clayton, D., M. (2012). The Presidential Campaign of Barack Obama: A Critical Analysis of a Racially Transcendent Strategy. (New York: Routledge).
Eibl, O., Chytilek, R., Matušková A. (2012). Teorie a metody politického marketingu (Brno: Centrum pro studium demokracie).
Jablonski, A. a kol.(2006). Politický marketing: úvod do teorie a praxe. (Brno: Barrister & Principal).
Moody-Ramirez, M., Dates, J. (2013). The Obamas and Mass Media (Basingstove: Palgrave Pivot).
Powers, J., M. (2014). Statistical Evidence of Racially Polarized Voting in the Obama Elections, and Implications for Section 2 of the Voting Rights Act. Georgetown Law Journal 102 (3), s. 881-925.
Schaffner, B., F. (2011). Racial Salience and the Obama Vote. Political Psychology 32 (6), s. 963-988.
Wallace, S. (2012). It's Complicated: Latinos, President Obama, and the 2012 Election. Social Science Quarterly (Wiley-Blackwell) 93 (5), s.1360-1383.