Bakalářská práce je zaměřena na proces tvorby produktu pro incomingovou cestovní kancelář, pomocí porovnání teoretických a praktických znalostí. Produkt je prezentován harmonogramem a doplňkovými službami. V teoretické části jsou základní pojmy týkající se nejen zájezdu, ale i samotné cestovní kanceláře. V praktické části je představena cestovní kancelář, pro kterou produkt vznikal. Dále jsou charakterizovány hlavní cílové skupiny zákazníků, atraktivity v Karlovarském kraji a trasy zájezdu. Poslední kapitolou praktické části je rozbor konkurenčního prostředí incomingové cestovní kanceláře v rámci českého trhu a hlavně Karlovarského kraje.
Annotation in English
This bachelor thesis is focused on the process of product development for an incoming travel agency by comparing theoretical and practical knowledge. The product is presented with a timetable and additional services. In the theoretical part are basic conceptions connected with not just tours, but also with the travel agencies as well. In the practical part is introduced the travel agency for which the product was created. Later there are characterisations of the target group of customers, attractive places in Karlovarský region and routes of tours. In the last chapter of the practical part is the study of competition environment of an incoming travel agency on the Czech market and mainly in Karlovarský region.
Keywords
Vývoj produktu, incomingová cestovní kancelář, harmonogram, Karlovarský kraj, konkurence
Bakalářská práce je zaměřena na proces tvorby produktu pro incomingovou cestovní kancelář, pomocí porovnání teoretických a praktických znalostí. Produkt je prezentován harmonogramem a doplňkovými službami. V teoretické části jsou základní pojmy týkající se nejen zájezdu, ale i samotné cestovní kanceláře. V praktické části je představena cestovní kancelář, pro kterou produkt vznikal. Dále jsou charakterizovány hlavní cílové skupiny zákazníků, atraktivity v Karlovarském kraji a trasy zájezdu. Poslední kapitolou praktické části je rozbor konkurenčního prostředí incomingové cestovní kanceláře v rámci českého trhu a hlavně Karlovarského kraje.
Annotation in English
This bachelor thesis is focused on the process of product development for an incoming travel agency by comparing theoretical and practical knowledge. The product is presented with a timetable and additional services. In the theoretical part are basic conceptions connected with not just tours, but also with the travel agencies as well. In the practical part is introduced the travel agency for which the product was created. Later there are characterisations of the target group of customers, attractive places in Karlovarský region and routes of tours. In the last chapter of the practical part is the study of competition environment of an incoming travel agency on the Czech market and mainly in Karlovarský region.
Keywords
Vývoj produktu, incomingová cestovní kancelář, harmonogram, Karlovarský kraj, konkurence
Charakterizujte subjekt, pro který bude produkt vyvíjen.
Proveďte rešerši a syntézu sekundárních zdrojů k řešené problematice se zaměřením na produkty (služby) incomingových cestovních kanceláří a jejich vývoj.
Pomocí vhodných metod a na základě příslušných analýz navrhněte koncept nového produktu pro vybranou incomingovou cestovní kancelář.
Research Plan
Charakterizujte subjekt, pro který bude produkt vyvíjen.
Proveďte rešerši a syntézu sekundárních zdrojů k řešené problematice se zaměřením na produkty (služby) incomingových cestovních kanceláří a jejich vývoj.
Pomocí vhodných metod a na základě příslušných analýz navrhněte koncept nového produktu pro vybranou incomingovou cestovní kancelář.
Recommended resources
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4209-0.
PALATKOVÁ, Monika et al. Management cestovních kanceláří a agentur. 1. vydání. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-3751-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
ZELENKA, Josef. Cestovní ruch: informační a komunikační technologie. 1. vydání. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008. ISBN 978-80-7041-514-6.
Recommended resources
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4209-0.
PALATKOVÁ, Monika et al. Management cestovních kanceláří a agentur. 1. vydání. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-3751-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
ZELENKA, Josef. Cestovní ruch: informační a komunikační technologie. 1. vydání. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008. ISBN 978-80-7041-514-6.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Very Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Scan průběhu obhajoby vložen do databáze ke kvalifikační práci