Předmětem této bakalářské práce je rozbor vzdělávacího projektu financovaného z prostředků Evropské Unie. V první části práce je za podpory teoretického výkladu představen projekt a pojmy projektového plánování jako jsou: logický rámec projektu, WBS rozpad, Ganttův diagram či rozpočet projektu. Teoretická část projektového plánování je vždy následována praktickou. Jednotlivé pojmy jsou nejdříve vysvětleny a poté na konkrétním příkladu vztahujícímu se k projektu názorně vytvořeny. Následuje část evaluace projektu pomocí dotazníku a osobního rozhovoru a návrhy na řešení pro lepší organizaci budoucích podobných projektů.
Anotace v angličtině
The topic of this bachelor thesis is analysis of the educational project which was funded by the European Union. The first part of this work describes the project management of the project with the support of theoretical explanations. There are explanations of concepts such are: logical framework approach, work breakdown structure, Gantt´s diagram and project budget. The theoretical part is always complemented by the practical. Each concept is theoretically explained and then created on a practical example. The second part of this work is talking about the evaluation of the project done by a questionnaire and an interview followed by the chapter of proposals and recommendations for the future management of any similar project.
Předmětem této bakalářské práce je rozbor vzdělávacího projektu financovaného z prostředků Evropské Unie. V první části práce je za podpory teoretického výkladu představen projekt a pojmy projektového plánování jako jsou: logický rámec projektu, WBS rozpad, Ganttův diagram či rozpočet projektu. Teoretická část projektového plánování je vždy následována praktickou. Jednotlivé pojmy jsou nejdříve vysvětleny a poté na konkrétním příkladu vztahujícímu se k projektu názorně vytvořeny. Následuje část evaluace projektu pomocí dotazníku a osobního rozhovoru a návrhy na řešení pro lepší organizaci budoucích podobných projektů.
Anotace v angličtině
The topic of this bachelor thesis is analysis of the educational project which was funded by the European Union. The first part of this work describes the project management of the project with the support of theoretical explanations. There are explanations of concepts such are: logical framework approach, work breakdown structure, Gantt´s diagram and project budget. The theoretical part is always complemented by the practical. Each concept is theoretically explained and then created on a practical example. The second part of this work is talking about the evaluation of the project done by a questionnaire and an interview followed by the chapter of proposals and recommendations for the future management of any similar project.