Předložená bakalářská práce je zaměřena na téma "Nové trendy v marketingu" a jejím cílem je zjistit, jak se veřejnost staví ke konkrétním vybraným trendům. Autorem byly vybrány dva nové trendy ze světa marketingu, guerilla marketing a mobilní marketing, z důvodu jejich mnohého využití v České republice. V teoretické části jsou blíže charakterizovány jednotlivé trendy, jejich vznik a vývoj, nejvyužívanější formy, a také představeny konkrétní reklamní kampaně uskutečněné na území České republiky. Součástí práce je i dotazníkové šetření, které bylo prováděnou online formou a mělo poskytnout výsledky pro stanovené cíle. Výsledky jsou pak podrobně analyzovány a srovnávány s ostatními nalezenými studiemi.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the topic of "New trends in marketing " and the aim is to determine the public attitude to the specific selected trends. The author selected two new trends from the world of marketing, guerilla marketing and mobile marketing, because a great deal of them has been using in the Czech Republic. The individual trends in detail, their origin and evolution and the most frequently used forms are specified in the theoretical part. There are also specific advertising campaigns carried out in the Czech Republic. The work also includes a survey which was conducted by online form and should provide the results for the targets. Then the results are analyzed in detail and compared with other known studies.
Klíčová slova
guerilla marketing, mobilní marketing, nové trendy
Klíčová slova v angličtině
guerilla marketing, mobile marketing, new trends
Rozsah průvodní práce
74 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená bakalářská práce je zaměřena na téma "Nové trendy v marketingu" a jejím cílem je zjistit, jak se veřejnost staví ke konkrétním vybraným trendům. Autorem byly vybrány dva nové trendy ze světa marketingu, guerilla marketing a mobilní marketing, z důvodu jejich mnohého využití v České republice. V teoretické části jsou blíže charakterizovány jednotlivé trendy, jejich vznik a vývoj, nejvyužívanější formy, a také představeny konkrétní reklamní kampaně uskutečněné na území České republiky. Součástí práce je i dotazníkové šetření, které bylo prováděnou online formou a mělo poskytnout výsledky pro stanovené cíle. Výsledky jsou pak podrobně analyzovány a srovnávány s ostatními nalezenými studiemi.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the topic of "New trends in marketing " and the aim is to determine the public attitude to the specific selected trends. The author selected two new trends from the world of marketing, guerilla marketing and mobile marketing, because a great deal of them has been using in the Czech Republic. The individual trends in detail, their origin and evolution and the most frequently used forms are specified in the theoretical part. There are also specific advertising campaigns carried out in the Czech Republic. The work also includes a survey which was conducted by online form and should provide the results for the targets. Then the results are analyzed in detail and compared with other known studies.
Klíčová slova
guerilla marketing, mobilní marketing, nové trendy
Klíčová slova v angličtině
guerilla marketing, mobile marketing, new trends
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do vybraných moderních trendů v marketingu.
Představte konkrétní příklady využití vybraných trendů v České republice.
Analyzujte dopady využití vybraných trendů.
Srovnejte výsledky dotazníkového šetření s jinými studiemi.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do vybraných moderních trendů v marketingu.
Představte konkrétní příklady využití vybraných trendů v České republice.
Analyzujte dopady využití vybraných trendů.
Srovnejte výsledky dotazníkového šetření s jinými studiemi.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. rozšířené vydání, Praha: Management Press, 2011. 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vydání, Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. rozšířené vydání, Praha: Management Press, 2011. 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vydání, Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz sken průběhu obhajoby a posudky vedoucího a oponenta BP.