Celkové dílo tvoří celý koncept sociální sítě, která umožňuje uživateli
usnadnit stopování a sdílet tak informace společně mezi sebou prostřednictvím webu a mobilní aplikace.
Annotation in English
The complete project creates a whole concept of a social network, which makes hitchhiking easier for the user and gives him an opportunity to share info with others via the website and mobile applications.
Keywords
sociální síť, komunita, mobilní aplikace, webdesign, stopování
Keywords in English
social network, community, mobile app, webdesign, hitch-hiking
Length of the covering note
44 s. (24 138).
Language
CZ
Annotation
Celkové dílo tvoří celý koncept sociální sítě, která umožňuje uživateli
usnadnit stopování a sdílet tak informace společně mezi sebou prostřednictvím webu a mobilní aplikace.
Annotation in English
The complete project creates a whole concept of a social network, which makes hitchhiking easier for the user and gives him an opportunity to share info with others via the website and mobile applications.
Keywords
sociální síť, komunita, mobilní aplikace, webdesign, stopování
Keywords in English
social network, community, mobile app, webdesign, hitch-hiking
Research Plan
Minimální rozsah prací
Počet: 1 DVD
Formát: 1x .mp4, 20x .jpg
Popis realizace: Vytvoření webové prezentace, telefonní aplikace, konceptu sociální sítě. Natočení krátkého spotu.
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
1) listopad - Teoretická část práce: (bod 1. - 3. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřují dříve než-li začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce. Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volby nejvhodnější varianty, průběžné práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání: (finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba:
červen: obhajoba + ve stanoveném ateliéru prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk).
Research Plan
Minimální rozsah prací
Počet: 1 DVD
Formát: 1x .mp4, 20x .jpg
Popis realizace: Vytvoření webové prezentace, telefonní aplikace, konceptu sociální sítě. Natočení krátkého spotu.
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
1) listopad - Teoretická část práce: (bod 1. - 3. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřují dříve než-li začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce. Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volby nejvhodnější varianty, průběžné práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání: (finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba:
červen: obhajoba + ve stanoveném ateliéru prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk).
Recommended resources
1. MONACO, James. Jak číst film - Svět filmu, medií a multimedií. Praha: Albatros, 2006. ISBN 978-80-00-01410-4.
2. ANDRIKANIS, Ekaterina. Homevideo I. - aneb Sám sobě režisérem. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2193-4.
3. ANDRIKANIS, E., KONDAKOV, S. Homevideo II. - aneb Sám sobě kameramanem. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247- 2192-7.
4. KLEON, Austin. Kraď jako umělec. Brno: Jan Melvil Publishing, 2012. ISBN 978-80-87270-36-3.
5. VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama. Praha: Grada, 2007 ISBN 978-80-247-3492-7.
6. PINCAS, S., LOISEAU, M. Dějiny reklamy. Praha: Slovart, 2009. ISBN 978-80-7391-266-6.
7. KENNETH, E., Baack, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Praha: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-1769-9.
Recommended resources
1. MONACO, James. Jak číst film - Svět filmu, medií a multimedií. Praha: Albatros, 2006. ISBN 978-80-00-01410-4.
2. ANDRIKANIS, Ekaterina. Homevideo I. - aneb Sám sobě režisérem. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2193-4.
3. ANDRIKANIS, E., KONDAKOV, S. Homevideo II. - aneb Sám sobě kameramanem. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247- 2192-7.
4. KLEON, Austin. Kraď jako umělec. Brno: Jan Melvil Publishing, 2012. ISBN 978-80-87270-36-3.
5. VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama. Praha: Grada, 2007 ISBN 978-80-247-3492-7.
6. PINCAS, S., LOISEAU, M. Dějiny reklamy. Praha: Slovart, 2009. ISBN 978-80-7391-266-6.
7. KENNETH, E., Baack, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Praha: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-1769-9.
Enclosed appendices
DVD
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Excellent
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Název práce: MULTIMEDIÁLNÍ PREZENTACE FIRMY /Koncept sociální sítě pro stopaře/
Navržená známka vedoucího práce: 1
Navržená známka oponenta: 2
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce formou prezentace
Komise byla podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhovaného hodnocení. Dále se komise seznámila i s teoretickou částí vysokoškolské kvalifikační práce.